Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Октавия 2 смяна на фарове


the_fastest

Recommended Posts

Честита Нова Година на всички колеги и семействата йм. Много здраве, успехи и безаварийни километри.

Някой запознат ли е дали оригиналните ксенонови фарове на О2 могат да заменят ( без модификации ) нексеноновите такива ? мИ дали някой е запознат с цената на такъв фар ( ксенонов ) от ЕТ ?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    5

  • Боби Доктора

    8

  • the_fastest

    10

  • bega4kata

    11

Най-много писали в темата

За О1 ЕДИН фар за ксенон беше на цена от 1490лв! Двата 3к. Не знам цената на О2, но се съмнявам да е по-ниска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли с фабричен ксенон, оригинално имат и пръскалки на фаровете, ако нямаш такива - ще ти свети лампата, че нямаш течност :idea: Иначе фаровете стават 1:1, с тестер се обучава - измерената консумация да е 35W вместо 55W и няма проблем, механично фаровете са еднакви, буксите също :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли с фабричен ксенон, оригинално имат и пръскалки на фаровете, ако нямаш такива - ще ти свети лампата, че нямаш течност :idea: Иначе фаровете стават 1:1, с тестер се обучава - измерената консумация да е 35W вместо 55W и няма проблем, механично фаровете са еднакви, буксите също :smt017

 

 

 

... дали оригиналните ксенонови фарове на О2 могат да заменят ( без модификации ) нексеноновите такива ?

 

 

абсолютно точно

 

 

ЗАЩО ЗАЛЪГВАТЕ ЧОВЕКА. СТАВАТ ФАРОВЕТЕ (АМА НЕ СЪВСЕМ)... ](*,)

МАЛКО ЛИ СЕ МЪЧИХ ДА ГИ НАПРАВЯ ТОЧНО ОРИГИНАЛНИТЕ КСЕНОНОВИ ФАРОВЕ - АМА - "НЪЦ"

1. Лампата за течността няма нищо общо с вида фар. Просто е препоръчително при ксенон да има и измиваща система. Няма да светне, ако "присади" ксенон, а няма система за измиване.

2. Стават 1:1, ама като корпус - КАТО ЕЛЕКТРОНИКА - НЕ

ОСВЕН АКО ЧОВЕКЪТ НЕ ИСКА ДА СЕ ПРОСТИ С НИВЕЛАЦИЯТА НА СНОПА (ЛУПАТА). При оригиналния фар моторчето и измерителната система са СЪВСЕМ различни, в сравнение с рефлекторния и преправяне НЯМА.

3. Буксите са същите - ама не съвсем... На оригиналния ксенонов фар има още един пин (в повече) - вж. по-горе - МОТОРЧЕТО за нивелация.

 

 

Най-добър вариант, който аз препоръчвам е - фарове от СКАУТ - около 800 лв. двата - които са с лупи и цокъл Н7 и вграждане на качествен ксенонов кит. Както сме направили Bega4kata и аз. При този вариант (ако се спази и правилната цветна температура - 4300 - 5200 К) и ако баластите се монтират ВЪТРЕ фарът може да се различи от оригиналния САМО АКО СЕ ОТВОРИ! Иначе по нищо не личи.

Заради системата за изгоряла крушка има два варианта - или препрограмиране с VAG COM или монтаж на "лъжещо" устройство.

Успех с трансформацията на колегата. Ще следя с интерес...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, тука си в лека заблуда.

 

1. Когато се пренастрои с ВАГ КОМ си се палят лампите нормално, иначе е 6/49 да светнат.

2. Ти виждал ли си шкода с фабричен ксенон, на която има моторчета, регулиращи се от таблото.

