Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

паленето невъзможно


radko1981

Recommended Posts

Имам следният проблем!!! ШКОДА ФАБИЯ 1,9SDI 2001г.

Когато температурата падне под -5 сутрин се качвам в колата паля ама друг път. Завъртам ключа и стартера няма сила да завърти. мерих напрежението с уред, като завъртя стартера и тока пада на 4-5V, така е и на старият акумулатор. (от тук си мисля 4е проблема не е в акумулатора а е някъде другаде, нещо му изпива тока според мен)

Акумулатора е нов (като го купих палеше и след два дена пак същото, заредих го и пак 1-2 дена и пак същото все едно както със старият акумулатор), стартера отворих отличен е, зареждането на акумулатора ми е 14,2 , мерих за консумация на изгасен двг, НЯМА такава. Някой може ли да каже, къде отива тока от акумулатора или поне, къде да диря причината????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на включена аларма мери ли консумацията? Опитай да откачаш акумулатора няколко дни и ще си покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следният проблем!!! ШКОДА ФАБИЯ 1,9SDI 2001г.

Когато температурата падне под -5 сутрин се качвам в колата паля ама друг път. Завъртам ключа и стартера няма сила да завърти. мерих напрежението с уред, като завъртя стартера и тока пада на 4-5V, така е и на старият акумулатор. (от тук си мисля 4е проблема не е в акумулатора а е някъде другаде, нещо му изпива тока според мен)

Акумулатора е нов (като го купих палеше и след два дена пак същото, заредих го и пак 1-2 дена и пак същото все едно както със старият акумулатор), стартера отворих отличен е, зареждането на акумулатора ми е 14,2 , мерих за консумация на изгасен двг, НЯМА такава. Някой може ли да каже, къде отива тока от акумулатора или поне, къде да диря причината????

 

престояла батерия с оловен окис долу и разрежда.

малък пусков ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих гледаха динамото, било ОК!

единствено не съм гледал консумацията с включена аларма, но завчера ме светнха за алармата и снощи ми беше изключена и сутринта е запалих на бутане ](*,) направо ми иде да е хвърля някъде на по-дълбоко място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... мерих за консумация на изгасен двг, НЯМА такава.

 

Не си мерил правилно, консумация ТРЯБВА да има.

Кастофон или друго допълнително устройство ако имаш монтирано разкачи ги, не да ги изключиш.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерих за консумация на изгасен двг, НЯМА такава

Да не си мерил на променлив ток :-k .

Проверено ли е, че бушона в уреда не е изгорял (това се случва често :roll: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако нямаш утечка провери връзката на минуса към купето,ако тя е добре виж стартера,при някой стартери с 4 четки като се поизносят остава на две оттам му пада мощността,а консумацията се вдига много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уреда е изправен. Непомня точно колко, но имаше малка консумация, което си е нормално (затова казах няма такава), лампата в багажника си гасне, а стартера както казах съм гоотварял, вътре беше като нов, включтелно и четките ](*,)

тази сутрин след като цяла вечер зареждах акумулатора завъртам, стартера завъртя и някак си като за секунда все едно стартера спира да върти и в този момент колата пали , нещо не е наред с таз кола ама като знам 4е ще ида в еуратек и нищо няма да направят и ще кажат акумулатора, а от акумулатора казват всичко е ок и направо се отказвам да влизам в тази въртележка.

Не е ли възможно отгоре на стартера бубинка ли има незнам точно как се казва нещо там да е избило ??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в тази бобинка има един мощен контакт който включва електромотора,но ако той е повреден стартера или ще върти трудно или няма да върти ,а напрежението няма да пада много,както ти го описа

като въртиш на стартер на акомулатора ли мериш напрежението? вероятно проблема е в стартера,ако имаш ампер клещи за прав ток премери тока и напрежението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда точно слагам уреда и меря когато въртя напрежението от 13,1 пада на 4-5-6В, нямам такива клещи и даже немога се сетя какви са точно :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера ти не е наред според мен. Сигурно окъсява и изсмуква тока.

