Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Препоръчайте акумулатор


fubar

Recommended Posts

BOSCH SILVER maintenance free

и просто нямаш грижи. Акумулатор не се купува всеки ден. Един път ги изсипваш парите и ЗАБРАВЯШ. Докато ако дадеш по-малко пари за някой боклук, всяка зимна сутрин ще ти напомня за себе си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се научих на такива марки да не вярвам вече ... незнам тоз Ексайд какъв е , но взех та се набутах с един Гигават / някой го беше споменал , че е завод на Бош , ма не е Бош / ... сутрин горкия толкоз смотано върти , че ми иде ](*,) инак пише 400А стартов ток , ма май са забравили да сложат някъде десетичната запетя ... та ако е гарга да е рошава , ако е акумулатор да скъп и марков ... може да изкара 2 - 3 години , ма през това време да не те подсеща , че трябва да си омиваш окисите от тенекийте или да го дъжиш на топло за да върти сутрин ;)

 

Съгласен съм с теб за Гигават - купих си такъв 60Ач обслужваем при откриването на Практикер преди 6 г. Заедно с него от прИмоцията си взех и един 55Ач необслужваем ZAP с калциева технология - някакво полско производство по лиценз. Гигавата се караше нон стоп на ежедневната кола, а ZAP-а беше по 2-3 хил. км годишно на ретро R-ката и по цяла зима отлежаваше в гаража. Още първата зима след престой няколко дни при минусови температури Гигавата падаше до степен да не може да върти /регулатора на колата беше настроен специално в гаранционния сервиз заради гаранцията на аку-то - няма начин да не е зареждал/, а преди 2 г. умря вече окончателно - една от клетките му замина.

След това преместих ZAP-а на Фелата и до ден днешен си карам с него, а оченцето му все още си свети зелено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене се експлоатират от 10 г. частни и служебни акомулатори десетина на брой единствено Монбат, само обслужваеми досега нито един не е създал проблем преди 5 тата си година. Оттам нататък колкото изкара е бонус. Ако ви мързи да наглеждате водата на 2-3 месеца обаче - не си купувайте майнтанс фрии от таз марка, мноо лоши коментари съм чел за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от две години съм с Монбат не съм имал проблем,а колата има периоди в които не се кара по седмица - две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ac-delco или varta . това са двата правилни избора . ако парите са проблем - искра. в никакъв случай бош или монбат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ac-delco или varta . това са двата правилни избора . ако парите са проблем - искра. в никакъв случай бош или монбат.
Какво лошо може да кажеш за BOSCH?Взимаш го от представителство на BOSCH и нямаш проблеми!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Монбат съм съгласен, там работата е малко на късмет, имам познати, които го търкалят с години без проблем, но има и много оплаквания. Ако колата с МонБат се кара често, няма проблем (поне такива са моите СТРАНИЧНИ наблюдения).

Но за BOSCH, ако е купен от правилното място нямаш грижи.

За VARTA също съм съгласен, братовчеда безпрлблемно го влачи вече трета година на дизелов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както и в друга по стара тема съм писал аз съм с двете ръце smile162 smile006 за AcDelco шкодата вече втора зима никаъв проблем при 90% градско каране верно в гараж седи но там нее кои знае колко по топло от вънка . На форда миналото лято като го взехме също купих съшия защото доиде без акуму. 50А, стартовия ток непомна колко беше, форда седи отвънка пред блока и като се замислям нее мърдан поне половин месец така че най големите студове ги изкара затрупан под снега та утре ша зема го припала да видим какво ще каже AcDelco - to

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че след 2 г. може да създаде проблем и най-скапания акомулатор освен ако не става дума за фабричен дефект или прецакано зареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит е с Искра. вече 4та година без проблем. Включено в екстрите по повечко въртене при палене на газ на студено. Естествено си го гледам и си му доливам когато е жаден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя подсолен акумулатор ACDelko в големия студ капна (на 8 години е все пак стареца) и понеже ме мързеше да го свалям да го зареждам му метнах малко ток та да запали и да разджука масло в мотора на Формана и преди 2 дена т.е. след около десетина дена покой , когато колите бяха покрити с тънка ледена кора отвсякъде реших да се пробвам и гадината завъртя все едно колата е угасена преди минути ... нема такова жавотно ... за съжаление новите серий са добре подлепени и водицата само може да се изпарява , но не и да се долива ... той всъщност за това изкара толкоз инак на 5 та година беше побелял отвсякъде :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при бош силвър 5 звезди,изпаренията кондензират по капака и пак се връщат при клетките.Аз си взех такъв за Октавията,защото размерите му са 207/175/175-това е много малко и съответно е по лек с около 3 кг. ;) .АЗ ГО ВЗЕХ ЗА ДА СПЕСТЯ НЯКОЛКО КИЛОГРАМА И ДА НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ СЪС СЛЕДЕНЕ И ДОЛИВАНЕ.3 години гаранция.54амперчаса с 530стартов ток-във най малката кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.