Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нужда от съвет


everlast

Recommended Posts

Колицата е шкода 105 и преди 2 седмици и смених маслото.Проблемът е, че по малко ми прокапва от масленият филтър-той е със сменяем хартиен елемент-корпусът се захваща с един болт и от главата на болта ми капе по малко, но е наистина досадно, най- вече като загрее на по- дълъг път. В магазина нямаха такова оплътнение и ми казаха да си направя от гума :-k но не знам дали е добра идея. Стегнал съм го доста здраво болта, но без ефект smile041 Случвало си е и друг път да прокапва и се оправяше с натягане, но сега вече не ще-явно тая гумичка се скапа съвсем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше пуснал темата един два дни по-рано, щях да се разровя в коша с желязо за скраб и да ти намеря един цял болт с читаво уплатнение, но вече е късно. Имам чисто нов широкия опръснет между корпуса и блока останал. Не е добра идея да натягаш много болта там.

 

По чешките сайтове за "tuning" на такива шкоди съм виждал снимки на преходна плочка + тръба към блока за монтаж на филтър от неразглобяем тип на стария блок. Това е интересна идея, но е трудно изпълнима, ако нямаш познат, който да работи с фрези и т.н машини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем го реших успешно с О-пръстен 12х3. Струва стотинки. Преди да стягаш махни остатъците от стария и намажи с масло. А и големия смених с нов дето върви с маслен филтър Filtron - беше в кутията с филтъра и не съм го мерил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натегнах за последно болта-ако пак прокапе вече ще търся такова пръстенче, за да не прецакам уплътнението към блока, което засега е ок.

Мерси за съветите :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез уплътнения се прецакват от стареене, каучука губи еластичността си, след 20 г. служба при температура 100 гр и маслена баня прилича на пластмаса че е и по-зле. И да е спрял теча /в което се съмнявам/- при сваляне на филтъра ги смени- поне малкото пръстенче защото при всяка смяна на филтъра ще ти създава проблеми. При него с многото стягане ефекта е слаб, да не кажа и нулев. Там опира желязо в желязо и конуса, в който контактува уплътнението остава хлабав. На такова място две уплътнения не се поставят-дори и да са нови. Големия може да кара и стария стига да е здрав- при него стягането до оизвестна степен има ефект пък като дойде време за филтър- вземи Filtron, продават се на много места, ако не се лъжа се внасят от Косер. Успех, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 Благодаря за инфото, следващият път ще опитам с Filtron, а колкото до уплътнението -ще го сменя, защото всеки път влизам в разни филми като сменям маслото :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.