Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Постоянно светещи светлини за задна скорост?


new_skoda_fan

Recommended Posts

Здравейте,

 

Когато дам "контакт" на Фабийката ,

веднага се включват и светлините за задни!

Предполагам, че проблема е някъде в ключето,

което дава контакта,

тъй като, когато размърдам скоростния лост, те се загасят,

но когато опитам пак да включа на скорост (каквато и да е ) - те светват.

Някой знае ли къде се намира това ключе?

10х предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да измеря с линийка на колко сантинетра е от земята,блока ,края на предната част на кожуха....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на скоростната кутия и около нея, няма никакво ключе, контакт или нещо подобно с което да се включват и изключват светлините за задна!

 

Забелязах следното нещо:

когато ппревключа скоростния лост няколко пъти по енергично, светлините гаснат, но след малко се чува някакъв шум някъде зад жабката

приличащ на отваряща се и затварящата клапа и след това светлините отново светват.

Може би ще трябва да се посети сервиз.

 

ПП ще се направя, че предишният пост не съм го прочел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При включване на задна фабията автоматично пуска рециркулация на въздуха в купето за да не вкара изгорели газове. Явно ползва същия датчик и като ти светне задния включва и рециркулацията и от там и шума в таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря PRR,

Ето това очаквах - помощ и малко успокоение, от специалист, а сега и някой ако каже къде се намира този контакт за

задните светлини ще свършим работа на 90 %.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркираната позиция 15 трябва да е датчика за светлините за заден ход. Обаче не знам дали това е тоята кутия. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влезнала е влага при датчика и той залепва (замръзва). Това е, защото си си оставял колата на студа да седи на задна скорост. Като се стопли, ако не се оправи, значи датчика се е попреебал и трябва дфа го смениш. Сменял съм такъв и за Опела ми беше 12 лева, не вярвам за Фабиа да е повече от 20.

 

ПП: Нищо ти няма на скоростната кутия. Нищо сериозно не е това. Карай си и да ти дреме на к**а. :) И не се карай на колегите, те се опитват да помогнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е, защото си си оставял колата на студа да седи на задна скорост.
:-k :roll:

 

Ти имаш Опел, би трябвало да знаеш, че при тях винаги замръзва като оставиш колата да нощува на задна при -температури. Поне при Астрите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми седи в подземен гараж.

Реших следното, сега свалям бушонче №13 и светлините за задна угасват. На пролет го слагам и пробвам дали работи, ако не се навирам в нея и сменям датчика.

 

Благодаря на всички отзовали се коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А , замислил ли си се ,че си опасен за околните при маневра на задна скорост след като премахнеш предпазителя.

То май по- добре въобще да не я палиш и ще си решиш всички проблеми по колата.

Майтап да става , а сега сериозно , смени си датчика за включване на светлини за задна скорост. Най - добре отиди в сервиз за тази работа.Има два вида датчици така че провери си какъв е твоя.Най- добре го свали и с него в магазина .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там тръгна всичко, не знам къде се намира проклетия датчик, а и до сега никой не се намери да каже къде се е скрил.

Иначе си прав, че ставам торпила когато карам на задна с не повече от 5 км/ч ;-))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и до сега никой не се намери да каже къде се е скрил

След посещение в ЕТ или друг сервиз, със сигурност ще го открият палавника :mrgreen:. Ако имаш предубеждения към работата на ЕТ, ще ти пратя лично с координатите на читав майстор ;). Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

давай координатите на майсторчето,

 

винаги е добре да имаш под ръка такива,

а за ЕТ винаги съм бил доволен от тях и лоша дума не мога да кажа (освен цените),

а и се надявах сам да се справя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здраво от мен,

Значи този датчик ако се мушнеш под колата ще го намериш по следната технология, гледаш към лявата страна на двигателя (дето е предно лявото колело), а датчика е единсвеното нещо което е на-отдолу и от него стърчи букса с кабел, който отлита нагоре, при мен е хоризонтален. Аз преди по-малко от месец купих датчик за ЕТ за 50 камъка. Нищо сложно няма при смяната, само дето после трябва да долееш малко масло за скорости(е ако си много бърз може и да не се наложи)

Препоръчвам ти ако ще го купуваш от ЕТ първо да си запишеш номера на сегашния ти датчик и да им го кажеш за да го сравнят, че някой път са много отвеяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.