Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

[Skoda Octavia '02] - Project RRS


Biohazard

Recommended Posts

Зима е. Сезон, в който всеки се е сгушил на топло и трупа всякакви запаси за нейното прекарване. В този ред на мисли, зимата е и неблагоприятен сезон за автоентусиастите, които трябва да търсят топло и закрито убежище, където да работят по своите коли.За мен зимата е сезон, в който се трупат части които на пролет да бъдат вградени в автомобила.Тъй като ми се понасъбраха няколко нещица за моя скромен проект реших да отворя тема за моята Octavia - Ярослав.

 

Като за начало мога да се похваля с бъдещата си музика,кутия с говорител Hertz и крайно стъпало Lanzar.(кутията и баса могат да се сторят познати на някои от форума ;)) :

 

a0437e92d57cfc75.JPG

 

200c96b4e98101e2.JPG

 

Имам си и нови джанти за лятото, които според мен са си голяма находка и адски ме кефят - оригиналните 17-ки (ЕТ38) от Octavia RS.

 

710d62b46f04bb7a.JPG

 

ac6291d68eb7ccab.JPG

 

Вече усещате ли на къде отиват нещата... ;) Джантите са прави и без заварки, на оригинална боя, гумите от снимките са за изхвърляне. На пролет ще се купуват 225/45 R17.

 

Поздрави :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Redline__

    16

  • Biohazard

    56

  • bega4kata

    4

  • stylius1

    4

Най-много писали в темата

Дай снимки на колата с джантите да видим как стоят?

 

Снимки ще има напролет ;) Вчера ги сложих само пробно. Не ми се слагат пак при -5

 

ща има уникална кола-2 в едно-L&K+RS smile153

Сами, точно това решихме с брат ми. В началото имах друга предства за визията на колата, далеч от RS optic.И тъй като неговата ще клони повече към незаводския тунинг, но без много разхищения, решихме при Ярослав да съчетаем двата върхови модела на Octavia 1 - L&K и RS \:D/.

 

 

smile007 ще свири, ще свири.

 

Надявам се :smt033 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ща има уникална кола-2 в едно-L&K+RS smile153 знам аз

 

Мотора много предразполага, бат Сами :mrgreen: , а и след като намерихме оригинални RS джанти (и то не в 16", а в 17" вариант) просто не подлежеше на коментар smile113 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, мотора на брата е AGU. Ама има ли значение, никъде не е писал нито той, нито пък аз, че тая кола ще става 200, 300 или 500 коня :mrgreen: . Мисля, че просто й трябва чипче да се посъбуди малко, понеже е доста мека (все пак е направена така, че и чичо ти да й дава газ). Софтуерно не е проблем да се изкара от AGU мощността на Octavia RS oт 180 k.c...

 

Поздрави на всички и весело посрещане на новата година smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Привет на всички, имам лек напредък с проекта. Онзи ден бяха премахнати повдигащите втулки и подложките на Jaroslav. Бяха с дебелина 2.5см предни втулки и 3см задни подложки за пружините. Аз лично така повече си харесвам колата :mrgreen: :!: А ето и как протече цялата операция...

 

С втулки:

a48c7caef9a89354.JPG 96081065a9fa669d.JPG 9470738be153b1f8.JPG

 

Въпросните втулки на предните амортисьори:

d6fe2b6137ca1d1a.JPG 86d019acc824d619.JPG

 

Тук предно ляво колело е готово и колата е на 4те си колела (не е вдигната на крик!) и работата продължава нататък:

a2d2d0c5af96abdf.JPG 7c38798f4e83e43d.JPG 989847a66ef6c077.JPG

 

Само с подложки отзад:

9be96173b18f633e.JPG

 

Ето това имам предвид:

5c2ccd7e31b4a825.JPG

 

Така вече е друго нещо, отново имам чувството, че карам автомобил, а не SUV:

167fc170afb48da1.JPG 22df7c5f89c3378b.JPG ae7fb475a4cd83e3.JPG

 

