Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

DSG - придърпване при потегляне (въпрос съм колеги с DSG)


Wolf

Recommended Posts

Въпросът ми е насочен наистина само към колеги, които управляват автомобили с DSG или такива, които имат наистина някакво понятие от тази скоростна кутия. (не че си мислят, а имат)

 

От както паднаха температурите под 5С при рязко потегляне започна да се получава някакво придърпване и разтърсване на автомобила. Други колеги с DSG има ли ли са този проблем при ниски температури? Това нормално ли е при по-ниски температури, или да ходя в сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава кутия, но нямам подобен проблем. Когато валя силния сняг бях навън вечерта и беше -6-7 градуса и да си призная направих няколко резки потегляния, но всичко си е супер. Ва не би ASR-а нещо да те обърква? Опиши по-подробно какво се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава кутия, но нямам подобен проблем. Когато валя силния сняг бях навън вечерта и беше -6-7 градуса и да си призная направих няколко резки потегляния, но всичко си е супер. Ва не би ASR-а нещо да те обърква? Опиши по-подробно какво се случва?

 

Интересното е, че точно в сняг го нямам проблема, а само на сухо и мокро. Положението е следното: Знаеш, че когато подадеш газ при потегляне се получава забавяне от около 1/2 сек. преди колата да тръгне, сега при мен е ДА ама НЕ. Подавам рязко газ, автомобила тръгва моментално рязко, следо това - забавяне и пак тръгва. (естествено това се случва за части от секундата) и се по този начин се получава придърпване. Колата е на 32000 км. Явно ще трябва да се поразходя то ЕТ да я прегледат.... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е ръчна но на един приятел е DSG и при него има подобно придърпване понякога но от 3-та на 2-ра и си мислихме,че е нормално,но няма връзка с температурите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Wolf.

 

Аз също не съм забелязал аномалии или разлики между сухо, топло, студено, мокро или хлъзгаво... е може би само при последните две индикацията за буксуване мига като обезумяла :D

 

Предполагам си забелязал при тръгване, че ако не "сриташ" лошо педала на газта доста бързо минаваш на 2-ра предавка и нататък... та мисълта ми е това придърпване дали не е точно смяната от 1-ва на 2-ра

 

Направи още няколко опита и разкажи пак какво се случва - придърпването дали е последвано от смяна на предавка надолу или нагоре, при кои предавки се случва, ако ли пък придърпва пък продължава на същата предавка би следвало да е от друго...

 

Аз също ще направя малко експерименти тези дни и ще пиша ако забележа нещо.

 

Хайде тествай пак и сподели

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Wolf.

 

Предполагам си забелязал при тръгване, че ако не "сриташ" лошо педала на газта доста бързо минаваш на 2-ра предавка и нататък... та мисълта ми е това придърпване дали не е точно смяната от 1-ва на 2-ра

 

Направи още няколко опита и разкажи пак какво се случва - придърпването дали е последвано от смяна на предавка надолу или нагоре, при кои предавки се случва, ако ли пък придърпва пък продължава на същата предавка би следвало да е от друго...

 

Аз също ще направя малко експерименти тези дни и ще пиша ако забележа нещо.

 

Хайде тествай пак и сподели

 

поздрави

 

 

Определено придърпването не е между 1 и 2. Получава се при потегляне, когато си стоял по-дълго време на едно място с натисната спирачка. -> отпускаш спирачката, подаваш газ, колата леко скача, сякаш се включва съединителя, след това моментно забавяне и колата си потегля ваче нормално. Интересното е, че не се получава всеки път, а около 3/4 от случаите на потегляне.... иначе предавките във възходящ и нисходящ ред ги превключва много "мазно" и плавно и нямам забележки ... а това дразнещо придърпване при потегляне се появи преди около седмица - две....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак правих екперименти - и на сухо и на леко мокро/заледено - няма придърпване. Има леко замисляне, но след това излизта. Пробвах и на спортния режим - няма проблем. Ако преди си сигурен, че е нямало подобно явление е по-добре да отидеш утре до ЕТ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност изключи бокса и пробвай пак

 

И аз мислех да те посъветвам същото :)

 

Направих доста опити тези дни по студеното и не забелязах разлики с преди на топлото.

 

И аз чакам да разбера какъв се е оказал проблема... дано не е нищо сериозно

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност изключи бокса и пробвай пак

 

...ами бокса е махнат още преди 2 месеца. Дал съм го на един колега да го тества... ;) ... и все не намирам време да го монтирам пак... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
успех и да ни информираш

 

Благодаря за пожеланията...но крайният резултат е негативен...

