Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Ключ за парно - проблем , ама ОПРАВЕН!


The Best Forman

Recommended Posts

От два дни я карам таз кола и вече ми се свариха всички вътрешности , щот ненадейно се появява и чезне първа степен и съответно карам на втора , ама жегаааа.

Та както често съветваме колеги с подобен проблем да си сменят платките с резисторите и аз така почнах от тях , но за разлика от автомобилите Фаворитите са с едни дебееели пружини за товар и те просто няма как да изгорят ... най - много да се наруши връзката с месинговия държач , ма пак може да мине някакъв ток smile169 Незнам как , но винаги като разтурях парното зарад тоз проблем / това ми е за 3 -ти път / по някакво странно стечение на обстоятелствата на кабелчето за 1 -ва скорост имаше ток и съответно бе набедена платката и след като купих нова , монтирах я и с ужас установих , че проблема е в ключа ... свалянето лесно - под врътката има една голяма гайка , която се отвива , маха се средния панел с бутоните и ключа е на светло , но чеха го е вързал за постоянно към снопа и няма разглобяване на място ... е поиграх си та орязах жиците , запоих 3 парчета кабел по 2 квадрата и половина , сложих куплунзи и вече мога спокойно да си го свалям / дано не се налага / Самият ключ е от 4 секций - най - горната съдържа едно зъбно колело с две пластмасови съчми с пружинки за фиксиране на степените , под тях има две пластинки за ограничаване на въртенето ... под нея 2 ра секция са 1 ва и 2 ра степен - два диска с полулунни изрезки и контактори ... 3 та секция междинна и служи като матрица за нареждане на пластинките на контакторите и най - долната 4 та секция 3 та скорост пак два диска , но единия служи като дистанционна втулка и пак контактор ... цялата таз работа се дъжи от два болта , с отвиването , на които и опит да се разчленят секциите всичко се пръска на съставните части .

И сега самия дефект - пластинките натрупват нагар от искрене и съответно няма връзка и в повечето случаи ако само се почисти нагара с финна шкурка би трябвало всичко да си тръгне , но в моя случай някой бе изчистил тоз нагар и мааалко бе поизкривил пластинките така , че при положение ВКЛ. на контактора винаги от едната страна висеше във въздуха , а той мнооого лош проводник се оказа :mrgreen:

Е поизправих пластинките да контактуват , прегледах всички контактори дали дават връзка и почнах гробовното събиране ... първо се събират срепените така , че в нулево положение да няма нищо включено и полулунната изрезка на 1 първа степен да почти до контактора , на 2 ра степен - перпендикулярна на линията с болтчета , а 3 та незнам как и е положението т.к. нейната секция я бях затворил и я правих с налучкване. След като се съберат така се слага оста / четириграм / в шлиците на дисковете , слага се основата на 1 вата секция и почват да се подреждат първо пластинките за нулево положение и трета скорост , след туй се слага зъбното колело и съчмите с пружинките , капака и болтетата и си имате липсващата скорост ;) ... е разбира се нищо не е нешенско ако няма МАМ*ТАААА :mrgreen: а за таз операция си трябва в особено големи количества smile169

Е това е цялата операция и като за първи път трая около 4 часа ... дефекта се установява с мултицет или пробна лампа - на кабела на липсващата скорост няма напрежение и съответно лампата не свети / при разкачен вентилатор /

Поздрави!

 

П.П. Снимков материал нямам , щот всичко е прекалено малко , а с телефон и липсва на светлина нямаше да стане нищо , но ако има някой кандидат с апарат и такъв дефект може да спретнем една фотосесия smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.