Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

датчик за температурата на фаворит


todor_velikov

Recommended Posts

колеги помагайте-колко трябва да е съпротивлението на датчика показващ температурата при вкл.вентилатор,при мен е 48 ома.датчика го смених с нов тъй като вътре на таблото стрелката седи по средата на черната част.,но уви пак не се оправя при подаване на газ малко се увеличава показанието и после пак пада-възможно ли е уреда да е заминал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачисти първо масата на таблото - на една рапидка са хванати всички маси на козолата държаща волана ако трябва смени и кабелните обувки на жиците и виж дали ще има пак такова подрипане ... принципно на загрял мотор стрелката седи водоравно на границата между черната и горната бяла зона , а при включване на перката е на около 2 мм. в бялата зона .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за това къде седи стрелката ми е ясно,датчика го свалих и му вързах нов + и нова маса от контактния ключ и пак същото.

 

и забелязах още един проблем не зная обаче дали не е лоша цялата връзка с маса към купето и двигателя-значи при работеш,пък и при неработещ ДВГ при вкл фарове или лампи при вкл на друг консуматор фаровете за миг премигват.няма значение какви са оборотите.

незнам какво да правя хванал съм се за главата :(

 

първо мислех че е генератора защото мерих 11.5 в с вкл фарове,после след форсиране станаха 13.5 ,ако по принцип е лоша цялата връзка с маса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ,и с директен минус към двг пак същата работа,алтернатора е наред дава зареждане 13.5 в с вкл. фарове,но си остава това премигване на лампите ,сутрин на студено акумулатора показва 12.5 в,чудя се дали не е той заминал-но дава също и нормална плътност на електролита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни малко оборотите от карбуратора до към 900 и малко и ще заспи ... на Формана тъй съм го излъгал и пролетта ги свалям да не грее по задръстванията , а същия алтернатор на Фаворита се държи както го описваш , а той загрее ли си смъква оборотите сам на 800 и не дава да се вдигат повече ;)

 

А за датчика понеже гледах , че и в уреда се съмняваш дай му кабела някъде на маса по двигателя и виж дали ще се качи до червената зона и ако стигне до там вземи датчик от друг магазин / предполагам , че тоз е от Сточна гара /.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах и с дигане на оборотите до 2000-2500 и пак същото премигване :(

 

датчика е от сточна гара нов ужким френски вернет [-X

 

проблема е решен -виновник се оказа новия датчик ,сега съм със стария след почистване на налепите му е като нов \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.