Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Great Wall ще произвежда автомобили в България.


gogata

Recommended Posts

а още повече сглобката у нас ще е и българска, което е страшно добре пред турска, според мен.

[-X Ето това вече е предразсъдък. Неслучайно именно в Турция най-големият вече производител на автомобили в света - Тойота - е изградил един от най-модерните си заводи, който функционира вече 17 години и е произвел над 1 милион автомобила, сред които моделите Auris и Verso. Това, мисля, е красноречиво доказателство за качеството - щом от толкова години функционира този завод и е произвел толкова много автомобили. Плюс това, по мое лично мнение, Аuris, например, е един от най-сполучливите модели на Тойота изобщо. Много още хляб и бой има да изядем, докато стигнем турците в това отношение.

 

Колкото до Great Wall - като цяло и аз съм резервиран към комбинацията "китайска джаджа, сглабяна в България", но ще изчакаме да видим, дано да оборим историята, че читаво българско автомобилостроене не е имало и няма да има. Хубаво е, че китайците избраха точно нас, така ще се пораздвижи малко и без това умрялата ни икономика и ще се отворят работни места, дано да не е от ден до пладне, както беше едно време с Ровър във Варна.

 

Що се отнася до дизайна - може да е краден и какъв ли не, но поне изглежда (по мое мнение) съвременен. За сравнение, вижте например "съвременните" Лади, дето правят руснаците - дизайн, дето още през 90те би изглеждал остарял...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

Значи дали дизайна е краден или не, няма особенно значение за мен. По добре краден дизаин от италианец, отколкото някакво грозилище сътворено от болен азиатски мозък.

Същото е с двигателите - по-добре да ползват нещо лицензно на реномиран производител (Мерцедес, Тойота както е в случая), отколкото да шибнат вътре китайска разработка.... майко мила.

 

Защо казвам, че цената е висока?

 

За добро или лошо, това, че е китайска и носи лоша слава по отношение на здравина, качество на материали и прочие. Може да е вярно, можи да не е. Проблема е, че ще го разбереш като я купиш и то ще е сигурно като навъртиш да кажем 200к километра или минат 5 години. Т.е. поемаш сериозен дългосрочен риск.

 

Който се занимава с инвестиции, знае, че риска значи пари. Т.е. за да ме убедят да поема този риск, трябва да ми направят сериозна отстъпка в цената. Просто е, елементарни закони на пазарното стопанство. Купувайки една Шкода ти си наясно с историята на тази марка, имаш наблюдения върху сегашните и предишните модели. Китайците ти предлагат нещо ново което си върви с лошия имидж (създаден от самите тях). Единствения начин в краткосрочен срок да компенсират лошия си имидж е с атрактивна цена. След време, ако колата се докаже, като много добра - могат да пуснат следващите модели на по-висока цена.

 

Аз лично оценявам този риск като много висок, защото за мен китайско е над 50% сигурен боклук. Следователно за да я купя, трябва да компенсирам риска - т.е. цената и трябва да е поне 50% по-ниска от конкуренцията. Т.е. волекса трябва да е под 10к лв. за да ми влезне в полезрението и то само ако се нуждая от нов автомобил. Нещо което е тема на съвсем друг разговор предвид БГ реалностите.

 

Иначе пожелавам успех на Гришата, една от малкото мутри на прехода, която се хвана да прави реален продукт. Нека докаже, че не съм прав, искрено ще се радвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам всички, които така "яростно" защитавате марката, дали ще бъдете от първите закупили си Великата стена или просто и вие също си чешете пръстите/убивате времето :?: :-k Реторичен въпрос, мисля че отговорът му е ясен. smile049.

 

От постовете ми ясно се вижда, че не защитавам никоя марка. Винаги гледам да си купувам стоки произведени в България за да стимулирам по някакъв начин българската икономика, когато разбира се е възможно да направя този избор. Не е изключено да се сдобия и с един GW, зависи от лизинговите условия, цената на сглобените модели в българския завод и т.н. Затова призовавам за търпение и разбиране, а не за разни крайни изводи още преди някакво производство да е започнало да функционира и да се предлагат крайни продукти на пазара.

 

А това с китайските стоки, че са най-лошите и долнопробни по подразбиране и то само защото са китайски е голяма заблуда. Помислете си къде са произведени вашите високотехнологични стоки, които ползвате като мобилни телефони, битова техника, компютри и т.н. - дали в по-голямата си част също не произхождат от Китай?

