Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Общи впечатления за Skoda Scout


n.nikoloff

Recommended Posts

Здравейте!

Нов съм във форума, а и областта на Шкода въобще. Напоследък обаче си търся прилично 4х4 комби и мернах Skoda Scout. Та ако можете да ми дадете ваши най-общи впечатления от този автомобил, защото жената ме е погнала и ще трябва да купувам някакво животно от сорта...

А! и Честита Нова година и На многая лета на членовете на клуба и техните семейства!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е кола мечта, но все пак не джип ,ще се карали по черни пътища ?към бензин или дизел си се насочил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 години след покупката кросера е на 1/5 от цената си, скърца и дрънка като всеки ситроен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скаута не е по-малко проходима от 1 Тигуан или Q5,и тъй като не съм привърженик на глупавите джипки-това е колата -какъв е смисъла от джип-паркетник ,за града

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 този градски джип на ситроен е една тежичка и тромавичка надигната 4x4 кола която харчи доста и върви малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами писах по-горе комби 4х4, а не градска джипка. За горивото не съм мислил още. Ако е бензин ще я тунинговам с един газов инжекцион. По черни пътища много рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 години след покупката кросера е на 1/5 от цената си, скърца и дрънка като всеки ситроен!

Говориш глупости без да си запознат-този ситроен е произведен в Япония в същите заводи като Аутлендър и мога да ти кажа,че качеството на сглобка е доста прилична-а цената му няма как да падне толкова-защото това не ти е лека кола,а джип със седем места,4по4 и при това прилично надежден(за справка Аутлендър).Относно идеята за лъскавите джипки-в момента в София е непроходимо за моята РСка-но майка ми си бичи паркетното джипче с 10-20км/ч-натиска Хил десценд контрола-когато стане по напечено и то джипчето я измъква само като си подава газ и спирачки.Да не говори,че колата се товари по-друг начин ,праговете и са съвсем различни( а не като презкочиш бордюр прага да ти стане на гъз,защото колата виждате ли е височка,ама при свита пружина,се оказва,че от прага до земята са по-малко от 8санта).

А защо препоръчвам Ситроен,еми защото го има наличен на отлична цена,иначе малко по-добре е Тигуан,а за 52палки има и Хонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е бензин ще я тунинговам с един газов инжекцион
по добре дизел като видя някоя такава готина кола с газ направо ме се къса сърцето
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се стремиш да караш икономично не е признак на лош вкус или на по-низша каста. Още повече, че на газ е по-екологично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе werz-винаги си имал 6 по четене и теория-НО човека ясно пише тема-ОБЩИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ЗА ШКОДА СКАУТ кое не разбра-че почнахте да споменавате Тигуан,Кю 5 и Ц-Кросер.

 

Защо напоследък само се оспамват теми.След като колегата пише,че иска мнение дайте му такова,ако нямате какво да кажете-замълчете,а не почвайте:мама кара,тати кара,аз карам и тва са ми впечатленията!!! ](*,) ](*,) ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl-заяждаш се.На werz мнението е по-темата провокирано от мен донякъде.Сега ако кажа ,че е много глупаво да сложиш газово на кола за 51 000лв.,пак ли ще е спам :?: Тъкмо се заформи някакъв диалог,и вие спам и край.Еми как няма да е скучен форума.АДЕ ДАВАЙТЕ ЗА ЗИМНИ ГУМИ ГОВОРЕТЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо се заформи някакъв диалог,и вие спам и край.Еми как няма да е скучен форума.АДЕ ДАВАЙТЕ ЗА ЗИМНИ ГУМИ ГОВОРЕТЕ

Или защо не и за масла? :mrgreen:

По темата - ако търсиш комби 4х4, като за парите си Скаута е вероятно най-смисленото, което може да се купи, въпрос на лични разбирания и потребности е дали Subaru Outback например е по-добър, но със сигурност е по-скъп и съответно пряко сравнение ми изглежда излишно. И изцяло поддържам тезата, че за повечето случаи високо комби с двойно предаване е далеч по-смислената алтернатива на паркетните джипки, които де факто не предлагат почти нищо повече от такъв тип комби, но струват много по-скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои хора явно ме разбират погрешно така,че ще го кажа ясно-колата не си струва парите-получавате бодикит и пакет за лоши пътища-като с тях колата става по-шумна и харчи повече от нормалното комби.Печалбата е по-индивидуален автомобил и 1 градус повече възможен преден и заден наклон :smt018

Относно паркетниците-защо си мислите,че имате повече възможности за офроуд като шофьори,отколкото те ви дават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе werz-винаги си имал 6 по четене и теория-НО човека ясно пише тема-ОБЩИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ЗА ШКОДА СКАУТ кое не разбра-че почнахте да споменавате Тигуан,Кю 5 и Ц-Кросер.

 

Защо напоследък само се оспамват теми.След като колегата пише,че иска мнение дайте му такова,ако нямате какво да кажете-замълчете,а не почвайте:мама кара,тати кара,аз карам и тва са ми впечатленията!!! ](*,) ](*,) ](*,)

 

 

Ех, "вечното оспамване" на теми, защото видиш ли се получава диалог, спор и т.н.

 

ами да, тати, мама, вуйчо, всеки кара и има впечатления, съответно покрай тях и ти.

от там и разни мнения, нека всеки чуе всички и реши, нали така?

Огромното предимство на нашия форум е обективното мнение на пишещите тук, точната и реална преценка, както за нашата любима марка, така и за всички останали.

