Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

учуден гражданин-БЕЗ КЪСМЕТ


bega4kata

Recommended Posts

Обади ми се 1 клиент,с 2,5TDI за смяна на термостат и подгревни свещи,записах го за днес и като ме пита колко стува и му казах 200лв.-лошо му стана./за 1 термостат вика толкова????/

ето как се сменя:

009448496.jpg

009448500.jpg

виждате ли го вече

009448503.jpg

009448499.jpg

и понеже много се ядоса че е толкова скъпо,господ го наказа:като развивахме едната подгревна свещ размаза резбата и не се разви от главата.Някой преди това я е пре..ал.Айде и главата долу-каква цифра го чака за коледа smile153

009448502.jpg

009448585.jpg

трябваше с пробоя да я вадим на обратно

009448587.jpg

ето го виновника

009448588.jpg

казвах му да не взима този мотор,ма кой да слуша ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това двигателче на ауди ли е? smile122 smile122 smile122

По грозен мотор никога не съм виждал.Гледам че си разглобил половината кола за да стигнеш до термостата.Алтернатора и той е на доста симпатично място като гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това двигателче на ауди ли е? smile122 smile122 smile122

По грозен мотор никога не съм виждал.Гледам че си разглобил половината кола за да стигнеп до термостата.Алтернатора и той е на доста симпатично място като гледам.

да А6

ми той и на Суперба е същия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

biser.or карал ли си някога такъв двигател за повече от 1 кръгче...???
Не!

Освен фаворита на друга кола не съм се качвал.Ааа....и един трабант комби съм карал!Мерцедесите няма да ги споменавам щото те не се броят за коли.Особено онези S320 :smt030 Кое толкова те радва на този мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах те дали си карал 2.5TDi... Ма ти явно си патрон... S320 smile015 Шефчета реши, че няма да се справиш ако ти даде 5 литровата ли smile123 ... остай, остай smile175 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, тоя двигател е голям ужас... :? Ще си позволя да добавя и аз 2 снимки по темата какво се случи на колата на приятел. На иначе толкова симпатичните и познати нас Голф 3-ки. Най- голямата глупост за мен при тях:

post-85-138453066775_thumb.jpg

post-85-138453066817_thumb.jpg

 

На снимките се вижда как се поставя новото радиаторче, което е хитро разположено така че да се събира в него всичката мизерия от антифриза... ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък мен ми пречише като термостата е в дъното на двиг. отсег на 120ката :lol::lol: !!! Аууууу 2.5TDI - дано да не им се развалят на мойте познати термостатите :D

П.П Иначе бързо ли загрява този двигател(с този голям обем). А6-цата на Краси загрява адски бавно... но иначе си държи температурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше отишъл в сервиза на Ауди

(Смяна на ремъка на този двг. - 700 лв.)

Един приятел взе такова и след 2 посещения на сервиза го продаде.

Това бил най-скъпия двигател за подръжка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

На повечето VAG автомобили така се сменя.Не само на 3-ката ;)

Възхищавам се на тази "гениална" инжинерна замисъл,но това с термостата на 2.5тди мотора е върхът.Пък и за този мотор 2.5тди една похвална дума не прочетох из братските форуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, тоя двигател е голям ужас... :? Ще си позволя да добавя и аз 2 снимки по темата какво се случи на колата на приятел. На иначе толкова симпатичните и познати нас Голф 3-ки. Най- голямата глупост за мен при тях:

[attachment=1]IMG_2514.jpg[/attachment]

[attachment=0]IMG_2516.jpg[/attachment]

 

На снимките се вижда как се поставя новото радиаторче, което е хитро разположено така че да се събира в него всичката мизерия от антифриза... ](*,)

всички са така.Като захладнее тази гледка е обичайна в нашия сервиз,даже се налага много често да се разглобява и самата кутия на парното ,защото клапите са с дунапрен гойто се скапва и НЯМА ТОПЛО

А за 2,5тди мотора ,не е труден за ремонт,просто термостата са го позабутали малко.ИМА КЪДЕ ,КЪДЕ ПО СМОТАНИ КОЛИ И МОТОРИ,айде да не давам примери.Тука поне е мислено ,че може да се наложи някой път нещо да се поразглоби ;)

Само собствениците да внимават с картерите да не ги чукнат,че са половината мотор/кофти се сменят/и да карат с хубави масла ,защото се износват разпределителните валове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е браво бе, да му пикая на новото автомобилостроене - отваряш капака и нищо не можеш да разбереш.