 

Мненията по-горе ме провокираха да потърся повече информация в Интернет относно производителя на автомобили GW Motor. По данни на wikipedia се оказа, че фирмата е основана през 1976 г. като е започнала с производство на камиони, че е най-големия китайски производител на SUV, изнася продукцията си в повече от 60 страни по света, единствения китайски производител продаващ в Европа, капацитет от 500000 бройки на година и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това с китайските стоки, че са най-лошите и долнопробни по подразбиране и то само защото са китайски е голяма заблуда. Помислете си къде са произведени вашите високотехнологични стоки, които ползвате като мобилни телефони, битова техника, компютри и т.н. - дали в по-голямата си част също не произхождат от Китай?

 

А какво те кара да мислиш, че "мобилни телефони, битова техника, компютри" и т.н., които ползваш не са боклуци? На теб ли трябва да обяснявам разликата между една пералня AEG произведена в Германия и една китайска? Или защо един японски телевизор от 80те години работи и до днес, докато чисто нов ЛЕД телевизор, макар и японска марка, но сглобен от китайци живее не повече от 5 години? Защо като си купуваш телефон, предпочиташ като свалиш батерията да пиеш "made in Finland, Germany" ако щеш и Малайзия, само да не е "made in China"?

 

Я съвсем честно ми отговори - ти ако имаш две идентични дънни платки пред теб и на едната пише "made in China", а на другата "made in Taiwan" коя ще грабнеш?

 

Това че потребяваме лъскави боклуци, съвсем не значи, че не са боклуци. Проблема на китайските стоки е, че няма качествен контрол. Демек - може да стават, може и да не стават. Днес можеш да купиш прекрасна кола, след 1 години следващата партида, никой не може да ти гарантира каква ще е.

 

Работя с китайци, поръчвам директно от китайци. Имам идея какво и как се прави в Китай. Ако над главата им не седи някой сериозен западен концерн, който да има строг контрол на изхода на завода - няма никаква гаранция за нищо.

 

Пак казвам - нека се произвеждат коли в БГ. Но предвид имиджа на "китайското" и цената според мен трябва да е китайска. Това е. Традиции и име в автомобилостроенето се градят с десетилетия. Не може някой да скокне днес на пазара и да претендира да има позиция по отношение на цената, както на фирми с 100 годишни традиции. Особенно като знаем, че и тези фирми в последните години се покитайчиха в много отношения, човек би трябвало да е нащрек към всичко свързано с Китай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в днешно време действат съвсем други пазарни принципи - едно време имаше недостиг на продукция и се произвеждаха скъпи, качествени, надеждни и издръжлива във времето стоки, за да могат да се задоволят потребностите на потребителите. Сега има свръх производство и свито потребление, което се компенсира с ниско-качество с ниска цена и минимален експлоатационен срок. Не виждам какво са виновни в случая китайците. Това са световни тенденции. Повечето големи световноизвестни производители се ориентират към намаляване на себестойността на продукцията, за да запазят своята конкурентноспособност в тази среда, което няма как да не е свързано с влошаване на качеството.

 

Иначе ако ми предложиш пералня AEG с качество и материали от 1975 на цената на китайските веднага ще я предпочета.

 

А сега малко да те позасека - махам капачето на батерията на телефона който ползвам - SonyEricsson K700i - и оооо изненада надпис Made in China. Ползвам го вече 6 години без никакви проблеми и дефекти - прекрасна матрица, звук, функции и т.н. за модел 2004 - не искам да се впускам в подробности - и ОЩЕ ЕДНА ИЗНЕНАДА лично Цецо75 преди около 6 години ми го внесе от Германия (но това е друга тема). :):):):):):):):)

 

Поглеждам си работния монитор - Philips 170s - етикетчето на задния панел крещи "Made in China" - прекрасно качество, на вярна служба без дефекти от 2007 г.

 

Обръщам поглед и.... в полезрението ми попада нотбука на колегата - Toshiba Satellite P300 - 17" прекрасен дисплей - обръщам го и невярващ на очите си чета надпис "Made in China"....

 

Много боклук много нещо се е насъбрало.

 

Иначе си прав, че всеки си има предпочитания по една или друга причина към някаква известна марка или модел стока, но това не означава, че ако види, че е произведена в Китай автоматично ще се откаже от нея.

 

А иначе относно непостоянството в качеството сам виждаш че е повсеместно. Пример са утвърдени производители като Тойота, Хонда, Ситроен и т.н., които непрекъснато връщат стотици хиляди автомобили за отстраняване на възникнали масови дефекти в една или повече партиди.

