Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с предно дясно ел. стъкло


bobi72

Recommended Posts

Вчера от един път стъклото спря да се движи и започна да издава някакъв звук,все едно има пясък във механизма.Свалих кората и се опитах да раздвижа жилото,ама не мръдна въобще,а моторчето си бръмчи.Мисълта ми е дали е изгоряло или нещо се е откачило и дали ще стане механизъм от голф 3 защото на лявата(шофьорската)врата ми се разваля заключването и ми сложеха от голф 3 беше едно към едно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно жилото ти се е уплело. Доста сме хората които са се сблъсквали с този проблем. Потърси в търсачката - темата е обсъждана. Не става от Голф3, Голф4 и от А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартен проблем за Голфовете и Октавиите. С малко повече изобретателност може да подмениш жилата. Иначе се слага нов подемник, който струва над 100 лв. Мога да ти кажа от къде да си купиш водачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е помляно и не подлежи на ремонт:( майстора ми намери за 260лв.комплект:моторчето+шините,а във ЕТ ми искаха:160 водачите+400... моторчето :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето няма защо да го сменяш. Другото също е поправимо, стига да не разчиташ на майстор. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

смениха ми най на края машинката но сега излезе друг проблем.

като натисна бутона за сваляне-вдигане стъклото се движи около 5-10 сантиметра и спира?няма значение дали го държа натиснат или само го натисна и пусна все едно работи на някакъв импулс?давайте идеи.като е свалено и заключа колата със алармата се вдигне малко и спре а преди си се затваряше!майстора изглежда много не му беше ясно защото ми вика че трябвало да се настрои бутона ли,импулси ли?ама като го питах как не можа да ми отговори. smile046

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се настроят позициите на машинката наново. Потърси из темите!!! Описано е как става!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв сервиз си реши пролема, защото в момента аз имам подобен проблем със задното дясно ел.стъкло?

 

 

За съжаление вече няколко дни не мога да намеря подходящ сервиз във В.Търново за отстраняване на този проблем.Може ли някой да помогне има ли подходящи сервизи за подобни ремонти във В.Търново и Г.Оряховица?Май ще ходя в Еуратек Г.Оряховица накрая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Позволете да споделя опита ми с ел-стъклата ... Вероятно bobi72 вече е решил проблема, но понеже и доста други хора се включиха, моето "експозе" може да помогне на някой.

Миналото лято се борих самосиндикално с този проблем, даже отворих тема ... viewtopic.php?f=46&t=10668

След като сглобих механизма с нови жила и ролка, имах неблагоразумието да го изпробвам без захваното стъкло, т.е. без механичния товар. Плъзгача беше близо до крайна позиция, посоката беше пак натам, и ... след секунда се чу кофти изпрошване на чисто новия пластмасов стъклодържач ](*,)

Добре, че поразията не беше голяма, и поксипол-а беше наблизо ... ремонт на ремонта, и пак сглобих, но вече със стъклото.

Механизма заработи, но се нуждаеше се от фина настройка на офсета между стъклото и стъклодържача, за да се осигури плавно движение по дължина на пълния ход. В противен случай стъклото заклинва и спира ...

... ( и да си дойдем на думата) ... което спиране говори за управление по ток, т.е. след надвишаване на определени ампери управлението изключва. Механизма е многооборотен, не е като на чистачките, и няма как да има пластини за начало / край на хода. Така че според мен тука вълшебната думичка е "управление по ток".

Вероятно проблема при Боби е бил не добра центровка на стъклото, при което заклинването е в кърпа вързано.

Накратко: ако стъкловодача се сменя, разхлабва, премества и темподобни, трябва после добре да се центрова. Работата е малко афиф, щото няма как свободно да движиш стъклото, но с малко повече желание става. Доказателство е моето вече 8 месеца перфектно работещо ел-стъкло.

 

... със здраве, и наздраве! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в Еуратек всичко правят, и така трябва да бъде. Ама как с лекота ги давате тия стотаци за дреболий...

Удоволствието от това да се справиш сам си струва, и е поне 10х100.

Явно ентусиастите оставаме все по-малко...

