Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем със карбуратор, аванс или ... ??? РЕШЕН!!!


Coccolino

Recommended Posts

Започвам със колата Фаворит '93 1.3 карбуратор, карам я само на безин( не пипана и няма газова).

Сега симптомите по ред на появяването:

1. Сутрин много трудно превърта стартера иначе за 4-5 врътвания пали.

2. В началото съвсем в началото проработва на 3 цилиндъра, но след това проработва като хората.

3. Като стрелката започне да настига скалата на термометъра оборотите се закрепват на 1500 и вече мога да тръгна с условието преди да пусна съединителя да подам малко газ, иначе приглъхва след 2-3 такива форсирания това глъхнене изчезва.

4. Докато не е подминала резката на термометъра ми се струва че малко трудно ускорява, но едвам забележимо.

5.През цялото време дори и загряла предрусва и отзад на ауспуха се чува пукане ( не гърмене, а лекичко тум-тум).

6. КОгато вече загреее почва да гасне, без да заглъхва без нищо работи - туп, изгасва и после пали трудно с подаване на "газ".

7. Осезаемо почва да придръпва м/у 1500 и 2500 оборота.

През цялото време хвърля някаква течност през ауспуха :?:

 

Сега да кажа какво съм правил и пробвал: свещите са Бош от по 6лв. бройката, кабелите сами нови също пак Бош, всички филтри са почистени и сменяни овреме.

 

Настройка на хлабината на клапаните съм си направил собственоръчно по книгата на Седрих.

Проверих си електронния жигльор да ли не е скапал, ама не е.

Капачката на делкото също е в добро състояние.

Две неща не разбирам все още и не съм пипал: Карбуратора и аванса - за карбуратора си намерих едно ръководство и мисля да започвам утре с него. Аванс нямам представа, кога трябва дае повече кога по-малко и накъде да въртя за да постигна желания ефект.

 

Давайте идеи защото аз почвам да се изчерпвам лека полека.

Благодаря предварително!

 

РЕШЕНИЕТО:

Нещата са няколко:

1-во смених верига, което направи колата да работи тихо, меко и глдко.

2-ро смених делкото и в колата намаля разхода и се качи осезаемо мощността.

След тия две процедури колата започна и да пали много бързо и гладко.

3-то ... това е най-проклетото...: за придръпването се оказа, че колата като загрее мъничката жичка за масата на карбуратора прекъсва, от там се затваря елктрическия жигльор.

Колкото до стартера тия дни едни нови втулки и почистване и е като нов.

 

За по-голямата част от настройките се захвана Симо (сервизът зад зоологическата градина). smile178 :lol::lol::lol:

Приятно посрещане на новата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера върти трудно от няколко неща :

1. Слаб акумулатор , 2. Износени втулки , 3. Минерално масло + ниски температури , но като загрее почва да върти лесно ;)

Придърпването между 1500 - 2000 об/мин може да е от калпава свещ , а паленето на 3 цилиндъра или въпросната свещ се цапа или кабел прекъсва ... от различните опити , които съм си правил с моя Форман съм се убедил , че най - добрите кабели са си чешките на Тесла / в момента са сини силиконови / , а за свещи Шампион - в зависимост от мотора за 781.135 RC12YC , а за 781.136 RC9YC те сега са с нови номераций , но всеки продавач ще те разбере ... в краен случай BERU и с тях също работи добре . Припукването в ауспуха говори или , че е богата сместа или , че не е добро изгарянето и излизат недоизгорели газове в гъенетата , а може и някое клапанче да са опуска ... при всички случаи не е лошо да минеш на диагностика за да ти нагласят работата на карбуратора и ако е необходимо аванса и тогаз ще бъзикаш смукача на карбуратора ;)

Течностите от ауспуха да не те притесняват - това е конденз от кюнците примесен със сажди , а аванса няма смисъл да пипаш без стробоскоп :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло за нея се грижи Симо (симпаяга страшен, взима евтино ама все нещо...???) МИсля все пак да ида при него пак със същите подробни обяснения.

Ще се похваля тук като се справя с проблема.

 

Поздравеи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло за нея се грижи Симо (симпаяга страшен, взима евтино ама все нещо...???) МИсля все пак да ида при него пак със същите подробни обяснения.

Ще се похваля тук като се справя с проблема.

 

Поздравеи!

Аванса може да пипнеш леко,трябва да му дадеш малко,попринцип като въртш делкото за да му подадеш ще чуеш че оборотите на мотора се вдигат,ако си му дал повечко ще чука аванса.Ама най добре бегаи при Симо smile178
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е за диагностика ти препоръчвам инж. Мечев. Той ми прави диагностика на колата (той с друго не се занимава) вече 3 пъти и съм адски доволен от него.

0886/815260

931-4929

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.