3. Автоматичното регулиране на височината няма как да му работи, то е ясно, но и на садените ксенони няма :)

 

 

Сменял съм фарове на О2 с оригинални но ксенонови, няма пробелми при конверсията, наистина само моторчетата на фаровете не работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Дотук разбрах:

1. Фаровете пасват механично, но няма да ми работи регулирането във височина ОТ КУПЕТО ( което не е добре )

2. Предложения за закупуване от www.superskoda.com - там са 1500лв без доставка ( ксеноновия комплект )

 

Идеята със замяна на фарове от Скаут е интересна, но имам 1-2 доуточняващи въпроса. 800 лв е комплект от ЕТ ли ? И геометрията на светлината ( не знам дали е правилно да се каже така ) няма ли пак да води до заслепяване на автомобила пред мен при изпреварване ( така досадните "триъгълници" при нексенонов фар ) ?

П.С. И не на последно място: Къде може да се направи препрограмирането с VAG COМ

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите фарове ги смених с оригинални ксенонови и всичко работи перфектно, само неможе да регулираш височина на фаровете ОТ КУПЕТО. Когато изгори крушка светва индикация на таблото, което ако сложиш залъгващо устройство няма да се получи. Изобщо, при замяната на оригинални фарове без ксенон с такива с ксенон всичко си работи като при оригинален ксенон, стига монтажът и обучението да са направени като хората :)

 

P.S. - При оригиналния ксенон няма механично регулиране на фаровете от купето, то става електронно посредством датчик. Много хора се оплакват от работата на този датчик (Huko също може да сподели впечатленията си). И преди да сложа ксенон и след това си регулирам фаровете на всеки преглед на колата, което ще рече на всеки 8-10 месеца :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нашите с на Боби,са с ксенон с ръчно регулиране във височина \:D/ smile153

ма щот сме пичове,не за друго smile169

и не се оплакваме от работа на датчици.....

smile159

а препрограмирането примерно в ЕТ или ако имаш някой познат с тази програма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нашите с на Боби,са с ксенон с ръчно регулиране във височина.........

......

а препрограмирането примерно в ЕТ или ако имаш някой познат с тази програма

 

Е, хайййде сподели с нас де. Откъде си взе фаровете ? И геометрията на светлината като на ксенон ли е ( права линия ) ?

По въпроса с VAG COM - не ми се ходи в ЕТ по различни съобръжения. Други предложения ( нямам такъв приятел за съжаление )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела на някоя софийска среща и ще те уредим с VAG-COM :) Само някой да каже къде точно се бърка и си готов :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При О2 ви е много по-лесно, понеже има 3 вида фарове: Без лупа, с лупа, но без ксенон и с лупа и заводски ксенон - направи като bega4kata, купи си от 2рия модел и си сложи един хубав ксенон, хем ще ти работи регулировката от купето...

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При О2 ви е много по-лесно, понеже има 3 вида фарове: Без лупа, с лупа, но без ксенон и с лупа и заводски ксенон - направи като bega4kata, купи си от 2рия модел и си сложи един хубав ксенон, хем ще ти работи регулировката от купето...

 

Поздрави.

даже няма нужда от никакви пренастройки с вагкома smile169 Светлинния поток е права линия/естествено заради лупата/като отсечена е светлината от нивото \:D/ -няма да заслепяваш.Само си купи скъп и качествен ксенон,защото:

-може да не пали в студа

-може да ти отчита че не работи крушка

-може да ти трепти светлината на празен ход

с хубав и качествен комплект -няма да имаш подобни проблеми

но трябва да отидеш в по -голям град където гарантирано ще ти сложат нещо качествено и изпитано точно върху такъв вид ел система каквато е на твоята кола

при Боби или при мен-до където ти се разхожда smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

даже няма нужда от никакви пренастройки с вагкома smile169 Светлинния поток е права линия/естествено заради лупата/като отсечена е светлината от нивото \:D/ -няма да заслепяваш.Само си купи скъп и качествен ксенон,защото:

-може да не пали в студа

-може да ти отчита че не работи крушка

-може да ти трепти светлината на празен ход

с хубав и качествен комплект -няма да имаш подобни проблеми

но трябва да отидеш в по -голям град където гарантирано ще ти сложат нещо качествено и изпитано точно върху такъв вид ел система каквато е на твоята кола