Искам да изкажа отново благодарностите си към ето този човек, който въпреки проблемите, които се явиха при демонтирането не ми тегли майна и не ме отпрати, а подходи много професионално и коректно. Жоре :smt017 :!:

2f3026a35aca8e06.JPG

 

Другото, на което се радвам от известно време е музикатаааа :smt033 :smt032 :

 

85f83cad86eeaab0.jpg 07bcae9405df3373.jpg 388c72ae088c0549.jpg 9064eac0564e829d.jpg 97ae45b973c05127.jpg 2cc18f8f41d13418.jpg 2cc18f8f41d13418.jpg 4314dc533a84fc6b.JPG efd1b1e91672105f.JPG

 

А тук е моментът да благодаря на другия Жорка (jorik130) за добре свършената работа :smt017 ,

 

Искам да благодаря и на Краси (Favorit) за това, че е облякъл кутията на Hertz-a с плат от багажник на Octavia :mrgreen: . Човек, 1 към 1 е с десена на багажника, все едно е заводско :!: Пиши ми от къде да си купя още такъв матриял да направим с брат ми и лицето на кутията така.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все забравям да напиша за една съвсем дребна манипулацийка, която брат ми извърши, но се изкефих много. Още като я взех предният десен мигач много ме подразни, беше пълен с вода и прах и :smt019 ...

 

7d90b7d1a9056c5d.JPG

 

Веднага в ЕТ извикахме нов и брата го монтира:

 

129c4264c538c602.JPG 3efd20f62a4fd775.JPG a64bc9c56717a976.JPG ed90f0e18200e4a9.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, има "малка" разлика когато не е на токчета Jaroslav, особено в завоите :smt017

 

Краси, за L&K на брат ми е сигурно, че ще е там, но билета на Jaroslav е още под въпрос. :roll:

 

А ето и новите гуми за RS джантите: Michelin Pilot Sport 225/45 R17. Благодарности на Миро (Хашек) и Николай за осигурения транспорт, въпреки късния час :!:

post-1063-138453080569_thumb.jpg

post-1063-138453080574_thumb.jpg

post-1063-138453080578_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано тази сутрин бяха сложени и RS джантите \:D/ Ето и първи снимките. Отново благодарности на Хашек за помощта при операцията :!:

 

3986bd05f409b7c3.JPG

 

f1badee97ad1dbca.JPG

 

c8d6fd92f5888951.JPG

 

4d4bc6b154fe14be.JPG

 

96e71773bfffc745.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен страшно много ми харесва джантата и ако трябва да бъда съвсем честен, не съм очаквал да ме грабне толкова. В началото бях със смесени чувства, защото мислех, че ще изглежда малка и ще стои вътре в калника. Всъщност бях доста приятно изненадан, че джантата не стои навътре и опредлено изнася повече от L&K заводската джанта, а и като за 17-ка изглежда не малка :smt032

 

Благодаря за хубавите думи smile140 Ися с тези е*аните изпити няма кога да намеря време :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи са ми, да, ама по-лошото е, че спирачките ми наистина са малки :? . На Турбетката са по-големи и спира осезаемо по-добре от дизелчето ми (което пък от друга страна не е и направено да се изсилва :mrgreen: )...

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PSYHO, от музиката съм много доволен. :smt033 Звук от към пластмасите в купето не съм чул до сега, единствено номера отзад се чува като увелича баса, но скоро и този шум ще бъде отстранен :D Размерите на кутията са: ширина :arrow: 50см, височина :arrow: 36см, дълбочина :arrow: 40см; Моят съвет е да си вземеш едно такова нещо в колата, голям кеф дава :smt017

 

Днес направих една малка корекция по вуншния вид на колата, махнах заводските калобрани, които малко ме дразнеха :smt004 Сега джантата изпъква една идея повече от преди :P

 

2995633651e2812d.JPG

 

0ca9df5e56bfe8cc.JPGa66a0d99069f047d.JPG

 

След като вече колата стъпи на 17-ия цол, започвам да се замислям за спортни пружини, които да я смъкнат около 2см, но все още се обмисля този вариант :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калобраните на Октавията сами по себе си са хубави, много добре се преливат с арката на калника, ама единственото за което стават е да пазят да не хвърляш кал на заднодвижещия се и да ти крият гумите като я гледаш отзад. Не и да ти пазят твоята кола от изцапване...

