Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода фабия 1.9 SDI - 1.9 TDI готово


iph83

Recommended Posts

...

 

Еми защо да не направя SDI-то TDI, ти все пак трябва да знаеш тва SDI, какъв мъртвец е! :!: Един обикновен TIR 14м. ми се струва 500м. като тръгна да изпреварвам! Ще се претрпя някъде!Разхода нисък нисък, ама живота и нервите скъпи! А пък фабията е лека и върви повече от октавия с чип ( спор няма )!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Еми защо да не направя SDI-то TDI, ти все пак трябва да знаеш тва SDI, какъв мъртвец е! :!: Един обикновен TIR 14м. ми се струва 500м. като тръгна да изпреварвам! Ще се претрпя някъде!Разхода нисък нисък, ама живота и нервите скъпи! А пък фабията е лека и върви повече от октавия с чип ( спор няма )!

SDI e перфектния градски автомобил.Като гледам имаш кола за извънградско,та за това се чудя за какво се мъчиш!

П>С>Пък и над 120km/h не е толкова заспала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко бях в дизел център при Узунтонев и той рече и отсече, че това прекъсване не може да се оправи и заради това ми остава още може би 1 седмица да си карам TDI-то и после пак ще е стария приятел на човека ( тромавата лейди ), ма пък ко от туй, нали мога да са бия с ръце, тъй чи работата е тип топ!

 

P.S. Еий VALDO какво е това фолио дето си го сложил, от най тъмните ли е или от най светлите, че и аз искам мрак в колата, пък ми харесва как седи при теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли въобще решение на тоз проблем ... ECU или някоя друга джунджурия от TDI , та да не режеш крилата на самолета ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, нали по едно време щеше да пускаш направо цял мотор PD? Изрови го от гаража и го пускай, пък чукача нека си гние в мазето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли въобще решение на тоз проблем ... ECU или някоя друга джунджурия от TDI , та да не режеш крилата на самолета ? :-k

 

Еми какво да ти кажа, ... какво ли не пробвах, е не ще и не ще! То най-гадното е, че не знам от какво е! smile181 Прави колата толкова отвратителна за каране, че да ти се прииска, да вземеш брадва и да я изпраскаш в предния капак! След 1500rpm е като ракета, ама преди това е бетер и от 1.2 HTP!

 

A пък относно PD-то, няма да сложа нещо такова, защото нехаресвам PD, мноу трака,пууууу, пък и не ме кефи нещо.Аурата на този мотор ми бърка в мозъка нещо, нервен ставам като има около мен такава кола и налитам на калници! smile029

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, като я закачиш на VAG-COM и свалиш графиките не се вижда от къде идва проблема? Малко гориво, налягане на турбото и т.н. То доста параметри се следят и би трябвало да се види... Или поне така си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко Nm е въртящия момент дали не му идва много на съединителя той обикновен ли е

 

Съединителя няма значение ама изобщо, пък така или иначе е керамичен, в интерес на истина малко тресе и при ниските обороти, колата се мъчи малко,ама това е друго.Относно VAG-COM наистина прекарах го през програмата, но нищо не показа!Всичко си е ток, той Kelesha се занимава с настройката на мотора.Никой не може да си обясни от къде идва това нещо!Като детонация ми изглежда, все едно колата няма гориво на ниските обороти. Помислих в началото да не е дебитомер, ама не е той .... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би на ниски обороти да впръсква по-рано?

 

Нямам представа, може и това да е!Ще отида утре на компютър да видим какво ще стане, все копнея за някаква мини надеждичка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За по добро изгаряне на горивото и за по високо КПД както и икономия на гориво е нужно да се промени предвернието. Картата е от ТДИ 110 коня и покзва какво е предверението в съответсвие на обороти (вертикала) и голичество гориво (хоризонтала)

Мерната единица е в Градуси на коляновия вал преди горна мъртва точка. Тоест на картата се вижда че ако сме с 3990 оборота и сме дали максимална газ (40 mg/Hub) то горивото ще бъде впръскано 15.1 градуса преди горна мъртва точка. С добро познаване и боравене на тази карта може да се постигне много добър разход и да се елиминират вибрации породени от много гориво и неправилно изгаряне.

ко стана

продава се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Колеги, малко съм позакъснял с отговора, но по-добре късно отколкото никога. Проблема с тресенето на двигателя идва от ниското налягане в дюзите. Може би колегата използва същата помпа от SDI на TDI. За да спре тресенето трябват майстор на дизелови помпи и компютър, но със съответната програма, която отчита и налягането в дюзите. Стойността на налягането трябва да е 3,4-3,6. Мога да препоръчам с двете си ръце сервиза на Цанко Лазаров в Русе. Координатите му ги има и в нета. Със сигурност ще премахне тресенето за около 30 минути. Това е. Надявам се да съм бил полезен на някого.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.