Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 2 смяна на фарове


the_fastest

Recommended Posts

Момчета, при този вариант има ли начин, когато изгори ксеноновата крушка да свети индикацията на таблото? (питам от чисто любопитство)

 

не съм пробвал :-k

би трябволо да индикира,нали няма да има консумация

 

:mrgreen: Проверено - бачка (като оригинална инсталация) :mrgreen:

 

Пак "подсказвам": оставете на VAG-COM-a програмирането да си бъде като за обикновена нажежаема крушка. Устройството за "лъжене" на инсталацията на Луксима работи доста добре. (стабилно е от към захранване и не грее. А овен това е и много миниатюрно) Ако изгори ксенона (баласта или крушката) индикацията пак си се появява. Но пък имате едно предимство - ВЕДАГА си слагате обикновена Н7 крушка и си свиркате и карате, докато си намерите резервен заместител на повредената ксенонова част.

 

П.С. Много ми е интересна примерната ситуация - (Ако да речем съм с оригинален ксенон). Карам си весел и щастлив и отивам на море... Дори не на море - просто командировка (напоследък съм ходил до Враца, Лом, Димитровград, Бобов дол, Гоце Делчев) И пак така щастлив и засмян - ЦЪК

( smile045 ) и ми изгаря крушка. (Може и баласт - все тая) Следвайки логиката на сервизната книжка (ШКОДА ПРЕПОРЪЧВА СМЯНАТА НА КРУШКА ДА СТАНЕ В ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ) си карам като циклоп и попадам аз на "междуградска" полицейска автопатрулна засада... 100% ще ме спрат заради едноокия ми вид. Следва представяне от страна на полицая, бла, бла, бла и т.н. ... ... ... И накрая - "...знаете ли защо Ви спрях?" При погледа от моя страна на "пребозало теле" и учудването ми отговорът ще бъде - "..ами - не знам" (та нали аз съм кандидат за "златен талон" smile168 и съм много примерен). Следва - "...единият Ви фар не свети". И сега - какво???...??? Обикновено в тая ситуация шофьорите се измъкваме като казваме, че е станало "ей сега - току-що". И полицаите ни заковават - "ами - сменете я и продължете" като така проверяват и редовността на аварийното ни оборудване на автомобила. Е - какво пра'им сега в тоя случай? В "replace" комплекта на оригинално ксенонизираните автомобили НЯМА ни крушка, ни баласт. (Естествено е - след като операцията се ПОВЕРЯВЯ на..... ... ...)

Ха сега да Ви видя с отговора на гатанката?

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    11

  • the_fastest

    10

  • Боби Доктора

    8

  • PRR

    5

Най-много писали в темата

...Много ми е интересна примерната ситуация... ЦЪК ( smile045 ) и ми изгаря крушка. (Може и баласт - все тая)...

 

Ха сега да Ви видя с отговора на гатанката?

:smt030

 

Привет.

 

За лампата отговор има - няколко дни по-рано ще разбереш, че нещо се случва с тая лампа... почва да свети по-странно :D

Така цък и да ти изгори май не се случва при тези лампи...

 

С баласта обаче може да се случи...

 

С две думи при такава случка ще трябва да ги нахраниш...

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефект в заводска инсталация на Ксенон се среща много рядко-ама наистина адски рядко- предимно в електрониката,която го управлява.Иначе стандарта на качествения ксенон е 10000часа работа(включително и крушката)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не от вода :evil:

последно на шефа на магазина за авточасти от който пазарим,на Тоарега му му изгоря.НО ПРЕДИ ТОВА СЕ ВИЖДАШЕ ЧЕ ПОЖЪЛТЯВА и порозовява.Сега като гледаме и другата е наред.

И други съм виждал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушката можеш и да си я смениш сам, неприятна е цената й - Филипса е 250 лева от официалния представител /в ЕТ мисля, че е към 300-400 лева/. Между другото тези крушки вървят със стартера, който е неразделна част от крушката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушката можеш и да си я смениш сам, неприятна е цената й - Филипса е 250 лева от официалния представител /в ЕТ мисля, че е към 300-400 лева/. Между другото тези крушки вървят със стартера, който е неразделна част от крушката.

 

Стенли, така е. И аз и ти сме достатъчно грамотни да си сменим сами лампата или баласта. (Пък и почти всички от форума). Въпросът е обаче - като си ги сменим сами - нали се сещаш как стоят нещата с гаранцията на гореописаните части с гореописаните цени? Не казвам, че не можем да се справим с тази операция. Просто не препоръчвам да я правим, защото ВИНАГИ може да попаднем на дефектна стока (макар и оригинална от VW или SKODA) и после ЕТ ще са си в АБСОЛЮТНОТО ПРАВО да откажат подмяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а ще са в правото си защото не могат да бъдат сигурни, че не си напипал колбата с мазни пръстета :mrgreen: Да не говорим за високоволтов кабел търкащ се в нормалната инсталация ... Все пак при ксеноните говорим за едни "малко" по-високи напрежения .:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Такаа, дойде момента и аз да се похваля. БЛАГОДАРЕНИЕ на всички вас и най-вече на Боби Доктора и bega4kata, които са минали по този път, смених фаровете и се кефя максимално ( без да нарушавам спокойствието на другите водачи ). "Заспаха" си на мястото и даже се регулират от купето ;).

