Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Технотест


white_shark

Recommended Posts

Понеже тук има доста колеги,които са се занимавали със сериозни трансплантации на двигатели ми е интересно какво представлява това минава през технотест.Надъхал съм се догодина да си пусна един двигател от Бмв с почти двойно повече мощност в Москвича,но ако стане така,че не искат да ме пускат или трябва да бутам яко пари под масата примерно не съм съгласен много.Сложно и скъпо ли е?Все пак аз тази кола я правя да я карам и искам всичко да е изрядно,а не да я влача с платформи до писти и полигони,за да и се радвам за по няколко часа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо нерегистрираш караш си такак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те спрат на пътя за проверка не ти проверяват номера на ДВГ.

Обаче проверяват дали имаш ГТП. Т.е. - трябва да минеш ГТП.

Евентуално трябва да минаваш при познат, пак с 10-20 лв черпене.

 

Или както аз минах миналото лято - в най-забутаното село, с най-кьоравия проверяващ. Диктувах му номера на ДВГ че не можеше да го види. Не от под капака, от талона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може да минеш Технотест, но доколкото знам от тази година са увеличили таксата от 400 на 1000 лв, така че прецени си дали си струва. А ако не го регистрираш и те спрат на пътя за проверка ще трябва да обясняваш, че ти е скъсано жилото на предния капак, ако куките любопитстват какво има под него. Те номера по принцип не проверяват, ама като видят, че пише отгоре БМВ вместо Космич...;) Веднъж ни спряха с бившата Жига на Алекс, но нейния мотор външно не се различаваше от стандартния, въпреки, че беше над 100 коня. Обаче дори и да те хванат, най много да ти спрат колата от движение, затова послушай съвета на колегите, но си пази и оригиналния мотор, та после да можеш да си я пуснеш пак :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с Опела си минах техно тест и си го регистрирах с този мотор,защото ако те спрат от движение кат,примерно защото много ти бръмчи колата или нещо друго и трябва да минаваш в кат....ПА ЩЕ СМЕНЯШ МОТОРИ ЛИ :?:

Пък ако им дадеш някой лев-пак ще я пишат без номер на мотора и по-малко коне-и те са хора-за тези от комисията говоря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва обаче предварително да знаеш на кого и колко да бутнеш, че напоследък доста изгоряха за корупция и вече много се пазят от "случайни" хора... наистина най-добре е да си спокоен, че всичко ти е изрядно, ама ако след някое време те ухапе друга муха и решиш пак да сменяш мотора /примерно от Ферари :P/ такова набутване ще се окаже излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-веротятно значи няма да се занимавам с технотестове.Това са страшно много пари.По-удачно излиза да си отрежа жилото за капака :lol: Иначе надали ще правя разни модификации,за да давам основания да ме спират от движение,защото оригиналния мотор не мисля,че ще може да се монтира с такава лекота след като прекроя доста неща като конзолите на моста за тампоните и лапите,тунела,кардана и кой знае още какво.Без келешлъци и рацерски прояви на публични места и така :roll: :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.