Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Общи впечатления за Skoda Scout


n.nikoloff

Recommended Posts

Скаута не е джип той е комби не може да се мери с джиповете при нея идеята е при каране по черни пътища,сняг,мокра настилка да осигури максимално добро пътно поведение ,стабилност,сигурност и комфорт за пътниците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГАТА ИСКА МНЕНИЕ ЗА ШКОДАТА,НЕ ДА Я СРАВНЯВАМЕ С ДЖИПОВЕ.Аз само казах,че при положение ,че превозното средство ще се ползва в града/ТАКА Е ПОСОЧИЛ КОЛЕГАТА/,то няма да отстъпва по проходимост на някои джипове/паркетници/ ПРИ ЛОШИ ПЪТНИ УСЛОВИЯ.

В какви филми влязохме пак smile169

п.п.извинявам се за многото главни букви,ама да обърнете внимание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох мненията и реших и аз да драсна два три реда. Имам о1 4х4 и днес забелязах, че доста хора се обръщат да видят надписа отзад на колата, а след превзетите стръмни улици/с оглед на падналия сняг/ =D> . Колата нито за миг не ме е разочаровала smile126, спирам на средата... и потегля... ама така, че все едно са ти били шут отзад... а за наследниците на моя модел предполагам, че ще надминат и намерят себе си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Donsun - точно такова е чувството - все едно някой ти бие ШУТ отзад!!! Просто незабравимо ;)

 

Смятам, че Скаут макар да е по-скъп (и според мен са го надули повече от разумното) е по-добър от Стандартния 4х4 с 2.0 Дизел или 1.8Т Бензин. От Еуратек ми казаха, че окачването на Скаута се различава от това на обикновения 4х4, за по-големия клиренс - макар да не е много повече, все пак е повече, а пък за пластмасовите брони - направо съжалявам, че стандартната няма такива. Колкото и да имам претенции все пак от време на време в подземния гараж като паркирам (в клетка, в която никой друг от офиса не иска да погледне) си закачам колата остстрани (ами трябва от другата страна да отворя вратата де) и тези пластмасовите брони ще спестят доста притеснения за лаковото покритие просто защото въобще няма да се стигне до него.

 

Цената пак казвам, смятам, че е пораздута. Но че ако може да си го позволи - нека да я вземе. Проходима е повече от споменатата Honda СеReVe (т.е. фСе-РеВе), освен това долкото си спомням фейслифтнатия Скаут ще ползва Haldex 4-то поколение - като Тигуана, не само Сааб го имат. Така че вдигам ръце ЗА - не прилича на джип, но върши почти същата работа без да те гледат "на мутра".

 

Личното ми предпочитание е 2.0 TDI - заради 320nm въртящ момент и заради по-ниския разход от бензина. Колегата смята да слага газ, но за мен по-доброто решение е "без добавки" - TDI.

 

П.П. Малко в кръга на шегата, но я вижте Порше какво 3.0V6 ще слага на Кайен - TDI ;) - усетили са се хората ;)

 

 

EDIT: OK3, истината е, че Форестер в момента е по-евтин от Октавия Скаут - базовото ниво струва по-малко от 43 000лв, докато Скаут почва от 50 000. Като Форестер е с дизел 150кс - икономичен и с голям въртящ момент. НО отскоро Еуратек предлагат 4+1 Товарен вариант за Скаут, което го прави с възстановяване на ДДС-то - т.е. Октавията реално става по-евтина, защото от всички разходи, които направиш за нея можеш да си възстановиш ДДС-то - гориво, консумативи, сервиз и ремонти. Т.е. не само първоначално ти е пада цената с 20% ДДС - от 50 000 става 41 700, ами и за всичко, което по-късно купиш за нея ще си възстановиш ДДС-то...., пример горивото което към сегашните цени на дизела около 1.70/литър означава цена - 1.41лв/литър - как ти се струва?!? (същото е приложимо и за бензина, макар да не представлява интерес за мен, но е приложимо)

 

EDIT 2: След проверка на актуалните цени на Форестер се оказа, че само първоначално е имало ниска цена - сегашните цени са с около 10 000лв по-високи от преди и това променя сравнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

за същите пари мисля че може да се вземе субару форестер с боксер дизел ,ако се търси проходимост не мисля че има с какво да се сравнява в страната ни в тази ценова категория и с качеството на субару

иначе скаута е страхотен но е прекалено скъп за да се наложи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колега, на мен също ми текат лигите за скаут.... ,ама не съм събрал още парите...:)))

След като си мислил за Волво ХС 70, си напълно прав че Скаут е разумна алтернатива на около половин цена.

Разбира се някои екстри липсват, но след като казваш че ще я ползваш предимно в градско движение... е добър вариант.

Чел съм доста мнения в този и във други форуми....

както за всяко друго нещо ,ако на теб ти харесва.... не се замисляй....

Сега малко факти, разликата в цената между нормалната О2 и Скаут,не е чак толкова голяма.

В скаут-а са включени доста неща които нормално ги има в ниво ЕЛЕГАНС,и други които ги няма и ако се добавят реалната разлика е не повече 2-3 хиляди лв.

Не са малко, но визията е различна...

Относно 4+1 места...,провери със сигурност, че днес в ЕТ ми казаха че е само за новите модели.....

Може би младежа който беше там не е наясно...

основната разлика е 16 мм клиренс...., което би трябвало да подобри офф-роуд възможностите...,но от друга страна навсякъде пишат че броните,макар и по-ефектни... на външен вид ,са по-малко практични от стандартните....

надявам се да съм ти полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

viewtopic.php?f=46&t=10309&start=15

 

това е последното мнение в темата,където аз задавах въпросите за Скаут...:)))

погледни и там ако имаш време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само едно обратно питане...., твърдо ли си решен за чисто нова...????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Скаут, и то дизелак - това е истината! А от 2012 г се предлага и DSG и за Скаута! Защо обаче тия калпазани не го предложиха по-рано?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имам такъв автомобил от 2.5 години и му "праснах" 120 000 км. та да ти кажа...Единствените недостатъци за които се сещам са недобрата шумоизолация на купето,като при всички Октавии и на второ място твърдата возия...Зимата си цар на пътя!Знаеш ли как цъкат като швейцарски часовници като минеш покрай тях... s_flag А, и още един недостатък,ако ти е тежък крака,като моя имай впредвид,че разхода никак не е малък...Имал съм случаи на яко "помпане" отива над 10/100!Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.