 

Това са ампер-клещи.

http://www.tpetrov.com/search.php?mainc ... %D0%C8&p=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда точно слагам уреда и меря когато въртя напрежението от 13,1 пада на 4-5-6В, нямам такива клещи и даже немога се сетя какви са точно :(

 

Всеки магазин за акумулатори трябва да има такива клещи! А и във всеки читав сервиз.

 

Що се отнася до пада - много ми се вижда да пада до 6 волта. Нормално е да падне до към 10-11, но чак 6 е безумно много. Или ти е скапан акумулатора или стартера.

 

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда точно слагам уреда и меря когато въртя напрежението от 13,1 пада на 4-5-6В, нямам такива клещи и даже немога се сетя какви са точно :(

 

Всеки магазин за акумулатори трябва да има такива клещи! А и във всеки читав сервиз.

 

Що се отнася до пада - много ми се вижда да пада до 6 волта. Нормално е да падне до към 10-11, но чак 6 е безумно много. Или ти е скапан акумулатора или стартера.

 

Поздрави и успех

 

Или и двете ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да видя дали съм разбрал ако стратера окъсява някъде тока който консумира за да завърти ще е мног голям тка ли?

и после динамото няма да може да смогне да го зареди и затова на 2-3 дни акумулатора пада. аз на ден да кажем по 3-4-5 пъти е паля щото и наработата е разкарвам и то на къси разстояния там.

КАК да разбера дали е окъсил някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да видя дали съм разбрал ако стратера окъсява някъде тока който консумира за да завърти ще е мног голям тка ли?

и после динамото няма да може да смогне да го зареди и затова на 2-3 дни акумулатора пада. аз на ден да кажем по 3-4-5 пъти е паля щото и наработата е разкарвам и то на къси разстояния там.

КАК да разбера дали е окъсил някъде?

Щом палиш на ден по няколко пъти и то за къси разстояния и сигурно парното пускаш здраво,включваш фарове чистачки и какво ли още не може да не се дозарежда хубаво акумолатора,що се отнася до окъсяването ще излизат искри по вероятно е да се губи масата към него или да е хлабава,проверо как са и втулките на стартера :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Последно оказа се че имам консумация, 0,12А. Тай като неразбирам кой знае от токова ми казаха че това била голяма консумация ](*,) и от там била работата. Сега най сложното следва да си намеря читав майсттор и то свободен :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно оказа се че имам консумация, 0,12А. Тай като неразбирам кой знае от токова ми казаха че това била голяма консумация ](*,) и от там била работата. Сега най сложното следва да си намеря читав майсттор и то свободен :smt004

Пробвай като я изгасиш си сваляй панела на радиото , същото го прави и вечер като я оставиш да преспи . Радиото дърпа ток , сега в студеното време акумулатора явно ти се изтощава и за кратките разстояния не може да зареди достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.12 A наистина е повече от допустимото по стандарт, но все пак това е само около 1.5 Watt (колкото една крушка за табло) :roll:

В първия пост си писал, че проблема го има след едно нощуване, и то с нов акумулатор.

При тази консумация здрав акумулатор ще издържи без проблем повече от 10 дена, а ще може да пали безпроблемно след най-малко 3 дена...

Може би имаш проблеми със заряда :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани и аз имах такъв проблем, който с много мъка се реши. Писах даже тема преди една година. Падна стария акумулатор и сложихме чисто нов. След една седмица престой нямаше завъртане. Само лампите светеха. Сложих амперметър и започнах да махам бушоните. Махнах този на комфорт модула и консумацията изчезна. Що перипетии бяха, два пъти бащата го носи на колега електрончик да го проверява докато най-накрая установи, че един от кебелите е замасен. Протрита изолация. ](*,) Това го казвам да си имаш едно на ум.

Сега започни с махането на всички бушони под ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодарим за помоща. Сега започвам да си търся ампермер и почвам да махам бушоните да видим какво ще се окаже. интересно че уредчето ми дето си го имам неможе да хване тази утечка смисъл показва ми 0 консумация :-k ще диря друг уред по така от моят. ако намеря ще кажа какво е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се че има консумация и тя е от касетофона и ченджера. Сега ще карам една седмица без касетофон, пък да видим, ако пак падне акумулатора ще има голям скандал с гаранцията. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.