Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода фабия 1.9 SDI - 1.9 TDI готово


iph83

Recommended Posts

Здравейте шкодаджии,

проекта ми е готов,най накрая!Преминаването от SDI на TDI не беше лесно!Вече всичко е готово.Колата е направена и настроена!Ако някой има интерес или намерение да предприема такова нещо,мога да дам информация и препоръки!

 

Колата е 170к.с. и има среден разход от 5.5/7.5 л.

 

Използвани части:

- 1.9 TDI (110) биели + лагери

- 1.9 TDI (110) бутала + лагери

- 1.9 TDI (110) колянов вал

- 1.9 TDI (110) сегменти Geotze

- 1.9 TDI (110) горивна помпа

- 1.9 TDI (110) фланец на турбото откъм изпускателния колектор + мека връзка

- спортни дюзи и разпръсквачи

- турбо от Fabia vRS 131hp

- интеркоолер от www.topspeed.bg преработен от мен, за да може вход и изход да са от ляво, за да не се прекарват много тръби!

- филтърна кутия с дебитомер и всмукателни тръби от 1.9 TDI (110)

- mapsensor от каквато и да е кола 1.9 TDI над 110 hp

- 1.9 TDI (110) всмукателен колектор

– AGR е изолиран,защото създава само проблеми ( той не е монтиран )

- останалите тръби аз съм си ги прекарвал, гледайки по fabia vRS

- 4 дискови спирачки, като предните дискове са BREMBO MAX

 

Ориентировъчна цена на всичко - 2800 лв.

 

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,пусни и някоя друга снимка,че да е по-нагледно това,за което става дума :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е това от албума в подписа ти smile119

Освен , че си събрал бая кончета под тоз капак и изглежда добре smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е това от албума в подписа ти smile119

Освен , че си събрал бая кончета под тоз капак и изглежда добре smile162

 

Да това е, но има една снимка дето фабията е с фронтален голям итеркоолер, тя отпада попринцип, всичкии други за реални!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile006

Няма ли правени снимки през процеса на метаморфозата :?:

 

Ами човек какво да ти кажа!Правил съм снимки ама не много!Ще направя един албум с каквото имам! Аз попринцип нямам кой знае колко много снимки, защото примерно отварям мотора и докато не сменя всичко не го затварям пък нямам време за снимки и така, ама имам малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФЕН си голям браво :)

 

И майстор освен това ;)

 

Благодаря Ви момчета,ама не е кой знае какво, просто ти трябва повече свободно време и някой друг лев! :roll: Ако има събиране скоро и се видим, ще видете колата реално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега upgrade на външния вид нали? ;)

 

Ами за сега не планирам такова нещо. Колата има попринцип малко промяна по външният вид. Боядисал съм огледалата и черните лайсни на колата и предпазните решетки на халогените в цвета на купето. Само централната решетка дето обдухва радиатора е черна. Исках да постигна ефекта на Audi A8 старото 2003г.

 

Ей сега ще кача една снимка да видите!

 

Готово, вече може да се виде за какво иде реч, откъм външния тунинг засега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито ;) Я кажи малко повече за тези "- спортни дюзи и разпръсквачи " - дай некви данни ако не е много секретно. И каква намеса си направил в компютъра - какви са новите настройки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито ;) Я кажи малко повече за тези "- спортни дюзи и разпръсквачи " - дай некви данни ако не е много секретно. И каква намеса си направил в компютъра - какви са новите настройки?

не са спортни-просто са по-дебитни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито ;) Я кажи малко повече за тези "- спортни дюзи и разпръсквачи " - дай некви данни ако не е много секретно. И каква намеса си направил в компютъра - какви са новите настройки?

не са спортни-просто са по-дебитни

 

Аз да питам по-подробно, че тоя отговор никак не задоволи любознателността ми...

Като е сложена помпа от 81кW, дюзите и те ли са от 81кW или са с различен дебит? Бош ли са или някои "по-така". До колко може да е повишен дебита на дюзите, за да не е проблем за помпата? Помпата 10 или 11 е? Дайте някакви параметри на тея дюзи бре... Пилотно, последващо впръскване? 190/330, 220/330... Дебита, какъв е, кой е серийният им номер или марка/модел? Как се променят настройките на подаваното гориво - в какви граници имам впредвид, трябва да се нагласи? 3.0-5.0?

Ма начи с ченгел требе да се мъчим да си вадим думите smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

220/330 са, а помпата е 11!Ами аз неправилно се изказах, имах в предвид дюзи с голям дебит както каза бат Сами, да папка повечко!Бат Сами, миналата вечер отупах Кало на Лук Ойл-а хи хи, той все не вярваше, е сега вече вярва!

Остана ми само да сменя скоростната кутия,ще видя тази седмица ще да е!Намерих си една 5 и една 6 степенна и се чудя коя да слагам!При 6 степенната ще има повече игра, а файдата е същата, защото на 5 степенната ще туря по голям деференциал и по голямо зъбно колело,така че има делема? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 ст.-по лесно,ефтино и части бол.(То като си има сила мотора и с 6 и с 5 степенна си върви/

мисли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко успях да се порадвам на бързата кола и вече трябва да върна стария мотор, защото имам проблем, който явно се оказа неразрешим.Тъкмо когато вече оправих всичко и исках да си ударя задника в тавана се появи тази нещастна простотия и решението е SDI ](*,) . Проблема е в това, че на 1-ва, 2-ра и понякога 3-та м/у 1400 и 1500 rpm колата прекъсва и то ужасно, което я прави неспособна за каране в трафик или пресечки из града, защото работния режим на колата на такова място е 2-ра или 3-та около 1500 rpm и е ужас! Не мога да си обясня от какво е, какво ли не пробвах, не ще и не ще да спре да придърпва, а когато върна стария софтуер SDI спира на момента! Явно някой преди мен е помислил и казал, че така лесно мотор не се прави. Ако някой има идея за нещо нека да сподели, докато не съм почнал да разхвърлям мотора! Всякакви идеи и предложения приемам, защото хич не ми се разглобява поради простата причина, че колата върви страшно много и ме кефи! Благодаря! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.