Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Ще купувам Фаворит


perzik

Recommended Posts

След като се отказах от фабия и си купих кола, сега търся някаква бюджетна кола за ежедневна. засега искам фаворит.

въпросите са ми много, но най-общите:

какво да се гледа при покупка?

колко са надежни? (без сектански отговори моля)

проблем с ръждата съществува ли ?

преди няколко години имах възможност да покарам фаворит и тогава много ми хареса. доста прилична кола до 1000-1500лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дал съм обява за този Форман,ако си от София може да го видиш и на живо

 

009206849-big.jpg

 

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11854

 

това е адреса в "продава"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога да ти отговоря на третия въпрос - ръждата не е проблем, стига да свикнеш с нея. :mrgreen: Фавото ръждясва доста, мисля че никой тук няма да го отрече.

 

За надеждност - добро е. Доста е добро фавото. На път трудно те оставя. Поддръжката му е лесна, частите не са никак скъпи и ги има. Удобно е че е по-високичко от повечето автомобили и без проблем катери тротоари, можеш и из планините да се катериш с него без притеснения че ще го задереш нещо отдолу.

Поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да чудесен отговор

щях да ви спестя четенето на още една тема ако бях открил тази.

каквото успях да намеря и аз из гугъл:

минусите са малко като цяло ако не си претенциозен. а аз не съм. тракащи пластмаси, грозен интериор и козметични ръжди,вехт дизайн и т.н. на кой му пука?

колкото повече драскотини,зажулено и натиснато толкова по-добре за цената. технически е важно да е добре.

комбито отгоре е чудесен избор, но не и в моя случей: не търся комби и най-вече не търся такава с АГУ

 

друг въпрос, моно-то има ли ППХ (принудителен празен ход) ? би трябвало поне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друг въпрос, моно-то има ли ППХ (принудителен празен ход) ? би трябвало поне

 

Ако под принудителен празен ход имаш впредвид стъпковото моторче за празен ход - Да има ... друг е въпроса , че моноинжекцион на Фаворит е голяма рядкост поне за БГ ... можеш да го срещнеш в мофикацията Silverline '94 год.

Успех в търсенето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10238&highlight=

 

Прегледай таз тема и ако сме пропуснали нещо питай ... мисля , че е добър избор за градска кола ;)

 

ей, това е мойто Фаво бре :D

За градска кола е практична - не е много голяма. Добър старт на светофарите.Има гооолми огледала които много помагат в града, карал съм коли които със или без огледала няма разлика - нищо не се вижда.

Понеже попътувах и доста на дълги разстояния - да споделя - удобна е, добре се движи по баири, е, не се наема много бързо, но пък ако си я държиш към 2500-3000 оборота никакви стръмности не са пречка, дори стръмни планински пътища с множество завои. Нощем съм доволен от силните фарове. Осветяват доволно.

Малко е дървен на вид интериора, но е широко (дори пепелника е доста широк и поема много) и приборите са удобно разположени.

 

и да добавя - http://www.youtube.com/watch?v=wKR6ODsdqmU

:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друг въпрос, моно-то има ли ППХ (принудителен празен ход) ? би трябвало поне

 

Ако под принудителен празен ход имаш впредвид стъпковото моторче за празен ход - Да има ...

 

Моторчето за празен ход няма нищо общо с ППХ :) ППХ е систаме която прекратява подаването на гориво при напълно отпуснат педал на газта и обороти над Х (при мен 1200). Така се постига икономия на гориво при спиране с "моторна спирачка".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога има косвена връзка - при Джетата позиционера на празния ход прекъсва горивото в режим ППХ.

Това става при напълно затваряне на дроселната клапа.

Разбира се, това е при карбураторните двигатели.

При инжекционите прекъсването на горивото е много по-лесно :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратора Pierburg на фаворита поддържа ППХ, абе разход от 5/100 бензин извънградско е традиционно, фаровете наистина са много добри - огромни са, тапицерията вътре е 2 варианта, като единия тип създава доста по-голям уют от другия. Поради липса на стабилизираща щанга отпред малко е кофти по дупките, но окачването не е твърдо като на голф чак примерно. Щангата би могла да се монтира допълнително, ама си е играчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=9370468

Виж моята :продавам я само с прехвърляне 1000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратора Pierburg на фаворита поддържа ППХ, абе разход от 5/100 бензин извънградско е традиционно, фаровете наистина са много добри - огромни са, тапицерията вътре е 2 варианта, като единия тип създава доста по-голям уют от другия. Поради липса на стабилизираща щанга отпред малко е кофти по дупките, но окачването не е твърдо като на голф чак примерно. Щангата би могла да се монтира допълнително, ама си е играчка.

 

В интерес на истината вози по твърдо от Голф 2-ка, така да го кажем спортно :D А успокоителна може да се монтира но едва ли някой ще му сменят носачи заради нея. Че и тя една ефтинка :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.