 

И на мен ми харесва повече без калобраните :smt017 .

 

П.п.: Че аз като се върна във Варна ще я позная ли бе братле smile001 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Леко освежаване на темата. След като бяха махнати втулките от О1 4х4 колата придоби нормална височина, но се усещаше как може да слезе още по-долу с няколко см. Ето го и решението :arrow: червени спортни пружини. Специални благодарности на stylius1 и разбира се брат ми - Redline__ :!: Скоро ще бъдат имплантирани в колата и ще има снимки :)

post-1063-138453097011_thumb.jpg

post-1063-138453097016_thumb.jpg

post-1063-138453097021_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко на шано ги купихме, момчето каза, че Голф-а бил "доволно" нисък :-k , ще видим по-нататък.... Ако слезе твърде много надолу, ще редим пак втулките :lol: smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко на шано ги купихме, момчето каза, че Голф-а бил "доволно" нисък :-k , ще видим по-нататък.... Ако слезе твърде много надолу, ще редим пак втулките :lol: smile049.

 

...Или пък можем да ги метнем на комбито...

smile001 smile001 smile001

Октавия-та е страхотна продължавай в същия дух да "разболяваш" хората...

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Хаха не може да се скрие човек. С две думи колата слезе с около два пръста или 25мм на долу.От към возия никакви оплаквания, неравностите ги взима много приятно,а в завоите е по-стабилна. Като цяло раликата е много приятна,а желаният ефект постигнат :arrow: смъкване на колата без голяма промяна на возията. :D

 

Митак, аз чаках да се оправи времето и тогава,но си ме изпреварил. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето всъщност как застана колата.Само един проблем възникна при слагането на пружините :arrow: отзад ги смачка малко повече от очакваното и по-точно с 5мм. :mrgreen: Следващите дни ще се търси решение на въпроса за да не стои колата леко клекнала. smile009

 

f10b1f3d405ee31b.jpg

 

01dc301140c8a21b.JPG

 

11fe02a6506952ef.JPG

 

96ef0e2dff2083fc.JPG

 

3f700d5cc8a1d744.JPG

 

412a87d6934142fe.JPG

 

Пускам и две снимки за да се види разликата със 17-те + повдигащите втулки и подложките както беше в началото/не за дълго smile048 / и 17-те с червени пружини smile152

 

cdf946f1099d94dc.JPG

 

60a8a6ab4734acab.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
eх ,красавица :smt017

да си я пазиш и да караш внимателно

 

Сами, убеждавам се, че колкото повече пазиш една кола,толкова повече се чупи /което много ме дразни/ :!: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След джантите и смъкването на колата, проектът RRS /Replica RS/ продължава. Днес ми пристигна и RS бронята от Чехия smile152 Сдобих се също така и с други важни компоненти, като гарне с накрайник, емблеми и "черни" странични мигачи. :) Остана смяната на спойлера на 5-та врата, но и по този въпрос се работи. Купих си и нова емблема Skoda за отзад, че старата беше слънчасала smile112

 

80828374238f03ec.JPG 0d2b09c6f3a5830b.JPG fd0c78a8739446c9.JPG 1b144c803285add9.JPG 8a07238fc8278c1c.JPG2169845749a553b4.JPG e2067dedca893455.JPG 14d4738307ab38aa.JPG fe43e63acba23287.JPG7a0279cd80f19fb2.jpg

 

Точа се за цялостно пребоядисване, съответно да се изреже задната броня по формата на накрайника,както и да се сложи предната броня. Замислям се също така за тази маска,какво ще кажете? :roll:

 

1657_0.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.