 

Сигурно си чел и темите на колегите с новите Шкоди на които им бяха сменяни двигателите още след първите 200 - 300 км пробег или проблема с пукането на глави на двулитровите дизели на VAG, на който Сами е посветил цяла тема - не ми се вярва да са произведени в Китай. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам разбираш, че няма как пералня AEG да е на цената на китайска. Даже и да не е с качеството на оная от преди 20 години, пералня AEG правена от немец ще струва 10 пъти повече, най-малкото заради надницата в завода.

 

Относно това, че и западните фирми почнаха да бълват боклуци - точно това се опитвам да ти обясня и аз - не само че китайските стоки са 90% боклуци, ами за да се борят с тяхната конкуренция, и качествените марки почнаха да правят боклуци. Целия свят се покитайчва което си е регрес, а не прогрес. Което не ме прави особенно щастлив.Аз лично тия не ги понасям нито като хора, нито като манталитет, нито като начин на живот. И хич не ми се нрави, че точно тия ги гласят за новите господари на света.

 

Ще поживеем ще видим. А и тук дискусията беше - може ли нещо с бранд "китайска марка" да се продава на цената на нещо "европейско". Нарочно и двете са в кавички. Ако зависи от мен като потребител - отговора е НЕ. Въпроса е колко потребители с мнение обратно на мойто ще успее да привлече Гришата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще поживеем ще видим. А и тук дискусията беше - може ли нещо с бранд "китайска марка" да се продава на цената на нещо "европейско". Нарочно и двете са в кавички.

 

Това беше и моята цел и призив да изчакаме и да видим, а не предварително да се слага в графата "китайско=боклук" всяка една инициатива. Времето най-добре ще покаже.

 

Продукцията в българския завод трябва да отговаря на всички европейски изисквания и стандарти, така че логично е да се очаква по-добро качество и безопасност. Във връзка с това не виждам как може да се очакват нереално ниски цени.

 

И да те питам ако същите коли се сглобяват под "европейската" марка Литекс Моторс - LM, това ще промени ли позицията ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, може, дъмпинг му викат. Между другото джипа е на много ниска цена. Направо си е два пъти по евтин от аналозите си и според мен това е китайския подход в маркетинга. Затова ми е чудно, що малката бъзикня е толкова скъпа. :-k

 

Някъде има ли краш тестове на тези коли? Щом ги правят, значи са минали някакви тестове, интересно ще е да се видят.

 

Между другото - не виждам защо ти е чудно, че толкова хора реагират първосигнално като чуят "китайско". Вероятно е, защото от са се сблъсквали с китайското качество. Едва ли са толкова негативни, само защото не обичат китайска храна :) Аз самия приветствам начинанието, защото това са работни места. Въпреки това, не бих си взел такова нещо в къщи, точно щото е китайско.

 

Които иска да ги купува и после да се похвали. На корейците им трябваха 10-15 години за да се научат да правят коли. Аз мисля да почакам :)

 

Относно литекс - моторс - не с нищо не променя мнението ми - все имаме китайска фирма без традиции в автомобилното производство сглобява коли в БГ където опита в автомобилостроенето през годините назад е меко казано плачевен.

 

За контраст - френска фирма (Рено) сглобява коли в Румъния (където имат дългогодишно непрекъснато производство на автомобили). Или немска фирма (VAG) сглобява коли в Чехия (които имат безспорни традиции в автомотопроизводството)... Просто коли не се правят като мобилни телефони. За това се искат много опит, грешки и традиции. Не вярвам в Ловеч да се случи чудо и някакви китайци и нашенци от раз да почнат да правят хубави коли. Не мога да си кривя душата, ако днес съм поставен пред избор, няма да избера "българското".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пикап тестове европейската агенция май не е правила или не дават резултати освен ей тезЦък или поне аз можах да изровя само това.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав спор стана :)

Сега и аз да добавя. Китайците първо навлязоха на пазара на скутери(мотори,атв). Карал съм китайски скутер(няколко вида) както и японски. Ако трябва да избирам между китаиски нов(около 1000лв.) и японски или италиански на 10г ,няма и да се замисля. Веднага се качвам на японския макар и стар. ПО нищо не може да се сравни и едва ли някой който е карал мотори ще вземе китайски. Просто не стават !!!!

