Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

помощ


lent

Recommended Posts

знаете ли как се вади полувала от кожуха за смяна на семеринга, щото тече през лагера на полуоската?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вади се с цялосно сваляне на кожуха {носачи пружини амортесиори барабани накладки спирачен маркуч, жило на ръчната (по добре откъм накладките иначе е ад) и откам скоростите 6те гаики М8} и млатене откъм резбата с дървено трупче и чук.

 

По - удачния вариант е да смениш само външния семеринг, защото вътрешния е недомислица - при движение лагера се нагрява и ако му влиза масло по ръкава вероятността да блокира е много по - малка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади само барабана и разглоби главината до момента в който да смениш само външната семеринга.И при мен течеше и спря.Ако имаш възможност сложи от червените(те са по меки) и по добре уплътняват.

П.п Погледни си маслото в кутията в какви граници е. Ако е над нормата голяма част от него заминава към ръкава и пак го има момента с теча.

Успех.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата имаше повече масло а сега следкато я разглобихме се оказа че почети няма.

Пробвахме с брадвата и с трупче но не излезе, също и със завита гаика и с удари в земята на едно трупче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно изобретение което се нарича скоба.Излиза с лекота.Само че внимателно подберете размера на скобата, че са хиляда чешита.Аз счупих една преди да успея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно изобретение което се нарича скоба.Излиза с лекота.Само че внимателно подберете размера на скобата, че са хиляда чешита.Аз счупих една преди да успея.

Пробвахме с 1 скоба но опита небеше успешен . Ако можеш ни кажи каква да е скобата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предположение защо започна да тече-защото преди близо година смених маслото в кутията,обаче то като че ли не изтече всичкото ,въпреки че отвих и двете пробки.После меря-не 8мм над максимума,както трябва да е,а някаде 15мм!!!.т.е.с близо 0.5-1л.повече...

Сега не мога да установя точно колко л.има,защото съм отвъртял само пробката на диференциала.Дано ремонта несе усложни,защото маслото капеше последно по асфалта и оливаше обилно джантата,а като отворихме барабана-няма грам сухо място-всичко залято.вкл. и накладките!От сега усещам че ще съм в "КИРЕЧА"!!!! :smt019 smile106 smile106 :smt034 :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах в първия си пост ако смениш само външната семеринга ще си извън киреча :mrgreen: .По отношение на скобата в момента няма как да я снимам ,но е стандартна скоба от железарията от най евтините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се оправи по този начин-ще направя каквото казваш.Междувременно проверих за този семеринг в магазина-имат само от черните,струва 2.50

Хаиде весело посрещане на 2009-та!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата имаше повече масло а сега следкато я разглобихме се оказа че почети няма.

Пробвахме с брадвата и с трупче но не излезе, също и със завита гаика и с удари в земята на едно трупче.

 

Щом сте я били в земята предполагам вече е свален ръкава. Теслата не е чук, тя е за да вадиш пирони и да отваряш бирени бутилки, това долу е чук. И не се бие на гайката. Много сте ми далече иначе бих помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих и двете семеринги и даже извадихме полувала от кожуха със помоща на СТАН.Той зе да я хака у зимята и по едно време тряяс-излезе,обаче трупчето се счупи и вече не става.... :mrgreen: Сега обаче срещам друг проблем-как да извадим лагера,за да сменим вътрешната семеринга?Моля ако някой знае нещо за тази операция,да сподели,че досега не съм правил такова нещо и откривам топлата вода....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.