Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ниво Антифриз


cbf657

Recommended Posts

Здравейте, става въпрос за нивото на Антифриза, не го бях гледал дълго време и сега погледнах заради големите студове. Струва ми се, че е намалял.

Нивото беше между максимум и минимум а сега е малко намалял (или поне така ми изглежда) има ли възможност да е от студеното време?

Като прегледах по колата не открих течове и за това ме учудва дали се е променило или ми се струва?

 

 

Мерси на отговорилите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, става въпрос за нивото на Антифриза, не го бях гледал дълго време и сега погледнах заради големите студове. Струва ми се, че е намалял.

Нивото беше между максимум и минимум а сега е малко намалял (или поне така ми изглежда) има ли възможност да е от студеното време?

Като прегледах по колата не открих течове и за това ме учудва дали се е променило или ми се струва?

 

 

Мерси на отговорилите

еее за толкова малко, въобще не му се притеснявай!!! щом и ти не си сигурен дали не ти се струва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, става въпрос за нивото на Антифриза, не го бях гледал дълго време и сега погледнах заради големите студове. Струва ми се, че е намалял.

Нивото беше между максимум и минимум а сега е малко намалял (или поне така ми изглежда) има ли възможност да е от студеното време?

Като прегледах по колата не открих течове и за това ме учудва дали се е променило или ми се струва?

 

 

Мерси на отговорилите

Не му се стряскай сигурно е от студа,може и малко да се изпарил,долей му 200гр вода :smt030
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На казанчето имаш белези min и max. Ако нивото е между тях всичко е ОК. Ако е под - доливаш. Ако е над - изливаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постепенно намаляващото ниво на охладителната течност се дължи предимно на загуби от изпарение и евентуално от недобро уплътняване,а това става когато температурата й е много околната,т.е. при загрял двигател,нищо,че все пак има разширение.Караш,следиш,доливаш ако трябва.Ако е много при разширяване излишното количество излиза през клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За течове на антифриз следи предимно наставките на гумените съединения и около тях.Той изтича при минусови температури и там където не е добре стегната скоба или където гумичката при някой датчик е за смяна.Когато загрее колата там където е текло антифриз има следи предимно сиво-бяли.Когато колата е студена предимно си има диря от антифриз.Нивото на антифриза трябва да бъде по средата между min и max. Хубаво е преди да долееш да провериш стойностите (градусите) на антифриза и да прецениш дали да долееш вода или концентрат.УСПЕХ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.