 

... със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволете да споделя опита ми с ел-стъклата ... Вероятно bobi72 вече е решил проблема, но понеже и доста други хора се включиха, моето "експозе" може да помогне на някой.

Миналото лято се борих самосиндикално с този проблем, даже отворих тема ... http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 46&t=10668

След като сглобих механизма с нови жила и ролка, имах неблагоразумието да го изпробвам без захваното стъкло, т.е. без механичния товар. Плъзгача беше близо до крайна позиция, посоката беше пак натам, и ... след секунда се чу кофти изпрошване на чисто новия пластмасов стъклодържач ](*,)

Добре, че поразията не беше голяма, и поксипол-а беше наблизо ... ремонт на ремонта, и пак сглобих, но вече със стъклото.

Механизма заработи, но се нуждаеше се от фина настройка на офсета между стъклото и стъклодържача, за да се осигури плавно движение по дължина на пълния ход. В противен случай стъклото заклинва и спира ...

... ( и да си дойдем на думата) ... което спиране говори за управление по ток, т.е. след надвишаване на определени ампери управлението изключва. Механизма е многооборотен, не е като на чистачките, и няма как да има пластини за начало / край на хода. Така че според мен тука вълшебната думичка е "управление по ток".

Вероятно проблема при Боби е бил не добра центровка на стъклото, при което заклинването е в кърпа вързано.

Накратко: ако стъкловодача се сменя, разхлабва, премества и темподобни, трябва после добре да се центрова. Работата е малко афиф, щото няма как свободно да движиш стъклото, но с малко повече желание става. Доказателство е моето вече 8 месеца перфектно работещо ел-стъкло.

 

... със здраве, и наздраве! smile159

 

проблема си го имам още,но във твоята идея има хляб и ще я пробвам дано стане

благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в Еуратек всичко правят, и така трябва да бъде. Ама как с лекота ги давате тия стотаци за дреболий...

Удоволствието от това да се справиш сам си струва, и е поне 10х100.

Явно ентусиастите оставаме все по-малко...

 

Наистина е така. Не е ли сам да пипнеш няма тръпка. А тези подемници толкова лесно се правят, че нямам думи. Даже вече и щипки продават. В Аутоплюс и една камара магазини в Габрово се побъркаха да ни убеждават, че няма да намерим, защото нямали каталожен номер...а дали е така наистина щом с един приятел му оправихме механизма на Голфа за дребни левчета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... "а дали е така наистина щом с един приятел му оправихме механизма на Голфа за дребни левчета?"

 

... и със спестените стотаци се организира едно приятелско поливане на добрата работа! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в Еуратек всичко правят, и така трябва да бъде. Ама как с лекота ги давате тия стотаци за дреболий...

Удоволствието от това да се справиш сам си струва, и е поне 10х100.

Явно ентусиастите оставаме все по-малко...

 

... със здраве!

 

Напротив-изобщо не ги даваме с лекота стотаците, но причините са поне две за мен:

 

1.Нямам никакво време, ама абсолютно никакво, да обикалям сервизи и магазини и да се моля на разни "надувки" -с извинение за израза!

2. Не притежавам чак такава техническа грамотност да направя нещата по ремонта така както искам-т.е да стане като "ново", както е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в Еуратек всичко правят, и така трябва да бъде. Ама как с лекота ги давате тия стотаци за дреболий...

Удоволствието от това да се справиш сам си струва, и е поне 10х100.

Явно ентусиастите оставаме все по-малко...

 

... със здраве!

 

Напротив-изобщо не ги даваме с лекота стотаците, но причините са поне две за мен:

 

1.Нямам никакво време, ама абсолютно никакво, да обикалям сервизи и магазини и да се моля на разни "надувки" -с извинение за израза!

2. Не притежавам чак такава техническа грамотност да направя нещата по ремонта така както искам-т.е да стане като "ново", както е било.

1. Време има стига да искаш да имаш такова...

2. Каква техническа грамотност ти трябва! Тук във форума има доста мнения по тази тема за да се справиш и сам с проблема, но явно наистина нямаш време!!! smile182

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.