Така ги правят новите коли, че сам да не можеш да се оправиш и трябва да ходиш на сервиз, където ти одират кожичката.

На 120-ката термостата се сваля за нула време. Въобще при тия коли всичко е адски достъпно. Освен това има един тон литература на тема "аз ремонтирам шкода" и може човек да си я оправиш самичък, стига да има ентусиазъм.

А в новите коли наблъскали някакви компютри, някакви електроники, глупости. Оня ден на братовчедка ми и взеха 200 кинта заради бензиновата помпа, защото не искаше да запали (Fiat Bravo е колата). Днес пък в дъжда минала през една локва и колата изгаснала. Е, добре че след половин час успя да запали. Сигурно са направени да се карат при температура над +2 градуса, ниска влажност на въздуха и колкото се може по-малко слънчева светлина.

А миналата седмица на Шкодичката и отказаха фаровете (къси и дълги)... викнах баща ми, той разглоби лостчето, което превключва, видя че една спойка не е като хората, малко работа с поялника и цялата процедура (разглабяне, откриване на проблема, запояване, сглабяне) отне 1 час. И успях да си свърша работата, която бях планирал. Тая кола като се замисля през нейния живот нито веднуж не е стъпвала в сервиз. Иначе щях да чакам 2 седмици по сервизи и естествено да ме одерат колкото решат те, за какъвто те решат проблем.

 

Само собствениците да внимават с картерите да не ги чукнат,че са половината мотор/кофти се сменят/и да карат с хубави масла ,защото се износват разпределителните валове

 

Е да, това ми напомни на едно приятелче с Astra, дето я чукнал отдолу и после прави ремонт на двигателя (поне добре че е паралия момчето).

А моята шкодичка на една вила минава през какви ли не камънаци - даже по едно време резервоарът капеше, но с малко течна стомана всичко си заспа. А за капака отдолу на картера да не говорим - даже отвора за пробката на маслото беше деформиран и оттам капеше. Решението: Една втулка влиза в отвора, заварява се хубаво и в нея един болт.

Ей това е user-friendly кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е браво бе, да му пикая на новото автомобилостроене - отваряш капака и нищо не можеш да разбереш.

Така ги правят новите коли, че сам да не можеш да се оправиш и трябва да ходиш на сервиз, където ти одират кожичката.

Не си прав. Можеш всичко да разбереш вдигайки капака, можеш и сам да си отремонтираш колата. Всичко е свързано с желание, четене и в частност (за разлика от минали години) от наличието на един кабел и лаптоп, които от своя страна вече не са никак скъпи.

 

...Освен това има един тон литература на тема "аз ремонтирам шкода" и може човек да си я оправиш самичък, стига да има ентусиазъм...

Отново няма да се съглася с теб. Едно време е имало литература, сега има Интернет, софтуер и компютри. Т.е. аналогично на едно време - всичко е въпрос на желание дали ще се сдобиеш с нужната ти иформация.

 

...А в новите коли наблъскали някакви компютри, някакви електроники, глупости.......

Мисля, че мирогледа ти е твърде тесен (не искам да те засегна). Новите технологии си имат редица предимства, създадени най-вече за удобство. Ако имаш проблем със 120-ката, за който може да има 2-3 причини, ще се наложи по метода на изключването да ги провериш всичките. А това е време (загуба или не). Докато при новия автомобил в повечето случаи закачаш буксата и виждаш каква е грешката. Друг елементарен пример - през деня ти гори фар, ама ти си караш, защото няма как да разбереш, а ченгето на завоя точно теб чака. Да, но в новия автомобил компютъра веднага ще ти сигнализира... На старата кола докато се движиш ти гърми някоя предна гума и само Господ може да предвиди какво ще се случи след това. При новите коли движението ще продължи в права посока. Няма смисъл да продължавам да изреждам други факти, за които ти сам можеш да се сетиш, като предимства на електрониката. Но мога да направя други асоциации - защо не използваш Правец 16, а джиткаш на съвременен компютър, защо гледаш модерен телевизор, а не си си сложил един черно бял, ама от първите, защо не ползваш ВЕФ, а слушаш нещо по-модерно и т.н.