Остана един проблем, който смятам да разреша до месец март: при запалване на колата лампата за изгоряла крушка на таблото свети и след включване на светлините изгасва. Сещате се, че лятото няма да пускам винаги фаровете...

 

Имам един други въпрос: Какъв е типа крушка на дългите светлини ( Н1 или Н7 )?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......при запалване на колата лампата за изгоряла крушка на таблото свети и след включване на светлините изгасва. Сещате се, че лятото няма да пускам винаги фаровете...

 

Звънкай да те снабдим с товаpost-1302-138453072537_thumb.jpg

 

 

Имам един други въпрос: Какъв е типа крушка на дългите светлини ( Н1 или Н7 )?

 

 

Н1!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......при запалване на колата лампата за изгоряла крушка на таблото свети и след включване на светлините изгасва. Сещате се, че лятото няма да пускам винаги фаровете...

Звънкай да те снабдим с товаfile.php?id=929

Не съм сигурен, че ще помогне точно в тази ситуация :-k .

Ако индикацията за изгоряла крушка излизаше след включването на светлините - би помогнало със сигурност :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, дойде момента и аз да се похваля. БЛАГОДАРЕНИЕ на всички вас и най-вече на Боби Доктора и bega4kata, които са минали по този път, смених фаровете и се кефя максимално ( без да нарушавам спокойствието на другите водачи ). "Заспаха" си на мястото и даже се регулират от купето ;).

Остана един проблем, който смятам да разреша до месец март: при запалване на колата лампата за изгоряла крушка на таблото свети и след включване на светлините изгасва. Сещате се, че лятото няма да пускам винаги фаровете...

 

Имам един други въпрос: Какъв е типа крушка на дългите светлини ( Н1 или Н7 )?

странно-на изключени светлини :-k да свети

н1-на дългите-Осрам куулблу-достойни са :!: като превключиш на дълги-ИМА РАЗЛИКА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, дойде момента и аз да се похваля. БЛАГОДАРЕНИЕ на всички вас и най-вече на Боби Доктора и bega4kata, които са минали по този път, смених фаровете и се кефя максимално ( без да нарушавам спокойствието на другите водачи ). "Заспаха" си на мястото и даже се регулират от купето ;).

Остана един проблем, който смятам да разреша до месец март: при запалване на колата лампата за изгоряла крушка на таблото свети и след включване на светлините изгасва. Сещате се, че лятото няма да пускам винаги фаровете...

 

Имам един други въпрос: Какъв е типа крушка на дългите светлини ( Н1 или Н7 )?

странно-на изключени светлини :-k да свети

н1-на дългите-Осрам куулблу-достойни са :!: като превключиш на дълги-ИМА РАЗЛИКА

 

Check-а прави проверка два пъти - единия при даване на контакт (независимо дали са включени фаровете или не) и втори път - при пускане на самия фар (като тогава чеква на всеки две секунди). Защо на първия чек "хваща" проблем, а вече на втория - не??? smile166

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия чек би трябвало да е има/няма верига (хваща липсваща/изгоряла крушка, не мери мощност), а при втория се следи вече мощността дали е в нормата.

Не знам първия тест при какво съпротивление към маса се получава положителен резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия чек би трябвало да е има/няма верига (хваща липсваща/изгоряла крушка, не мери мощност), а при втория се следи вече мощността дали е в нормата.

Не знам първия тест при какво съпротивление към маса се получава положителен резултат.

 

2.2 ома го успиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия чек би трябвало да е има/няма верига (хваща липсваща/изгоряла крушка, не мери мощност), а при втория се следи вече мощността дали е в нормата.

Не знам първия тест при какво съпротивление към маса се получава положителен резултат.

 

2.2 ома го успиват.

 

Да разбирам ли, че трябва да сложа едно съпротивление 2.2 ома ? А ако се отметне в комп-а, че колата е с ксенон дали ще изчезне проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли, че трябва да сложа едно съпротивление 2.2 ома ? А ако се отметне в комп-а, че колата е с ксенон дали ще изчезне проблема ?

Не, не - не слагай никакви съпротивления. Просто го казах, защото съм го пробвал експериментално (стойността). На мен ми трябваше за друго. Дълго е за разправяне. Пробвай програмно (VAG-COM), ако не стане - звънни да ти дам да пробваш със стопера за грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Не, не - не слагай никакви съпротивления. Просто го казах, защото съм го пробвал експериментално (стойността). На мен ми трябваше за друго. Дълго е за разправяне. Пробвай програмно (VAG-COM), ако не стане - звънни да ти дам да пробваш със стопера за грешка.

 

Ок. Тези дни ще пробвам с комп-а и ако не стане :-k :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгаснала халогенна крушка за къси (55W) е около 0.2 ома.

Лъгалката ако изобщо работи без напрежение, би трябвало да е с еквивалентно съпротивление 6-7 ома.

Пробите ще покажат, но дано помогне :smt017 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.