Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 130-Монтана


pesho91

Recommended Posts

Значи тук: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43 се оказва,че просто на теория са показали колко се вдига сгъстяването при различно шлайфане,защото забележи,че за 130,както и за другите,графата е от 0.0 до 2.0мм,а очевидно и изпитано на практика от теб още на 1.2мм се получава срещането :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • pesho91

    41

  • lent

    5

  • rsk

    3

  • anastas

    3

Най-много писали в темата

И това съм си го мислил - дали ще хареса 98,или ще трябва 100-октанов :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече шлайфаш, толкова по-високо октанов ще трябва. При определен размер на шлайфането какъв бензин ще трябва - не знам. Ако се прекали сигурно може да се стигне до там и 100 октанов да е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Преди няколко дена и монтирах други джанти на 4 x 100 14 ка 7J за да мога да сложа по широка гума и по ниска :)

http://www.album.bg/skoda130/images/22485708/

http://www.album.bg/skoda130/images/22485706/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

От много време не съм писал по темата има доста нови неща ама най същественото е че смених мотора някой от вас вече знаят за това.Мотора е ладов блока е от 1500 "2103" ама е разтърган от 76 мм бутало на 80 мм тоест 1600 последен ремонт.Също така сложих шкодов маховик олекотен който е малко повече от 6 кг.С термостат от фиат абарт съм.Колата се движи вече повече от месец с мотора.Другата по съществена промяна която не съм писал по нея е че сложих други предни пружини доста по твърди от оригиналните и колата стана още по ниска smile035 ,не са от кола не са предвидени за тази цел ама аз съм много доволен от експеримента.

Ето и малко снимки:

http://pesho91.snimka.bg/automobiles/sk ... 2.20415323

http://pesho91.snimka.bg/automobiles/sk ... 2.20415326

http://pesho91.snimka.bg/automobiles/sk ... 2.20415336

http://pesho91.snimka.bg/automobiles/sk ... 2.20415346

http://pesho91.snimka.bg/automobiles/sk ... 2.20415758

http://pesho91.snimka.bg/automobiles/sk ... 2.20415764

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на теб :) Вече сте 2 -ма с ладови мотори. Има ли голяма разлика от 130-ковия? Той все пак беше с бърз вал.

Ми има доста голема разлика особено в ниските обороти,ама фишерман ще каже дали има smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положил си много безмислен труд за да набуташ мотор с чугунен блок и чугунена глава, който тежи сигурно "200кила" и по начало е далече от спорта. Обичам модификацийте много не ме разбирай грешно, но що е "сделано", аз не мога да призная! Виж ако и тикнеш един от БМВ, ще си моя идол. Виж моторче ладово за парното, карбуратор ДААЗ е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... не ме разбирай грешно, но що е "сделано", аз не мога да призная!...
Сделано + Škoda = :smt018

Особено пък за 130-ка. От тоя мотор са изсмуквали и по 130 коня. По спомен пък 130 LR е около 650kg, т. е. дори и да не бъдат достигнати 100 коня от този мотор, има какво да се компенсира чрез олекотяване... Или поне аз така си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам 300 и 280 градуса вал за тоз мотор :D

Дай ми някаква цена за тези валове не че имам възможност сега ама да знам все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положил си много безмислен труд за да набуташ мотор с чугунен блок и чугунена глава, който тежи сигурно "200кила" и по начало е далече от спорта. Обичам модификацийте много не ме разбирай грешно, но що е "сделано", аз не мога да призная! Виж ако и тикнеш един от БМВ, ще си моя идол. Виж моторче ладово за парното, карбуратор ДААЗ е ок.

макс макс...

1 во-главата не е чугун

2 ро-щом съм го положил значи за мен не е безмислен за два дена сложих новия мотор с всички преправки

3 то- не бих сложил тези 4 цилиндрови куци мотори на бмв smile175

то тези 316 ки с шкодовия мотор ги биех....

4 то-нямам пари да си прая експерименти със скъпи мотори

за сега ме устроиват възможности на този мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 то-... тези 316 ки с шкодовия мотор ги биех....