 

Дано при колите да не е така !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде има ли краш тестове на тези коли? Щом ги правят, значи са минали някакви тестове, интересно ще е да се видят.

 

Май "crash test dummies" са доста скъпи (едната е около 150 000 EUR), за да ги трошат в тестове на тези автомобили. Преди около 2 години гледах тестове на лимузина от китайски производител, която искаха да пускат на немския пазар (тестовете се провеждаха от NCAP). Точно след тези тестове немците забраниха продажбата на автомобила на територията на тяхната държава. Не казвам, че GW 100% ще се провали на един краш тест, но си мисля, че няма да вземе максимален брой точки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За краштестовете - няма как да ги допуснат за продажба у нас и в ЕС, ако не са покрили някакъв минимум. В youtube има някакви тестове, може да потърсите.

 

И аз се поразрових днеска и за да не кажете, че само плюя - открих, че китайците имат собствена разработка на дизелов двигател, съвместно с БОШ. Което съгласете се е доста голямо постижение. Доста по-известни и скъпи европейски марки ползват технологии на други производители. А пък 4х4 за джиповете е разработка на Jeep. Тъй че, явно имат попадения жълтите братя. Мен продължава обаче да ме тормози мисълта, че дори и да кажем, че ще са читави колиците, то Ганьо Балкански всичко е способен да c018.gif. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога , у нас пуснаха да се продава Тико , докато в Германия го водеха за вътрешнозаводски транспорт , а ние се чудехме защо го няма в каталозита на производителите на части ... идеята на китайците е да се произвежда в ЕС за да може да се продава в ЕС инак според не официалните данни повече от 3 звезди не видях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм китайски велосипеди, моторетки, АТВ-та...

Пълни боклуци в сравнение с европейските такива..

Не съм песимист по природа, но тук не говорим вече за лаптопи и телефончета - дето мога и не мога без тях...или просто го хвърлям.

Тук става въпрос за сериозни неща - като безопасност на живота ми и на другите участници в движението..говорим за автомобили от Китай, сглобявани в Бг.!

Не мога да си представя, че ще ми изгори нещо и ще стоя цяла нощ на пътя, заради едно реле...например. А, до сега - това не ми се е случвало с няколко десетки марки.

И трето - ей тоя целия комплекс, който се наслои у нас - внос от Китай - значи боклук, ме кара да бъда безкрайно резервиран за качеството на идващите вече на пазара ловешки автомобили.

Ще трябва доста време, докато аз....пък и доста хора, да могат да си помислят - ще си купя тоя Гриит уол!

Иначе - пожелавам на компанията да се развива и просперира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Аз лично не виждам друг смисъл да се натискат да идват точно в България ... в Австралия видях , че на джипа са му дали 3 звезди , но изискванията и стандартите са различни , а като гледах неофициалния бюлетин на европейската комисия никъде не видях повече от 3 звезди , а провеждат тестове от 2007 ако не се лъжа и в крайна сметка като не могат да си оправят корубите са настаняват у някоя държава като наща и на финала на етикета пише произведено в ЕС (това е моита логика де)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубаво, ама то "made in EU" не им оправя лошите резултати от краш теста, нали? Нито ги освобождава от изискванията на ЕС.

 

Аз лично, точно в тия дебри на евробюрокрацията нямам никакви познания, та незнам - тия краш тестове и звездички - препоръчителни ли са, задължителни ли са? Щото ако няма евродиректива, която да задължава всички продавани коли да покриват N звезди по тест ХХХХХ съгласно евродиректива YYYY, то на китаеца му е през оная работа. Такава директива има например за Евро пушеците, за АБС-а, за Еърбега. Но за краш тестовете - незнам дали има.

 

Та мисълта ми е, че ако няма точна директива на ЕС по въпроса, на китаеца му стига етикетчето "made in EU". Щото това му отваря много вратички. Много фирми (основно държавни) например имат изисквания колите които ползват да са ЕУ производство. И прочие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пикап тестове европейската агенция май не е правила или не дават резултати освен ей тезЦък или поне аз можах да изровя само това.

 

The V240 scored 2.36 out of 16 in the offset crash test.

1. During the offset test the passenger seat belt failed.

2. There are no approved top tether anchorages for child restraints so this vehicle is unsuitable for transporting young children.

3. The passenger compartment did not hold its shape well. Protection from serious head and leg injury was poor for the driver. The passenger seat belt failed during the offset crash test. Even if the passenger results had been better the driver's score would have still limited the V240 to a 2-star rating.

