Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Фелицията е здрава кола


biser.or

Recommended Posts

Колеги ,досега по здрава кола не съм виждал.Става дума за една служебна фелиция 1.3 пикап ,която ползваме във фирмата от 2000год.Закупена е нова!!!

Равносметката за тези 8 години.

 

180000 реално изминати километри, повечето от които из дебрите на северозападнала България :mrgreen:

За този период и пробег по колата са сменени:

преден лагер,реле за зареждане,накладки и веднъж втулки на стартера. Ходовата част е все още изключително стегната.Двигателя не е докосван.По купето няма грам ръжди.

Колеги,тази кола е "герой на социалистическия труд" и заслужава да и се отдаде почит в този раздел.Утре ще пусна и снимки. Не карам никой да вярва, но за мен това е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Favorit

    5

  • The Best Forman

    9

  • biser.or

    7

  • gedore

    14

Най-много писали в темата

Аз самият имам Фелиция - 1.3 моно, комби. Използвам темата, за да се преклоня пред непреклонния й дух и вярното й служене! Вярвам ти, Бисере за вашата Фела, каквото си разказал, единственото, което мога да добавя е - респект пред Фелата smile119

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пу-пу да не и е уроки :) И аз карам Фелиция 1.3 GLxi 97' :) Не стига , че толкова си я обичам , ами и проблеми нямам (да чукна на дърво ) :) Тез колици са правени да служат на стопанина си вярно и дълго :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам ,ама моята и смених вече праговете,веждите, предните калници , изгни ми пред очите, мамка му....

 

Ако си я купувал внос от Германия или Австрия задължително става така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може. ама пък трябва цялата да е била като немска каска и защо точно праговете и веждите изгниха ,а не вратите примерно>>>???? ](*,)

 

Защото е карана вероятно в австрия,а там хвърлят здраво луга. ;) Джамбазите вземат ръждивите, защото добрите коли и там си имат цена.След това я внасят в БГ и я карат при баш майстор,който хвърля здраво кит върху ръждата. Нали ви е ясно каква е целта?.Колата придобива вид НО.... резултата не закъснява. Не знам при теб какъв е случая.Наща фела за 8 години не е мръднала.Имаме и ситроен Ц-15 произведен 2004 също закупен нов.Праговете му вече не съществуват, пък за ремонтите по него не ми се говори :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веждите и задния капак са слабо място на всяка Фела. Моята е минала 130 хил. км от '95 г. насам само в БГ и не я е отминала тая участ, пък и има леки удари, които сигурно са спомогнали... Иначе наистина е здрава кола - откак съм я взел по окачването смених само дискове и тампони на макферсони, което са си консумативи, веригата на мотора също плаче, но и това е нормално + нови гумички на клапани. Най-големи ядове създава ел. инсталацията и в частност стартера - за 2 г. 3 пъти го ремонтирам и сменям, накрая се оказа, че бендикса повредил и венеца, та използвах случая да сменя съединител, че имаше шумове - оказа се само от лагера, другото можеше да изкара още много хиляди км. Като цяло яка машина от старата школа, нещо като старата ми бойна жигула, но малко по-комфортна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да кажа и за един голям минус на тази кола.

Говоря спецялно за фела "пикап" .Всички знаете че окачването отзад е по различно от това на лек автомобил-фелиция.Въпреки че не сме я ползвали за "магаре" пружините отзад доста са се слегнали и в момента 200 кг. са сериозна тежест за нея.А не би било редно да е така :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за пикапа незнам... А стартера два пъти е ремонтиран, троши се редуктора, голям боклук, големия стартер е много по-здрав..И един път гарнитура на глава сменях, и карбуратора се преебва няколко пъти, некви мембрани сменяваха, сега пак се прееба, не отваря втората клапа.. Някой знае ли от къв гюм става карбуратор,че тоя ми писна да го ремонтирам и ще ходи в кофата????????????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за пикапа незнам... А стартера два пъти е ремонтиран, троши се редуктора, голям боклук, големия стартер е много по-здрав..И един път гарнитура на глава сменях, и карбуратора се преебва няколко пъти, некви мембрани сменяваха, сега пак се прееба, не отваря втората клапа.. Някой знае ли от къв гюм става карбуратор,че тоя ми писна да го ремонтирам и ще ходи в кофата????????????????