:-k

А сега с ладовия сигурно ще биеш и 323 ките. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... не ме разбирай грешно, но що е "сделано", аз не мога да призная!...
Сделано + Škoda = :smt018

Особено пък за 130-ка. От тоя мотор са изсмуквали и по 130 коня. По спомен пък 130 LR е около 650kg, т. е. дори и да не бъдат достигнати 100 коня от този мотор, има какво да се компенсира чрез олекотяване... Или поне аз така си мисля.

шкодовия мотор не става поради трите лагера. друго си е да настъпиш 5 и да здухаш само гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм имал проблем с 3 те лагера, карал съм и без масло, стопиха се но нищо по сериозно, колата се прибра и се паркира на ход . Това за мен е мит - нещо като 120 има лека предница и тя и пречи на движението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой дали ще може да изтъкне някакви конкретни предимства на руския мотор, поради които си струва, да бъде предпочетен пред 130-ковия на skoda, 1,6 или 1,8 на VW или други...?

ванка, аргумента за трите лагера не се приема. ако са ти слаби, може да ги замениш, с каквито искаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа на руските разпределителния вал е горе и няма повдигачи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой дали ще може да изтъкне някакви конкретни предимства на руския мотор, поради които си струва, да бъде предпочетен пред 130-ковия на skoda, 1,6 или 1,8 на VW или други...?

ванка, аргумента за трите лагера не се приема. ако са ти слаби, може да ги замениш, с каквито искаш...

1.нямам пари да си правя такива експерименти с такива по скъпи двигатели

2.щом 2010 вървят още по ралитата значи има защо

3.като толко ги знаете тия работи слагайте тия мотори които ми ги хвалите или правете шкодовия 150 коня като е толко лесно и давайте газ,а аз ще ви се радвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pesho91, аз не се заяждам, може би с това трябваше да започна...

а аз не разбирам много, та затова питам. мислех, че ще получа технически аргумент от теб, за твоя избор...

казваш, че нямаш пари, а тия по ралитата още вървят - ами те вървят, защото в тях са вкарани доста пари, не защото са лада. и в повечето добре сглобени състезателни лади, основни компоненти като бутала, лагери, съединител, вал са заменени с нови, не руски.

аз ако имам излишни пари, наистина бих последвал примера на анастас и никови. това е яката схема (за мен, де). инъче няма смисъл, само загуба на време и пари, които така или инъче все не стигат...

 

и пак да кажа - не пиша с идеята да се заяждам, всеки прави с колата си, каквото реши. ако има смисъл и е интересно, става хубава тема. инъче си чешем пръстите напразно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pesho91, аз не се заяждам, може би с това трябваше да започна...

а аз не разбирам много, та затова питам. мислех, че ще получа технически аргумент от теб, за твоя избор...

казваш, че нямаш пари, а тия по ралитата още вървят - ами те вървят, защото в тях са вкарани доста пари, не защото са лада. и в повечето добре сглобени състезателни лади, основни компоненти като бутала, лагери, съединител, вал са заменени с нови, не руски.

аз ако имам излишни пари, наистина бих последвал примера на анастас и никови. това е яката схема (за мен, де). инъче няма смисъл, само загуба на време и пари, които така или инъче все не стигат...

 

и пак да кажа - не пиша с идеята да се заяждам, всеки прави с колата си, каквото реши. ако има смисъл и е интересно, става хубава тема. инъче си чешем пръстите напразно.

И аз не искам да се заяждам с никой,и не си чешам езика.За мен си виждам ред причина да сложа точно ладов.Както ти каза всеки избира какво да прави с колата си.Това което съм направил аз на повечето явно не им хареса,не съм очаквал и друго :).Важно е за мен да има смисел smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роска цялата идея на тази схема е да си чешеш пръстите с нещо което ти е приятно далеч от ежедневните проблеми и въобще начин на разпускане както се казва да чоплиш нещо. Такова нещо като технически аргумент няма. Работата е много проста речено сторено и край. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.