 

...Сигурно са направени да се карат при температура над +2 градуса, ниска влажност на въздуха и колкото се може по-малко слънчева светлина...

Това сериозно ли го мислиш или го пишеш защото нямаш друг сериозен довод?

 

...Тая кола като се замисля през нейния живот нито веднуж не е стъпвала в сервиз. Иначе щях да чакам 2 седмици по сервизи и естествено да ме одерат колкото решат те, за какъвто те решат проблем....

И как ще стане с одирането по тяхно усмотрение? Във фирмените сервизи всичко е прозрачно - има си ставки, има си цени на частите. Преглеждаш, смяташ и преценяваш. И тези 2 седмици висене от къде го измисли не знам. Явно не си обслужвал нова кола във фирмен сервиз

 

...Е да, това ми напомни на едно приятелче с Astra, дето я чукнал отдолу и после прави ремонт на двигателя (поне добре че е паралия момчето).

А моята шкодичка на една вила минава през какви ли не камънаци - даже по едно време резервоарът капеше, но с малко течна стомана всичко си заспа. А за капака отдолу на картера да не говорим - даже отвора за пробката на маслото беше деформиран и оттам капеше. Решението: Една втулка влиза в отвора, заварява се хубаво и в нея един болт.

Ей това е user-friendly кола.

Да, но на това твое приятелче пътуванията са му далеч по-комфортни, на светофара тръгването му е далеч по-лесно, стабилността и управлението на автомобила му са години напред. Да продължавам ли да изброявам? И то не защото кара дадена марка а защото кара по-нова кола.

Не бих искал да коментирам начина ти на ремонтиране. Ако всичко така оправяш с подръчни материали - мъка. Аз такова нещо до сега по 120-ката не съм си позволявал. User friendly не означава закърпване на положението!

 

И не на последно място - това, че твой близък е попаднал на куца кола или че не може да я управлява не е причина да отхвърляш новото автомобилостроене. Защото моя приятелка с чисто нова баварка се наби в дълбока локва и направи мотора на салата. Но това не е причина да отворя уста "баварките са боклуци", нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата кола докато се движиш ти гърми някоя предна гума и само Господ може да предвиди какво ще се случи след това. При новите коли движението ще продължи в права посока.

Mishelle тук пък аз няма да се съглася с теб. Не можеш да разчиташ на електромиката да ти удържи колата в права посока при пукане на предна гума (едно приятелче с новата Лагуна има този опит, в крайна сметка разчиташе на еърбеговете и на Булинс в последствие). Електрониката в колата - да но и не. Да, заради невероятните удобства, които ти предлага - стабилност на пътя, комфорт при управление, комфорт при возене, приятен престой в колата, по-висока сигурност дори и подробна информация за състоянието и нередностите. Не, защото на голяма част от масовите автомобили с електроника не им е толкова надеждна електрониката. Да не изброяваме примери. Форумът е пълен с такива, както и всеки друг автомобилен форум. И тук не визирам само по-старичките коли. Много от новите имат тези проблеми. Що се отнася до фирмените сервизи - имам опит с тези на Тойота и на Опел. Хмм! Няма да правя лоша реклама. Който иска подробности - на драго сърце. Но стига вече спам.

Темата беше за 2.5 V6 TDI. Впечатлението ми от този Суперб е много добро. В предишната фирма, в която работех имахме 2 Фабии, 1 Октавия и на шефа Суперб. България сервиз е Варненска фирма, като по-голямата част от работата и проблемите бяха в София и Пловдив. Тази кола се движеше между Варна, Пловдив и София почти през ден. Поне веднъж месечно беше или в Турция или в Словения. За 2.5 години беше на 180К км. Караше се зверски, от типа София - Пловдив за 50 мин и Варна - София за 3.5 ч. Аз съм я карал на обслужване в ЕТ 3 пъти. Ако щете ми вярвайте сменяха се само консумативи (всички фактури от Шкода сервизите в България за тази кола идваха в счетоводството в София). За това време по-сериозно като ремонт беше смяна на амортесьори отзад и макферсони. И то не защото бяха сдали багажа ами защото шефа така беше решил, че им било дошло вече времето. В последствие 2006 г. (колата беше вече на 3 год.) я изкупиха от ЕТ, по думите на шефа за доста повече от това, което той е очаквал.

Може би всичко опира до поддръжка, сервиз, оригинални или "орЕгЕнални" части, майстор или "майстор", не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.