 

Карбуратора си е много здрав, друг е въпроса че ти я караш на газ и оттам проблемите. Познах ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратора си е много здрав, друг е въпроса че ти я караш на газ и оттам проблемите. Познах ли?

 

И аз карам на газ , па до сега ядове не е давала ... явно и карбураторджията е важен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почнеш ли една кола да я караш на гас... сери smile109 на тоя карбуратор ;) Или гас или бензин.Средното положение също не е компромис.Наскоро сменях гумения тампон и разглабах карба.Отвътр е полепнала неква гадост по стените.Незнам как да я опиша.Припалих я на бензин след това,но текна като лейка :evil: А така хубаво работеше колата на бензин преди да и сложим АГУ-то,ама минаха три години вече. Знам поне за 20 случая като моя. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то ясно,че се преебва ама преди нея съм имал 4 коли карбураторни на газ и такова чудо не е било!!!! сега спря да му отваря втората клапа, а кажете що? от къв зор се прееба па това? да прекъсва и да протече разбирам ама що па спря да я отваря? Всъщност няма кво да го дискутираме тоя скапан чешки боклук(карбуратора), ами кажете ако знаете от каква машина може да се сложи и да забравя??????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Както ти казах и по - горе проблема не е в карбуратора и освен всичко друго не е чешки , а немски ... чехите са му сложили само едно Иков ;)

А това що не се отваря втора камера ... ми тя се отваря вакуумно след като се задържи газта до долу ... ако си забелязал на вилката на вакуума отварящ 2 ра камера има ограничител , ма как да ти обясня , че при нормално каране тя не ти е необходима и ако все още си си навил на пръста да го сменяш иди вземи един Вебер от Сиера и тогава ще видиш какво са главоболия :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля един от лада имам подръка ще го пробвам, ама ще требе и жило за смукача да сложа...абе да я ....и боклука тая фелиция, продава се между другото някой ако иска, сега поне е лачена на външен вид, направих я бордо металик, салона и е запазен, ще сложа и снимки, само някой карба да си оправи ,аз нямам нерви вече....трябва само цена да и измисля....мамка му и карб..!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти двигател от напречно разположен мотор. От 2101-07 не слагай. Подходящ ще бъде Солекса от Самара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо, какво значение има как ще е мотора?

 

това може да му попречи че има поплавъкова камера която би трябвало да си я видял и да знаеш за какво е при толко проблеми с карба. Ако се сложи не както трябва карбуратора може да се случи на наклон като даваш газ да катериш, точно когато ти трябва най - много гориво да увиснеш без гориво ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Гедоре и към всички противници на газта:

 

Мисля, че наистина преувеличавате малко. Моята Фелиция е на 130К, газовата е сложена на 75К и досега това е едно от нещата, които най-малко ядове са дали по колата. Оставяме настрана предимството, че колата е двугоривна и винаги може да човек да си направи сметката на какво да кара. Направо са смешни твърденията как мощност падала, как не вървяла и т.н. Наскоро ми се наложи да пътувам към Чепеларе и барабар с магистралата разходът на газ беше от порядъка на 6,5. Е, настъпиш ли я 130-150 по магистралата и 10-11 ще изхарчи, ама то и с бензина си е така... Дори при значително намаляване на разликата в цените на горивата, обикновена газова уредба се изплаща за около 5-7 хил. км. За ефекта върху околната среда просто предлагам да не говорим - той е предимство само за хората, които имат някакво отношение към проблема.

 

Като определени недостатъци бих посочил необходимостта от по-честа смяна на гумичките на клапаните и веднъж на около година и половина на мембраните на изпарителя, който, апропо, е разчетен на пробег от 200К... Така че - всеки си преценява - и аз бях от големите "застъпници" на бензина, но сега виждам, че това си е жива конспирация на петролните компании smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гедоре , ако проблемът ти е само втора камера пак ти казвам , че за да я отвориш бая трябва да я газиш колата ;)

Ако имаш някакви други проблеми с него може да си открехнеш една темичка и да вземеш да споделиш какви са , па да помислим как можеш да си ги решиш , а не да анатемосваш един според мен много елементарен като устройство и прост за подръжка и ремонт карбуратор ... ако нещо не ти е ясно в раздел "Литература" има много материали за тоз карбуратор събирани от всички във форума ... вземи малко се поразтърси и прочети некой ред , а не да се натрисаш на разни колхозни озони и да мислиш , че ще ти литне колата с тях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.