Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

магарешки инат.....излекуван


biser.or

Recommended Posts

Не мога да разбера какво и е на тази кола. :evil: Сутрин НЯМА ПАЛЕНЕ,нито на гас, нито на бензин.Пали изключително трудно и нестабилно само на дърпане. След това паленето е съвсем нормално целия ден .Смених кабели,дистрибуторна капачка,свещи и палец.Центровката и нея я гледах. Е ...не и не :evil: Цяла седмица вече продължават тез циркове. Преди това нямах никакви ядове с паленето.Всичко започна от както сипах антифриз колкото и да е странно. Сега да попитам??? ..възможно ли е да се пълнят цилиндрите с антифриз, защото и нивото се губи а течове няма. Двигателят иначе не духа и не грее,но знам ли? :roll: Ще сменя също комутатора и бубината и ако и това не помогне пристъпвам с гидорията :mrgreen: Лятото сменях глава и я стегнах на 12 . Не съм я притягал след това. :| - Шкода фаворит 1.3 карбуратор!

 

И защо все посред зима ми се случват подобни гадости ](*,) ](*,) ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвивал ли си свещите?

 

Да,но след като е работил мотора. :!: Утре сутрин ще го направя на студен двигател.Ако са сухи свещите ще ги завия отново, ще спра притока на гориво(за целта ще изгоря бензина в карба още тази вечер и ще я оставя на междинно) ще развъртя няколко пъти на стартер.Ако отново са сухи незнам :roll: .Ако са овлажнени то е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Проверил ли си нивото? Да не е крив капака и да изпарява горивото? Също как ти е смукача?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ми се е веднъж със слаб акумулатор ... въртеше едвам , едвам и не палеше т.к. не стига ток за искрата на свещите ... дръпнах я , запали и в акумулаторното ... пробвай с хубави кабели да и подадеш ток и ако запали ... ти си знаеш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ми се е веднъж със слаб акумулатор ... въртеше едвам , едвам и не палеше т.к. не стига ток за искрата на свещите ... дръпнах я , запали и в акумулаторното ... пробвай с хубави кабели да и подадеш ток и ако запали ... ти си знаеш ;)
Оффф...върти та са цепи .Не е това ;) Проблемът е че и на дърпане пали трудно.На 2 на 3 и така докато заработи на 4 независимо дали е на гас или бензин.Горивата със сигурност не ги смесва.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има вода в цилиндрите по свещите ще има бели отлагания между електродите ... ако са чисти и сухи забрави за водата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,проблема е решен ;) . Колкото и да е странно причината се оказа в комутатора.А к'ви ли не черни мисли не ми минаха през главата. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бисере , ти не го ли сменя тоз комутатор лятоска ?

 

Това е онзи отремонтирания.Вероятно това BU808 което сложих като заместител не му е там мястото,но все пак 10к искара ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадни са тия ел. проблеми, добре че си намерил решение, аз пък съм имал още по-странно премеждие - бобина - пали работи, работи, работи, като загреее - гасне в движение smile155 smile155

... докато го фиксна.... ми се разказа играта, а и я заведох на майстор дето не е по електриката - Симо.. та добре, че аз си се сетих .. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.