4. The driver airbag deployed but failed to prevent the driver's head from striking the steering wheel. Steering column components were a potential source of injury for the driver's knees. The passenger's airbag deployed but, near the peak of the crash, the seat belt retractor failed allowing the seat belt webbing to reel out and the airbag could not prevent the passenger's head from striking the dash.

 

Ще ме извините, ама...Е БА ГО!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пикап тестове европейската агенция май не е правила или не дават резултати освен ей тезЦък или поне аз можах да изровя само това.

Тъй де, тъй. Ето и резултати:

***15. March 2010: Great Wall X240 Hover (Haval, Hafu, H3). FOUR STARS.

Commissioned by the ANCAP (according Australian standards, compatible with EuroNCAP) at the RTA Crashlab at Huntingwood, NSW. Car was numbered B10018. The rating was four stars (9.48 out of 16, overall score 25.48).

***12. September 2009: Great Wall V240 Steed (Wingle, Fengjun) Dual cab pickup. TWO STARS.

Commissioned by the ANCAP (according Australian standards, compatible with EuroNCAP) at the RTA Crashlab at Huntingwood, NSW. Car was numbered B09034. The rating was two stars (2.36 out of 16, overall score 16.49).

Иначе има и други краш тестове - Voleex C30:

http://www.c-ncap.org.cn/app/cncap/pzsj.jsp?pzid=2835

http://www.pakwheels.com/forums/cool-cl ... ost2762617

Като гледам снимките май краш теста си е истински и май си заслужава, хайде да не са 5 ама 4 звезди със сигурност.

 

По отношение цена - ами Цецо кажи ми цената на Шкода Фабия с тези екстри. Гога ти пък като мод в съответния форум ми кажи цената на Дачия Сандеро със същите екстри. Не е позволен PDF иначе щях да ви покажа и цените след изчерпване на промоцията. В крайна сметка всеки казва кола, кола, ама китайска. Е аз пък ще ви кажа китайска, китайска, ама кола. Правих тест драйв на едно такова и да ви кажа не останах разочарован. Даже ми хареса. Вярно е, че го сравнявам с това, на което се возя в момента, но определено ми хареса. Освен това, кола под 100 к.с. = евтин данък, 1.5 мотор = по-евтина гражданска.

Освен това Гога какво като ги сглобяват абитуриенти. Те и в ЕТ сервиза работят същите, ама никой не споменава това, а всеки си кара колата там, въпреки че се носят легенди за тоя сервиз. Така че не е правилно да се изказват крайни мнения. Аз не съм от тези, които ще си купят скоро нова кола. Но в никакъв случай не бих отхвърлил варианта за едно китайче произведено в България. Друг ще предпочете румънче произведено в Румъния, а трети - германче произведено в Унгария. Всеки си има предпочитанията. А по отношение аксесоарите (темата на bega4kata) и Зенек, и Колумбус и Уитсън са произведени в Китай, само дето Уитсън е оригинален китайски.

@Thunderbolt - що па реши, че дизайна е краден. По-скоро Тойота са позволили да се произвежда с този дизайн

@Цецо75 - прав си, че няма качествен контрол, НО....на стоките, които се внасят в България. Ще ти покажа китайски маратонки Адидас, които нося нонстоп вече шеста година. Е да, внос са от Щатите, но пак са китайски. И аз съм работил и работя с китайци. И мога да ти кажа, че има производство и производство. В никакъв случай не подкрепям твърдението, че китайската стока е качествена, ако над главата им седи някой сериозен концерн. Мога много примери да ти дам, ама на smile027 Двигателите на Voleex C10 са 100% китайски. На джипа 2.4 бил нещо лицензно на Митсубиши а дизелът е пак 100% китайски. Измислен, направен и контролиран качествено от китайци. А пък като зачепка темата с AEG - в момента една китайска пералня е пъти по-добра от пералня с марка AEG (казвам марка, защото AEG отдавна не е фирма, а напоследък и не е еталон за качество).

 

Мое мнение по въпроса - не искам да защитавам нищо, нито имам предвид да си купувам нова кола. Но твърдо защитавам идеята, усилията и вложените пари и нерви в този проект. Гриша Ганчев е може би единствения т.нар. "бизнесмен с тъмно минало", който прави нещо за тая държава - открива нови работни места, започва производство на нещо, което на нас не ни е познато, но за сметка на това е познато в Италия, Австралия и цяла Русия. Еми ай да видим какво ще направи, пък тогава да плюем по дизайн, кола, цена и т.н. Грозни коли дал Господ - Пежо 307 комби, 308 комби, 207 комби, Ssang Yong Actyon и Rhodius, Fiat Multipla, Рено Симбол, Голф 5 и т.н., а да не споменавам за онова грозилище SUV на Мини. Да де ама голфа е VW и никой не го плюе.