при Боби или при мен-до където ти се разхожда smile169

 

Явно не можем да се разберем. АЗ и сега съм с Ксенон ( LUXIMA 45W ), но без лупа и е УЖАС ( аз виждам идеално, но постоянно ми присвяткат )!!! Характерният триъгълник, който е в дясно на светлинния поток ( ИМА ГО И на фаровете с лупа , но БЕЗ заводски ксенон ) осветява автомобилите, които изпреварвам ( а аз често го правя ;) ). Май ще е най-добре ако си взема фарове с лупа ( без Ксенон ) и йм сложа лупата от фар с Ксенон --> ако е възможно де. Хем ще имам регулиране, хем няма да осветявам колите пред мен...

Остава да кажеш фаровете на Скаута откъде ги купи и фактура дават ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Купил ги е от ЕТ - естествено с фактура. Малко ще чакаш за доставка (ок. 3 седмици, ама ще се кефиш после максимално). Светлинният поток е АБСОЛЮТНО СЪЩИЯТ като на фабричния ксенон. Поздравления за избора на марка афтър-маркет ксенон. Луксимата засега е най-добрият познат от мен вариант. Знам, че в София има (в ЕТ) два фара от СКАУТ. Ако искаш - прати некоя кинта и ти ги взимам (дай и данни за фактура) и ти ги пращам с ЕКОНТ.

П.С. Само ще видиш малко зор с натъпкването на 45-ватовия баласт вътре във фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Купил ги е от ЕТ - естествено с фактура. Малко ще чакаш за доставка (ок. 3 седмици, ама ще се кефиш после максимално). Светлинният поток е АБСОЛЮТНО СЪЩИЯТ като на фабричния ксенон. Поздравления за избора на марка афтър-маркет ксенон. Луксимата засега е най-добрият познат от мен вариант. Знам, че в София има (в ЕТ) два фара от СКАУТ. Ако искаш - прати некоя кинта и ти ги взимам (дай и данни за фактура) и ти ги пращам с ЕКОНТ.

П.С. Само ще видиш малко зор с натъпкването на 45-ватовия баласт вътре във фара.

 

Вече ВСИЧКО ми е ясно. БЛАГОДАРЯ на всички( най-вече на хората с опит ), че достигнахме заедно до правилното решение .

Боби, ... smile197 ... и чрез едни сложни схеми да взема такива с лупи ( вече ясно от Скаут ). Утре ще говоря с един приятел-застраховател, който може да подскаже как може да стане това.

Цената на двата фара ли е 800лв от ЕТ ? ( Ако е толкова може и да не правя гимнастики )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, цената и на двата фара е 800 лв. При този вариант както казаха и Боби и Бегачката, голям плюс е регулирането на фаровете от купето. Ако избереш този вариант, което според мен трябва да направиш, следващата стъпка е да вземеш и много добър ксенон кит. Довери се на Боби и Бегачката и няма да сбъркаш ;)

 

Момчета, при този вариант има ли начин, когато изгори ксеноновата крушка да свети индикацията на таблото? (питам от чисто любопитство)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да попитам за разумен вариант за О1 :oops: Говорим за лупи де... Че 3к не са разумен ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, ... smile197 ... и чрез едни сложни схеми да взема такива с лупи ( вече ясно от Скаут ). Утре ще говоря с един приятел-застраховател, който може да подскаже как може да стане това.

Колега, и мен живо ме интересува как стои въпроса със счупен фар пред застрахователя. С десния имам проблем с рефлектора и не знам как да процедирам - да поема по "твоя път" или да търся втора употреба (което се опитвам да реализирам вече половин година, но няма резултат). Ще чакам да пишеш по това мое питане. Поздрави

 

PRR: По разбираеми причини, ще ви помоля да продължите темата на лични!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, при този вариант има ли начин, когато изгори ксеноновата крушка да свети индикацията на таблото? (питам от чисто любопитство)

 

не съм пробвал :-k

би трябволо да индикира,нали няма да има консумация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.