 

В сервиз ЕТ: .... "Колата си била наред. Няма и нищо" ....хахаха. Трябвало да изключвам от скорост когато спирам и нямало да придърпва при тръгване...хаха.... е това беше отговора..... (направо ме хвърлиха в музиката)

 

В сервиз Porsche BG VW: ...." скоростите не са наред. Необходим е ремонт." (но естествено VW не приема ремонти на Skoda, още по-малко пък на коли, които в гаранция.....)

 

Та така колеги..........купувайте и карайте Шкоди и палета свещ да не ви се наложи правите нещо повече от смяна на масла и филтри..........хахаа :smt019 VIVA BULGARIA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия нормални ли са, ](*,) "Трябва да изключваш от скорост при спиране.....",това да не ти е ръчна скоростна кутия? smile150

За сетен път се убеждавам,че при колите(дори и при новите)всичко е въпрос на късмет.

Дано успееш някак да оправиш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ за пореден път доказаха професионализма си :-)

 

Защо не опиташ някой от независимите сервизи за автоматици като Джемини например (не че там са големи разбирачи де :-))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за спама и без да се обиждате колеги,но защо си ги взимате тези дсж-ита.В България се намирате.Толкова ли ви мързи да сменяте скорости.Дсж е много сложна и нова недоказала се технология. :-k Проблема е в изискването на перфектния баланс между механика и електроника.

Дано лесно да се разреши проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано лесно да се разреши проблема

 

...абе гот си е с DSG. Особено за любимите задръствания и трафик на София.... пък кутията явно е въпрос на късмет.... а пък да не забравяме, че гаранцията е международна...;))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

.... и така ... най-после след 2 месеца проблемът ми бе решен .... и естествено не от ЕТ. И естествено не в БГ. Указа се, че проблема е там където казаха инженерите от VW БГ - дефектирал мехатроник......

Наистина съм безкрайно разочарован от специалистите на ЕТ - те просто не искаха да открият проблема. Или може би го откриха, но не искаха да признаят гаранцията. (или може би това е политиката на ръководството на монополнана фирма) - - тук бих подкрепил колегите, които защитават тезата : ЕТ - СРАМ ЗА СЕРВИЗИТЕ НА ШКОДА В ЕВРОПА (а и по света) - наистина срам........

Навремето се появи една тема: МЕЖДУНАРАДНА ЛИ Е ГАРАНЦИЯТА НА ШКОДА? - Вече мога да кажа - ДА! МЕждународна е! На мен ми ремонтираха гаранционно колата в чужбина в сервиз на ПОРШЕ (VW, Audi, Skoda). Историята е следната: 3 седмици не бях в БГ с колата. Естествено забравих, че маслото на колата е за смяна и се сетих, като бях вече извън България. Отидох в сервиз на VW, като попитах дали е проблем да сменят маслото на автомобил, който е в гаранция и не е купен от тях. Отговорът бе, че няма проблем, тъй като гаранцията на Шкода е европейска. Предложиха ми да ми направят и пълен безплатен преглед. (да безплатен) Тогава им казах за проблема със скоростите. Само след първите 10 изминати метра сервизния иженер заключи - дефектирал мехатроник. (Междудругото толкова им трябваше и на инженерите от ПОРШЕ София за да определят дефекта, а на симпатягите от ЕТ не им стигнаха 2 дена и не успяха или не искаха, което е по-вероятно) После ме попитаха дали ще си ремонтирам колата при тях или в друг сервиз на ШКОДА за да знаят дали да поръчат часта. Естесвено, че поисках да ми бъде ремонтиран автомобила при тях. Платих си за смяната на маслото и всички филтри 150 Евро и си заминах. След 2 дена ми се обадиха, че новия мехатроник е пристигнал и да ми предложат да си закарам автомобила наследващия ден за ремонт. (да на следващия, не след месец - два -три) На следващия ден за 3 часа автомобила беше ремонтиран...........

 

Е и какъв е извода - ЕТ ни правят луди и колкото по-бързо продажбите на Шкода за България преминат към VW, толкова по- добре за клиентите на ШКОДА и феновете на тази марка...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! :smt017

Би ли споделил с нас, за коя държава става въпрос.

Не искам да съм адвокат на ЕТ, но е възможно просто да не са могли да диагностицират проблема. Иначе, не виждам смисъл да откажат гаранционен ремонт. Едва ли, гаранционната част е за тяхна сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,радвам се за теб,а отнсно ЕТ-ами излагат се много,как може такова нещо-НЕДОПУСТИМО Е ДА НЕ РАЗБИРАТ.Кой да разбира :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.