Що се отнася до цени, както всички знаят всяко нещо струва пари, било то китайско, американско, европейско и т.н. Колата си е с определени екстри и те са включени в цената. Ако тези екстри се махнат и се получи Фабия Джуниър съответно и цената ще бъде като за Фабия Джуниър. Съответно тъй като фирмата е българска ако не пробият с тези цени според мен доста по-гъвкаво ще си сменят ценовата политика.

Сигурността на автомобилите е нещо съвсем друго, но и там си мисля, че няма пренебрегнати изисквания. Естествено EURO NCAP краш тест може да го покаже, а този тест няма да е далеч. За сега не е правен, ама то и за Фелиция не е правен. Пикапа е доста зле според AU-NCAP, а Voleex C30 се представя много добре според C-NCAP (китайското NCAP).

Абе поживем, увидим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на китаиците и на колите им нии кат сме толкоз умни едни каруци даже не сме правили , като сме толкова предвирчиви караме 20 годишни бараки , на скептиците ще кажа само едно преди 20 години невярвахме че китаиците произвеждат нещо друго освен пиратки и конфети ь те са вече в космоса !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, ще отговоря на нещата адресирани до мен, че ти е много дълъг поста и не ми се пише, сори :mrgreen:. Такам, по ред на номерата:

От поне година не съм мод във форума на Дачия. И се радвам за себе си. :D Цени не знам. Но смея да твърдя, че цената със сигурност е за сметка на качеството и не само при автомобилите е така. Лично мнение. smile049

В ЕТ механиците и приемчиците със сигурност не са пубери. Вярно, има от време на време стажанти. Относно професионализма им - от последните ми 2 ходения там съм останал доволен. За разлика от ходенето ми в един реномиран и доста скъп сервиз на бул. България, близо до НИМ. Всъщност, точно в ЕТ им оправиха бъкиите на въпросните. smile021 А както всички знаят съм имал и доста неприятни моменти в ЕТ. Но все пак едно е пубер да ти ремонтира колата, друго е да я сглобява. Пак лично мнение.

Както вече се писа - времето ще покаже кой крив, кой прав. Дано не сме ние, т.нар. "плюещи".

 

Анастасе, те и руснаците и индийците са в космоса, пък колите им не са нещо особено. smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих преди 2 седмици когато откриха шоурума във Варна.Колите ми харесаха.Малката за 16 000лв примерно ,ако я сравниш със Фабия,малко се дъни от към изработка,но ако я сравниш с Тойота Ярис-я бие от всякъде.Но аз я сравнявам с Фабия,която ще е аналогична като мощност и екстри-Е,ТОГАВА КОЛКО ЩЕ СТРУВА ФАБИЯ С-парктроник,стерео,4 ел стъкла,климатик,цветни стъкла,100коня двигател,4 дискови спирачки,огледала които се прибират електрически,алуминиеви джанти,металик.....и т.н.Ами вие сметнете.За 16 000 ако ще е фабията и жабка няма да има smile091 и ще си като в аквариум вътре/с бели стъкла/ ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам един линк към тема на колега от българския фен форум на Great Wall Motors, в която като един от първите собственици на Voleex C10 е дал подробно описание на своите реални впечатления от експлоатацията на автомобила. Приложил е и доста снимков материал. Колегата е отворен за всякакви въпроси свързани с новата му придобивка, която е произведена в Китай. След време се надявам някой от бъдещите собственици на сглобените в българския завод коли да пусне подобна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам един линк към тема на колега от българския фен форум на Great Wall Motors, в която като един от първите собственици на Voleex C10 е дал подробно описание на своите реални впечатления от експлоатацията на автомобила. Приложил е и доста снимков материал. Колегата е отворен за всякакви въпроси свързани с новата му придобивка, която е произведена в Китай. След време се надявам някой от бъдещите собственици на сглобените в българския завод коли да пусне подобна тема.

 

Ми от това, което видях в темата мога да кажа че на мен ми хареса даже там където е качил снимки до Яриса GW определено ми харесва повече! Симпатина колица! Със здраве да си я кара човека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.