Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колко бензин имам


CTAH

Recommended Posts

Когато стрелката е на НУЛА, в резервоара имаш около НУЛА литра! Колко ще минеш е въпрос на късмет и неточност на уреда. Ако питаш колко можеш да минеш от светването на лампата до изразходване на горивото е друг въпрос и тогава отговора е от 40 до 80км в зависимост от стила на каране, пътя и точноста на уреда. И да не забравяме, че резервоара на 105/120 е от две отделни секций и при по рязък завой лампата светва по-рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може. Но, както надявам се знаеш, резервоара ти е от две части които са свързани с маркуч за изравняване. При по-разък завой бензина от лявата част се прехвърля в дясно или обратно (зависи от завоя). Поплавъка е в дясната страна (по спомен). Съответно когато тя е празна (след рязък десен завой) лампата ще светне. Необходими са 1-2 минути за да се изравни отново. Т.е. дори да пипаш поплавъка няма да постигнеш почти нищо. Е, освен грешни показания през цялото време. Просто приеми, че като светне лампата постоянно или с кратки прекъсвания имаш гориво за не повече от 40км и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип когато контролната лампа светне,количеството на горивото в резервоара емежду 3 и 5 литра-така е по сервизна книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята стрелка като "залепне" на 0та минавам към 50тина км.А когато вземе да ми светла лампата около 100км. Иначе казано резервата е около 6-7 литра,а 0-та около 3 литра. :mrgreen: За тия показания си залагам главата,щото в началото на съжителството ми с колата и сипвах най-много за 5 лева :mrgreen: та съм си правил доста експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 1 въпрос как да изчистя резервоарите без да ги свалям щот засмуква много боклуци и се налага на 1-2 седмици да чистя карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята стрелка като "залепне" на 0та минавам към 50тина км.А когато вземе да ми светла лампата около 100км. Иначе казано резервата е около 6-7 литра,а 0-та около 3 литра. :mrgreen: За тия показания си залагам главата,щото в началото на съжителството ми с колата и сипвах най-много за 5 лева :mrgreen: та съм си правил доста експерименти.

 

Братле и аз съм кат теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам,освен да разкачиш маркуча,който съединява двете половини и да продухаш през гърловината с някакъв компресор или не знам и аз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна задача си избрал.В тоя студ си карай колата,пък като се стопли малко,разхвърляй колата и си свърши работата спокойно. :) smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нов съм в занаята и търся наи лесното решение на проблема в тоя студ и сняг

Аз ти предлагам за сега да сменяш честичко филтъра а като

се постопли да действаш.

П.С. Ако налееш вода ще има smile150 smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам,освен да разкачиш маркуча,който съединява двете половини и да продухаш през гърловината с някакъв компресор или не знам и аз :)

никакъв шанс .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм да продават разни почистващи добавки за горивото. По принцип май са за главно карбуратора, но ако се огледаш може да намериш нещо и против утайки в резервоара... знам ли, в днешно време се произвеждат всякакви подобни буламачи, друг е въпроса доколко са ефективни :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм претръпнал имам цели 13 пъти зад гърба си :lol::lol::lol: Но от година насам не ми се е случвало 8) Лошото е ако стане на студено време или задръстване,та и моя съвет е да и сипваш колкото може по често.Пък когато няма пари,не караш аз съм така :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 1 въпрос как да изчистя резервоарите без да ги свалям щот засмуква много боклуци и се налага на 1-2 седмици да чистя карбуратора.

Резервоара няма ли една пробка на дъното, от която се източва всичката гняз? МВ-то имаше, предполагам и 120-ките имат. Друг е въпроса до колко тая пробка(ако я има изобщо)е ръждясала и подлежи ли на развиване :-k.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат даже по една от всяка страна :D Мисля че беше ключ 17 :roll: миналата година ми се наложи да ги развъртам и двете лесно тръгнаха :D

 

Да, и ако случайно благоволят да се развият (на 20+ годишни гайки хич не им вярвам), най вероятно никога повече няма да се затворят плътно ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив!Рзвиха се лесно и после ги проверявах на няколко пъти дали не тече от там и всичко си беше наред!Пък и в книжката пише,че това за пробки за източване на горовото,та не виждам нещо нередно в развъртането им :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема не я бях видял. А в началото просто от интерес 5 пъти с едно шишенце в багажника съм я пробвал фабията. От светване на лампата, до изгасване на мотора Градско имам 110 +- 10 километра, а междуградско (спокоен ход 90-110), са 160 +-10 километра.

(измерванията са правени лятото).

През зимата са един куп допълнителни фактори и при всяка възможност сипвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

развих пробката и изтекоха около 10л бензин и кам 1л боклуци

пробките се развиха и се завиха но несъм гледал дали текат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ooooo №1!!! И аз съм правил тоя супер-мупер номер да сипвам по 5 лева (даже май веднъж бяха 2,30 ;) ) И иронията е, че закъсах не с моята кола, а с тая на жена ми.... Кеф на буци ;) Въпреки, че когато аз зареждах цената беше между 1,20 и 1,30 лв, та си има разлика колко литра са влизали вътре.

 

Но определено открих, че горивомера е направен с идеята за разни стиснати или експериментатори, които гледат да карат без гориво, защото светва много преди да си стигнал критичното, така че винаги имаш време да заредиш.

 

И колегата дето каза "Като няма пари - няма каране" е доста прав - в действителност като е по-напечено финансовото състояние по-добре да я оставиш на сух док, отколкото тя да те остави на сух док. Особено в сегашните задръствания комбинирани със сняг и лед (абе те си намаляват напоследък, ама бибитките на "колегите" ще си ги получиш във всеки случай).

 

Абе хубаво е да си гледаш резервоара да не светка... знам колко е неприятно да не караш, защото няма пари... или просто не можеш да отделиш сега... абе гледай стрелката ти да е винаги две деления преди нулата - после нямаш чудения тоя светофар ако сега не ме пусне дали ще стигна следващия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като на Фелицията ми показва стрелката от 1/2 пълен резервоар на горе а под това ниво седи на 0 и също така лампата ми светна вчера след като сипах за 5 лв. бензин, аз пък колко бензин имам? И кога съм на резерва? Бутилката с газ е ясна. Започва да ми подрънква лекичко поплавъка в бутилката и знам, че мога да мина около 40-50 км, в зависимост от задръстванията. Но с бензина :-k ...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.