 

П.С. яко спам мнение smile191

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скаута не е по-малко проходима от 1 Тигуан или Q5,и тъй като не съм привърженик на глупавите джипки-това е колата -какъв е смисъла от джип-паркетник ,за града

smile091 Извинявай бегачка, ама ме скъса от смях, а пишеш грамотно. Скаута има просто една халдекс система. Това не е 4х4, а 2 двигателни колела с възможност когато превъртят да се включат задните. Другото е фасона на колата. Определено се откроява с броните. Но това не е 4х4 и ако излезеш извън пътя, поне няма да се каляш до асфалта докато търсиш трактор.

За разлика от Тигуана, този няма и офф-роуд програма (При Тигуана това е само за Трак&Филд). За блокажи и бавни скорости да не говорим, за разлика от С-кросъра.

Ако искате 4х4, обикновена Окти 2 с 4х4 задвижване и с около 10 к лв по-малко е далеч по-добър избор. И пак може да си поръчате защита от лоши пътища - метлана кора под двигателя и повдигнато окачване. Даже май 4х4 си бяха серийно със защита от лоши пътища.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от Тигуана, този няма и офф-роуд програма (При Тигуана това е само за Трак&Филд). За блокажи и бавни скорости да не говорим, за разлика от С-кросъра.

Тук не мога да се съглася на сто процента - разликите между Скаут и Тигуан, ако не броим малко по-големият клиренс на Тигуан, действително е само наличието на офроуд програма и контрол на спускането при Тигуан.

Но при С-Кросър (и съответно Аутлендър и красавецът на всички времена 4007) системата с нищо не е по-сериозна от Халдекса на Фолксваген Груп, да не говорим че работи с електромагнитен съединител от доста по-старо поколение. Има единствено най-елементарно заключване на предаваната между двата моста тяга в съотношение 50 към 50, същински блокаж на диференциали няма, понижаващ режим на трансмисията - също.

Съжалявам че разводнявам темата, но наистина не разбирам, защо след като един човек пита какво мислят хората за даден модел, веднага се започва да му се обяснява как няма смисъл да си купува точно този модел, но за сметка на това може да си купи Ситроен вместо Шкода и СУВ вместо комби... На практика Скаута и повечето СУВ-модели от сравним клас имат напълно сравними системи за задвижване на четирите колела и сравнима техника като цяло, оттам нататък кой иска СУВ и кой - комби, си е въпрос на вкус. Да, Скаут изглежда скъп на фона на "нормална" Октавия 4х4. А как ви изглежда на фона на псевдовсъдеходи като Honda CR-V? Тогава картинката внезапно се променя и цената става даже атрактивна.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фреш, аз не си и помислям да споря с тебе. Но темата е за общи впечатления от скаута. Не съм намесвал аз другите коли.

Скаута и Тигуана може да се различават само по тази офф-роад програма и програмата за спускане, но без нея няма проходимост. Тази програма е една надстройка на ESP, което да позволява на колата по-свободно движение извън пътя, превъртане на някое колело, блокиране чрез спирачката на колело и т.н. ESP за асфалт не ти върши работа извън пътя. А колите са идентични под капака. Защо VW не го е приложил и за Шкода? Блокирането на въртящия момент по-равно или в някакво друго съотношение ти осигурява изход от почти всяка ситуация. Всичко друго си е Гъзария от типа, глий к'во си имам.

Моето мнение е, че ако се търси оптимално решение за всекидневна употреба, Скаута не предлага повече от обикновенно Окти 2 комби 4х4. То и скаута си е Окти 2 комби 4х4.

Сега, за да оспамя съвсем темата, една лична история от последните дни.

С две коли, отиваме на една вила. Едната е Ленд Ровър, другата предпоследния пасат 4 моушън (същото задвижване като при скаута). Пасата със зимни гуми, Ровера с офф-роуд. Е познай коя кола изплези език на непочистения път нагоре накрая и какво е да имаш едни бавни скорости. Дори не се наложи да се ползват блокажите за да измъкнем пасата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A

поне няма да се каляш до асфалта докато търсиш трактор.
http://ie.youtube.com/watch?v=fmQ6iXKETAI&NR=1

да коментирам ли изобщо повече :-k

без да навлизаме в системите,мисля че е достатъчно проходима

не отстъпва на паркетниците :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственик съм на Октавия 2 4х4 1.9 TDI от година и половина. Взех я ниво на оборудване Елеганс и добавих още няколко екстри като ксенонови фарове, по-хубаво радио, допълнителни Airbags и т.н. Много съм доволен от колата като усещане, възможности и икономичност.

 

Доколкото Скаута е Октавия 2 4х4 с малко повече "офроуд" елементи виждам следните плюсове и минуси:

 

+ Много приятен (поне за мен) външен вид

+ 1.6 см по-висок клиренс в сравнение с обикновената 4х4

 

- Неоправдано по-висока цена в сравнение с обикновената 4х4 - за тази разлика може да се вземат доста приятни екстрички.

 

smile188 Относно проходимостта мога да кажа че вчера бях на Витоша в най-големия сняг и имаше непочистени участъци от пътя където минаваха само джипове и ... аз :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A

Всъщност предпоследният Пасат е с много по-различна система -Торсен,а новия е с Халдекс 2генерация-като Скаута.Новите Волва и Фрийлендър 2-ползват също Халдекс,ама многоооо различен-разбирайте по-добър и скъп-ген 3(при Волво Instant Traction).Най-новите Волва(след пролет 2008) ползват орязана ген 4(още по-добра),а единсвената кола дето има пълен Халдекс 4 генерация е спортния топмодел на Сааб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.