Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията е здрава кола


biser.or

Recommended Posts

Озона не е подходящ. Само Солекса, който също е изработка на Димитровградския автоагрегатен завод, по лиценз на споменатата фирма.

 

Може да са по-прости, но работят безотказно. Моя динозавър на Ладата /по лиценз на Weber/ без вакууми и други глупости не ми е правил никакви проблеми, освен скъсано платно на ускорителната помпа от рядко включване на бензин. Руснака не си прави майтап. В Сибирските студове при -30 градуса се иска особена издръжливост. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • gedore

    14

  • The Best Forman

    9

  • biser.or

    7

  • Favorit

    5

Най-много писали в темата

Що се отнася до това, което си намерил вътре в карбуратора - проста физика. Същата тази гряз, която ти е дошла от резервоара просто се е замразила и изсъхнала от постъпващата през плочката над карбуратора газ (пропан-бутанът като микс от двете в-ва пропан - около 35-40% и бутан - около 60-65% се изпарява при температура -26.6°С). Нали не си мислиш, че излизайки от загрятия изпарител температурата му е над 0°С. Писал съм в друга тема. Имах същия проблем с отлаганията, но при мен те замръзнаха и сковаха клапата на смукача. Сещате се как се пали при -20°С сутрин без смукач. Разглобиха ми карбуратора, изчистиха ми оста на клапата (вярно, и шкурката игра малко) и нещата се оправиха. Моята е на 230К вече. След това изчистване нямах големи проблеми.

А малките, които имах (шарнир, генерация, гумички на клапани, охладителна система, смяна на масло и други дреболии) - бате Мишо на среща, 120 кинта за труд и сега все едно карам нова кола.

Ей хора! Наистина не знаех колко си разбира от работата тоя човек!!! smile126 smile119 smile126 бате Мишо!!! Хаха. Каза ми, че имам някакво леко чегъртане в 5-тата скорост и, че лесно се оправяло. Ама нямало да ми каже как щото много сме пишели по форума smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ще ти кажа: на тия кочини им се развиват болтовете на зъбните колела на 5-та скорост,ще ти ги стегне най-вероятно. Също така се поврежда игления лагер(той е с пластмасов сепаратор) на едното колело на 5-та,когато остане с недостатъчно масло кутията. Първо той се поврежда, тъй като първи остава без масло.... така,че вече трябва да си наясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gedore, ти нещо си се отвратил май от марката :smt033

smile169 Не от марката,а от модела!!!! фелицията сега си седи пред блока имам какво да карам,повече на такъв гюм се на качвам...продава се между другото,утре ще кача снимки в раздел продава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gedore, ти нещо си се отвратил май от марката :smt033

smile169 Не от марката,а от модела!!!! фелицията сега си седи пред блока имам какво да карам,повече на такъв гюм се на качвам...продава се между другото,утре ще кача снимки в раздел продава....

 

Въобще не съм съгласен с оценката ти като цяло. Давам за пример Фабията. Тя има много повече такива "фабрични" кусури и недостатъци отколкото фелицията. Иначе това за скоростните кутии е вярно. Ама не се случва особено често да се прецакат. Което обаче не можем да кажем примерно за кутиите от Октавия/Голф 1.6 SR нали. ;) Абе всеки си има собствено мнение и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема плаче за катанец ми се струва ;)

Някой ако не се лъжа баш Бисер беше писал в подписа си "Не са важни 100 те коня под капака , а магарето зад волана" ... Гедоре на теб и Хамър да ти дадат и него ще поломиш ми се струва ... ай смени марката или смени майстора :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фелиция не била здрава да като мине през пресата на НАДИН фелицията е подигравка с техниката :smt019 Става само да я върнеш за скрап Тия кошници са грешка на завода smile178 И незнам направо съжалявам тия хора които имат такива лагерници.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като майстор и доста години притежавал таксита фелиции и фабии смея да кажа ,че фабията е мнооого по здрава :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като майстор и доста години притежавал таксита фелиции и фабии смея да кажа ,че фабията е мнооого по здрава :!: :!: :!: :!:

АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ!!!!! smile170

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като майстор и доста години притежавал таксита фелиции и фабии смея да кажа ,че фабията е мнооого по здрава :!: :!: :!: :!:
не искам да обидя никой,просто това са ми впечатленията :?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да напълно си прав за фабията на пресата и отнема 2 сек повече ама ако е със еарбег smile150 една 120 е по здрава От новите модели само Суперб а новия е невероятен :smt033 :smt033 :smt033

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напротив ,много по често им се случва ,тъй като повечето течат от оста и между корпусите... А какво им е на кутията на 1,6SR???? дай пример..

