Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Барабан за Шкода 120L


Andreev

Recommended Posts

Здравейте и честита Нова Година :D .

Колеги,имам нужда от барабан за Шкода 120L(японка). Някой знае ли колко е нов в магазина

и колко е съответно втора употреба ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,първо честито да ти е присъединяването ти във форума!!!

По принцип,а и не само,барабаните са еднакви на 100,105,110,120,130,ит.н.,няма значение дали са от японка или не.Намира ми се един такъв барабан и ако иска6 мога да ти го подаря-така си стои в гаража и чака някои да го грабне :mrgreen: .Друг въпрос е обаче откъде си,защото аз съм от Стара Загора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип,а и не само,барабаните са еднакви на 100,105,110,120,130,ит.н.,няма значение дали са от японка или не

 

По принцип може и да са еднакви, ноо дефакто НЕ са ! По-конкретно между 130 и 105/120 има ОГРОМНА разлика между барабаните

:!:

Сега за 100 и 110 не знам, как стои въпроса :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип,а и не само,барабаните са еднакви на 100,105,110,120,130,ит.н.,няма значение дали са от японка или не

 

По принцип може и да са еднакви, ноо дефакто НЕ са ! По-конкретно между 130 и 105/120 има ОГРОМНА разлика между барабаните

:!:

Сега за 100 и 110 не знам, как стои въпроса :oops:

 

Каква е разликата знаеш ли точно че ме е интересно да разбера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Каква е разликата знаеш ли точно че ме е интересно да разбера?

 

Как точно да ти обясня: с размери, със снимки или с описание smile168

Абе Пешо ти от кога имаш 130-ка, още ли не си я опознал - засрами се :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при 130/Гарде/Рапид задното окачване, както и силовото предаване от кутията до колелата е коренно различно от другите модели. Докато при 100/110/105/120 барабана се захваща за полуоската посредством конусно съединение и се натяга към нея с гайка №32. Шпилките са набити в барабана и към него се захваща джантата, то при моделите със сухи полуоски / 130/Рапид/ има детайл наричан от нас пеперуда :

 

който се притяга с гайката вече №36 към полувала /като тук съединението е шлицово / , на него са набити шпилките за джантите. Тук вече барабана няма главина,а централен отвор и 4 отвори през които минават шпилките.

За обслужване например на спирачките тука вече не е необходимо да се ползва скоба за да се извади барабана, а като махнеш гумата и той си излиза :) , е евентуално трябва да се развият 2-те болтчета, които го притягат към пеперудата/ ако ги има де/.

post-1384-138453069418_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми от няколко месеца вече... но до спирачки не съм стигал още да ти кажа чесно занимавал съм се предимно със скоросната кутия и двигателя... утре ще и събирам полуоските :) Двигателя ме спъва... инече да съм много по напред :smt034 Мерси за инфото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.