Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Препоръчайте акумулатор


fubar

Recommended Posts

Здравейте,

 

батерията на Фабията умря, 3 години ползване...

Каква марка да избера?

 

Има ли смисъл, да се дават пари за Exide X-tra?

Парите принципно не са проблем, не плащам аз ;)

 

Или да слагам нещо Монбат, Искра? Чух, че Бош дето ги продават тук са много зле...

 

Колата се ползва предимно за градско на къси разстояния.

Ако ме и насочите към магазин/сервиз, където ще ми продадат новия, ще измерят тоците за гарнацията и ще ми го монтират, цена няма да имате....

 

Иначе трябва на Сливница около сточна гара, там е пълно.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми след като не плащаш ти взимай да не кажа наи-допброто но поне по-доброто......

 

Пук иначе казано-акумулатор като акумулатор-има си гаранция и Искрата и Ексайда-така че..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен най-важното е да е необслужваем да не го следиш има ли нужда от доливане,а и като изпаряват много се окисляват клемите много дори може в някой случай да ти падне боята около акумулатора

виж оригинален колко струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат, Искра?!!!Без коментар!Exide е чудесен избор!

 

Exide...няма лошо...ама Монбата и Искрата какво са ти направили това не мога да разбера...последните ми акумулатори са такива и издържаха по 4-5 години...Имат си и гаранция...всичко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат, Искра?!!!Без коментар!Exide е чудесен избор!

 

Почти 10 години Ладата беше с Искра. Не са с нищо по-лоши от другите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат, Искра?!!!Без коментар!Exide е чудесен избор!

 

Почти 10 години Ладата беше с Искра. Не са с нищо по-лоши от другите!

 

Аз истории и за 15 години съм чувал, но е факт че сдават багажа много по често от повечето по скъпи. Всъщност те май искра и монбат са най-евтините нали. И късмета има роля тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за Монбат и Искра нищо лошо не съм казал, познавам хора които ги карат вече 4-5 години, но почти само на дълги разстояния...

Познавам и такива, които правят по 50км градско на ден и такъв акумулатор издържа година и половина - две в най-добрия случай...

 

След много четене, започнах да се двоумя между Exide и Banner, за вторите поне е сигурно, че само в Австрия се произвеждат...

Везните наклониха към 44h Banner Starting Bull - 120лв.

 

Искра/Монбат са по 90лв същите 44.

 

Еxide в тоя магазин нямаше, казаха, че са от най-хубавите, но Banner не отстъпвали... като цени са едни и същи, 44 на Exide е същата цена +/- 2лв....

 

Идва си с гаранцийка 24 месеца, дано не я използвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз използвам Гигават - чешки правени в завод на Бош-само няколко лева по-скъпи от българските но много по-добри-това е мнението на човека в магазина от където си го купих-досега съм много доволен от него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,ако не са ти проблем парите купи си Bosch Silver или Varta Silver,Монбата също не може да се каже че е лош,но както казват и колегите кара по 4-5 годинки,като компромис може да си купиш AC Delko също са много добри и на приемлива цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от Искра-та. Монбат-а ми умря за година и половина... Сега ми се наложи да си взема нов и приятел ми препоръча FIAMM - италиански. Каза, че от около 2 години мятат такива по различни коли и няма никакви оплаквания. Пък и ми го намери на 110 кинта, което си е чудно за параметрите - 74Ah и 640 пусков ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта Varta изкара 8години :smt004 :smt017
На баща ми на Jettata съм сложил Bosch Silver преди 7г и още не дава и признаци да издава багажа,въпреки че колата минава по 1000км годишно,т.е не се използва рационално
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Varta - изкара 8 години на октавията оригиналният - черен без дръжки и сега го смених пак с Varta, Banner - 7 години на дизел, а с българските пове4е от 3-4 години никакъв успех...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Днес видях в кауфланд ,че magneti marelli/акумулатори/ 44 Аh са нa някаква промоция и цената беше под 110 лв.

Нямам идея как са като качество...би трябвало да са добри?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Днес видях в кауфланд ,че magneti marelli/акумулатори/ 44 Аh са нa някаква промоция и цената беше под 110 лв.

Нямам идея как са като качество...би трябвало да са добри?

Поздрави!

 

Ако са истински са перфектни!?

На първата ми кола беше такъв и бая зими изкара....4-5, а Бош-а(Силвър) на втората година сдаде багажа.....Дюрасел - ако имаш пари и Варта - ако нямаш чак толкоз , и ако съвсем си изпаднал - Искра!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е правен в Турция дали ще е добър според теб?EXIDE му е майката!

http://www.didi94.com/price/price_exide.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се научих на такива марки да не вярвам вече ... незнам тоз Ексайд какъв е , но взех та се набутах с един Гигават / някой го беше споменал , че е завод на Бош , ма не е Бош / ... сутрин горкия толкоз смотано върти , че ми иде ](*,) инак пише 400А стартов ток , ма май са забравили да сложат някъде десетичната запетя ... та ако е гарга да е рошава , ако е акумулатор да скъп и марков ... може да изкара 2 - 3 години , ма през това време да не те подсеща , че трябва да си омиваш окисите от тенекийте или да го дъжиш на топло за да върти сутрин ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам тоз Ексайд какъв е
Exide Technologies is the world's second-largest producer of automotive lead acid batteries for automotive and industrial applications.

http://www.exideworld.com/about_exide.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сух Bosch Silver - карал съм го почти 7 години на Москвич 2140Д. Брутално. Без никаква поддръжка.... Като го купувах, много се чудеха, че ще го кача на Москвич....защото беше повече от три пъти по-скъп от българските.....

Колегите ми се шехуваха, че ако си сваля акумулатора и колата ми се обезценява наполовина..... :D:D:D

Като ми се скапе оригиналния сега...пак Bosch Silver ще си взема.....

Без да е проверено обаче, колеги са ми казвали, че Bosch Silver се произвеждал от Варта. Лично аз не мога да отстоявам това мнение, но се чувствам задължен да го напиша....когато говоря за акумулатори.

До колкото си спомням го купих от една улица успоредна на Пиротска....ако не се лъжа "Цар Симеон" се казваше и има много магазини за авточасти.

Поздрав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Banner - 7 години на дизел

много добро впечатление!

на 2.3 бенз издържа по 10тина завъртания на ден в продължителност 2-3дена и не е мръднал като отидох да го проверявам

разговора с пича който провери беше следния:

- и как е добре ли е

- добре е

- баше ли паднал или нещо от сорта

- не бе човек все едно сега сме ти го дали

 

просто наистина добро впечатление

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет от морето :D.

На мене един приятел който работи в магазин за части на автомобили и продават нали акомулатори и ми каза че към 30 акомулатора на МОнбат са върнати от клиенти,нещо спрели да зареждат, някакви клеми се прецакали и всички си искали обратно парите а той се чуди какво да прави ,в гаранциа са уж обаче пак голям ташак .....

а с какви акомулатори дават закупените шкоди от магазина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че темата е пусната от фубар, но той одавна не е писал (най-верояно вече си е взел нов акумулатор).

 

Местя темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.