Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"скърцане" на вентилатора


nikistan

Recommended Posts

Здравейте, от известно време се появи много неприятно скърцане от към вентилатора, независимо на коя степен съм го пуснал :-k Къде се намира той и дали е възможно да се достигне до него по сравнително лесен начин (без разглобяване на много елементи)? "Скърцането" не е постоянно и не зависи от това дали е работил продължително време :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се стига, но почти нищо смислено не можеш да направиш. Сваля се жабката и вентилатора е пред теб. След това се развиват болтчетата и се откачат захранванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да смажеш по някакъв начин осите на моторчето, защото скоро ще останеш само с най-силната степен ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да смажеш по някакъв начин осите на моторчето, защото скоро ще останеш само с най-силната степен ;) .

 

Мислиш ли че от смазването на осите зависи това.

Според мен за да останеш на висока само на висока степен трябва да ти изгорят няколко резистора които са токозадаващи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвай търсачката! Темата е коментирана. Даже мисля, че някъде бях пуснал и снимки какво можеш да направиш.

 

Най-правилното е да извадиш едни пари и да си купиш нов.. Оста (тя е само една) на вентилатора се държи на втулки, които се скапват. От там идва шумът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Ползвай търсачката! Темата е коментирана. Даже мисля, че някъде бях пуснал и снимки какво можеш да направиш.

 

Най-правилното е да извадиш едни пари и да си купиш нов.. Оста (тя е само една) на вентилатора се държи на втулки, които се скапват. От там идва шумът.

може да скърцат четките по колектора на ротора ако той е зацапан.Изчистваш му каналите и готово

така че не бързайте с нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е точното място от където взема въздух вентилатора при външна циркулация и къде при вътрешна? :-k :-k

тод чистачките и от купето вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта неприятния "звук" от вентилатора доста се засили, след като три дена не бях я карал!?Жабката не искам да я махам, тъй като и без това каквото се свали по колата от вътрешна страна след това се разхлопва :( Мисля при свален филтър на купето и духалки насочени към краката, да пръсна през отвора на филтъра със спрей (от типа на WD-40)и вентилатор работещ на 2-3 степен. :-k Надявам се по този начин да се смажат до известна степен или оста, или периферията на работното колело ;) Според вас ще се постигне ли желания резултат? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така май няма да стане :-k .

А за разхлопването не би трябвало да се притесняваш, когато човек сам си върши работата става добре.

Дори е възможно след като я свалиш да забележиш нещо потенциално за укрепване, което още не се е показало :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта неприятния "звук" от вентилатора доста се засили, след като три дена не бях я карал!?Жабката не искам да я махам, тъй като и без това каквото се свали по колата от вътрешна страна след това се разхлопва :( Мисля при свален филтър на купето и духалки насочени към краката, да пръсна през отвора на филтъра със спрей (от типа на WD-40)и вентилатор работещ на 2-3 степен. :-k Надявам се по този начин да се смажат до известна степен или оста, или периферията на работното колело ;) Според вас ще се постигне ли желания резултат? Благодаря предварително.

smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта неприятния "звук" от вентилатора доста се засили, след като три дена не бях я карал!?Жабката не искам да я махам, тъй като и без това каквото се свали по колата от вътрешна страна след това се разхлопва :( Мисля при свален филтър на купето и духалки насочени към краката, да пръсна през отвора на филтъра със спрей (от типа на WD-40)и вентилатор работещ на 2-3 степен. :-k Надявам се по този начин да се смажат до известна степен или оста, или периферията на работното колело ;) Според вас ще се постигне ли желания резултат? Благодаря предварително.

 

Не върши глупости. Спрея въобще няма да отиде в лагерите на вентилатора, а ще отиде директно в радиаторчето на парното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mерси на всички за коментарите. Май наистина ще се наложи да сваля жабката и да стигна до вентилатора! Ще изчакам малко по-топло време и почвам :) След това непременно ще пиша за резултата! Приятен ден на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля за момента да заключа темата за да няма излишни мнения!

Колега nikistan- ще те помоля след като се затопли и поработиш на проблема, пиши ми да я откюча, за да споделиш резултата!

 

Благодаря предварително за разбирането!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.