Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Разлики между късото и дългото окачване


maxrpm

Recommended Posts

Тъй като ми предстой купуване на нова кола, възникна въпрос. На една от срещите Петър и Гогата ми казаха че на 100s едната гума ако превърти на пилеж, другата къса полуоска. Бащата също е късал къса полуоска, но за 4 години веднъж. От друга страна аз за 2 год с късите и 1 год с дългите полуоски не съм успял да скъсам, а с дългите съм правил такива неща който едва ли ще повторя пак в живота си. Кой какви наблюдения има, и какви препоръки ще споделите. Проблема е такъв че късите са от 1966 до 1984 а мен ми се иска колата да е от 1вите естелки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Max,

 

Не съм казвал, че ако едната превърти другата ще се скъса. Къса се като я претовариш. А обикновено се претоварва тази която не превърта...

 

Накратко - дали с къси или с дълги разлика във вероятноста да скъсаш няма.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, чак сега загрях какво ме пита вчера :mrgreen:! Май наистина не сме се разбрали, имал съм предвид същото, което го казва(пише) Петър по-горе. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой има ли идея каде точно се къса полуоската най често ? колко въртящ момент е критичния ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм виждал и чувал, се късат при конуса за барабана или в блозост до него! Знам че ако е добре стегната няма да има ядове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стегнати добре с правилно поставена шпонка могат да понесат 120 коня от двигател B18FT(волво) - (скоростите не издържаха , може би поради прекомерна амортизация) . въпроса ми е със запазени скорости (4 степенна мокри полуоски от 120 японка) дали ще понесе 150++ коня C20XE (опел) без да ме изпревари някоя гума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гума няма да те изпревари ама ше се чупи с орело ще се искъртиш от работа и после ще те е страх да го напънеш както аз си знам така че повече от 100коня няма смисъл :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и с реното се чупи - корпуса на скоростите се разцепи след оронване на зъбчатки - а си играх един ден да заваря фланец от рено на шкодовата кутия smile168 грозна работа не е за говорене ](*,) а лагера в маховика - как се центрова маховик в универсал да не бие ? - то реното няма такава измекярщина като лагер в коляновия вал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз затуи се отказах от шкодовата кутика щото се познавам що за шофер съм :D минах на японска до 600коня няма грижи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напречна е няма да ти върши работа инак има игра с ауди кутия с надлъжните мотори да се обърне дрифа става и от старите пасати ,рендетата 21, москвич алеко , ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Саше ти като човек от моита партия(харесваш повече първото поколение на 120) мога ли да ти дам един акъл? Купи си Естелка първа генерация, а за по-добра стабилност и визия сложи японкови полуоски. Джантите излизат навън и става много добре. Виж Пена без фланци как излиза навън задните гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.