 

В Русе има такива таксита, на всяко едно (нямат 300 000) кутията е отваряно поне 1 път заради потрошени пиньон и корона (корпусчето и то заминава някой път), изключване на задна, или смяна на капака заради лагерчето което прави място за още едно... освен такситата има и доста частни вече с такива проблеми.

като изключим модела октавия с тая кутия трябва да призная че са най-здравите шкоди за мен. железни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се задълбахме май май. Нали знаете поговорката "За всеки влак си има пътници". В крайна сметка (споделям моето мнение) когато купих моята беше тотално занемарена и меко казано без скоростната кутия и самия двигател подмених почти всичко (голем съм ентусиаст, нали). За сравнение на служебната Астра и се случи почти същото като на моята - подмени се почти всичко. Хайде да помислим на ум на коя кола и излезе по скъп ремонта и колко пъти.

Колата е прекрасна за хора с по-скромни възможности. И като цена на части, и като цена на труд и като надежност след ремонта. Още веднъж - това е мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фелиция не била здрава да като мине през пресата на НАДИН фелицията е подигравка с техниката :smt019 Става само да я върнеш за скрап Тия кошници са грешка на завода smile178 И незнам направо съжалявам тия хора които имат такива лагерници.......

И кое е хита според теб, след като фелиция е подигравка с техниката?Аааа досетих се ](*,)Двуврат ГоУф-3ка GSI, черен на цвят с пернишка регистрация. :smt004 Колега,ти изобщо имаш ли шЕфиорска книжка и освен на градския транспорт(ако имате такъв)качвал ли си се? Моля , аргументирай се след като си решил да хулиш по добрия автомобил :mrgreen: ,а именно фелиция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е шанс щом ти се кара анти кола не ми пречи ама за село да си караш със нея дървата върши по добра работа smile175 А голфа да си го карат за мен един суперб 2,5 тди smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писна ми да гледам изказвания на лаици и смятам да сложа край на тоз цирк ... ай край на спама smile149

 

 

П.П. Vladixlz , специално за теб bega4kata е пуснал тема във "Всеки за всичко" , ма нали на първо място е спама , а не информираността viewtopic.php?f=1&t=12072 ... ай чети за тоз 2.5 TDI smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vladixlz :!: -Фелицията е мнооого здрав автомобил.Изключително здрав.Просто фабиите са ми създавали по малко проблеми като таксита,но да не пропускаме факта ,че фелициите са били 2-ра ръка,а фабиите -чисто нави.И на фабиите съм подбирал-МНООГО ПО-ВНИМАТЕЛНИ И ОТГОВОРНИ ШОФЬОРИ

фЕЛАТА Е по-здрава от пасат и ауди 80-това са коли които по това време се караха като таксита и върху които имам наблюдения,е фелициите вървяха и няколко години след тях а и някои фейслифтови и до сега

за голф 3 не мога да кажа -не съм имал такова такси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata, това нещо се обяснява на разумни хора. ;) А аз се радвам че моята тема я заключиха защото я smile109 smile109 smile109 тотално.Просто... идята ми беше да споделим плюсовете и минусите на тези автомобили,но к'во значение има?

 

Да живее спама :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддържам мнението на bega4kata.

Имам наблюдение на 2 служебни Фабии, 2 таксита Фелиция, една собствена Фелиция и мнението на бате Мишо от Симеоново. Фабиите бяха на по около 80К км и положението им беше едно и също. И на двете тампоните на носачите бяха разбити. На приятелчето 2-те таксита Фелиции се държаха доста по-добре по софийските дупки, но пък откъм ръжда - няма да коментираме. На моята, както казах и в предишната (заключената) тема и подмених какво ли не - предни накладки, дискове, задни накладки, спирачни цилиндърчета, десен шарнир, макферсони, тампони на макферсоните, тампони на носачите, ангренажна верига, гумички на клапани, термостат, гърнетата от-до, прагове, вежди, изкърпване на задна врата и не се сещам още какво за около почти 3000 лв всичко. Все си мисля, че много зависи колко и как си поддържаш колата. Моята беше ТОТАЛНО занемарена и съответно се набутах и си я оправих (почти) защото ми харесва. Адски се дразня като видя някой да плюе по даден автомобил щото разбираш ли чул от някъде или му разказал някой или видял 2-3 дефекта. За мен колата е прекрасна и се вписва напълно във възможностите ми за поддръжка. Вярвам, че доста хора като мен ще подкрепят мнението ми. Честно да си призная много ми е мерак за една Октавия Скаут ама прекалено много ще се надскоча.

А bega4kata нали знаеш лафа за Червения Голф Тройка - това не е кола а начин на мислене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да Ви кажа днес разбрах и Гедорето и всички останали , които гледат намръщено Шкодите си ... ами всичко явно се опира до звучната ни думичка МЕНТЕ - менте части , с менте майстори , на менте цени и понеже незнаете за какво иде реч ще се опитам в две изречения да нахвърлям цялата ситуация ... та преди година на път смених дясно външно каре / да е жив и здрав Дончо , че успя да намери по спешност / и от тогаз се почнаха мъките - извади се веднъж и видях , че е счупена зегерката е извадих от комплекта и я смених ... да ама няма и след седмица пак се извади и пак на път и аз пак го набих до вчера , когато видях , че пак е тръгнало да се вади и кво да правя извадих от един комплет "чешки" пружинки и зегерки за Фаворит/Форман и тръгнах да слагам едно старо каре , щот се сещате , че новото каре е фира от парченце зегерка ... е да ама таз зегерка при добре почистен канал влиза , ама не се затваря и чак като отрязах близо сантиметър взе да прибира в канала , ама па е твърда и елипсовидна и после зор дорде набия карето на него пък се подби шийката та не влиза гайката и резбата се помаза ... та от цялата таз работа освен , че измръзнах като вакарелски спирач , омазах се до ушите , ми намразих всичко дет произвежда и още повече намразих тез дет ги внасят ментета и ни ги продават :smt034

Та не са виновни колите , а МЕНТЕТАТА :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно така е. Преди 8 години нямаше ментета като карах Фаворита и никой не ги караше тия коли, защото им били "по-скъпи частите от на ладите" примерно. Малко след и около това започна да се кара Опел масово - защо ли? Ами започнаха да се появяват ментета за тая марка най-напред. Имам съсед, който наля тогава 3000лв в Опел Кадет/беше го купил за 2500/ - в последствие му навъртя още 300 000 км и го продаде наскоро за 1000лв. И мога да ви кажа, че новия собственик може да бъде спокоен още поне 50-на хил. Та - при ремонт с оригинални части, колата се отплаща, въпроса е че всеки си казва - стара кола съм взел, няма да и й купувам скъпи части - да ама..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Лъчо , в случая става въпрос за марково и скъпо каре , което си работеше перфектно , но бай чех като е давал размерите или е бил пиян или добре дрогиран , щото няма начин и в комплекта на GLO и чешкия комплект зегерките да са един размер , ама предишния път беше по - студено и бързах повече та го намамих някакси , ама днес се заинатих та белким изкара повече ... примери имам още поне кило на таз тема и проблема е , че тез коли са излелзли от производство преди 10 и повече години и всички резервни части се правят в заводи , които са на оригиналния производител , ама в разни държави като Полша , Словения , Сърбия и къде ли още не , а производството там е smile122

Най - пресния пример от лятос TRW Lukas ... то е Лукас , ама полски и дисковете се кривят като ламарина , а накладките свирят ли свирят smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.