Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Great Wall ще произвежда автомобили в България.


gogata

Recommended Posts

Ако имате ГОЛЯМА нужда от ГОЛЯМ автомобил, ще се убедите, че Dacia Logan MCV е огромен автомобил за малко пари. И ако се кара любителски (т.е. не като такси или баничарка), ще изкара много години в добра служба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

Не казвам, че и аз ще си купя китайче (не за друго, ами щот съм финансово антипатичен напоследък), но пък не виждам нищо лошо някой богат Българин (ако ще къФ ще да е) да направи нещо за таз държава. А още по-добре ще е ако и от наша страна (на нас Българите имам предвид) се чуе поне една подкрепа за желанието и усилията на тоз богат Българин да си харчи парите в България, а не в Албания или Македония примерно. Защо си мислите, че този богат Българин не е проучил какво точно му предлагат. Защо мислите, че е предпочел Great Wall а не Zoyte Motors, China Brilliance Automotive, Hafei Motor или Dongfeng Motor. Хайде да поразгледаме малко историята на тези производители и тогава да говорим. Също така нека проучим и защо Great Wall са предпочели точно Гриша Ганчев и Литекс а не другите двама кандидати - http://www.lovechpress.info/index.php?o ... &Itemid=47

И цитат:

По неговите думи, голям мерак за този проект имали Русия, Белгия и Словакия. Китайците обаче избрали България заради ниските данъчни ставки, благоприятния инвестиционен климат и вниманието, което им засвидетелствали премиерът Сергей Станишев и президентът Георги Първанов.Те се отказали от Белгия заради по-скъпата работна ръка и земя там, от Русия пък - поради иска на "братушките" да получават по 5000 евро за всяка произведена от завода кола - чрез тази такса те ще подпомагали родното си автомобилостроене. "На финала основната битка бе между нас и словаците. Спечелихме ние, заради по-ниските данъци в България.

Това с вниманието на Станишев и Първанов......все едно не сте го видяли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм оптимист за това производство. Надявам да тръгне добре и завода и работещите в него българи да са доволни от работата си там. Не мисля, че колите ще са толкова ниско качествени. Пък и китайците са показали ,че постигат за години това което другите го правят за десетилетия. Като първа стъпка е добре според мен. Започваме с китайци, после може и други производители да дойдат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по темата гаранция...

Да кажем, че новата таратайка има 3 години гаранция... ако трябва да сменяш всяка година скоростна кутия..., ква ти е файдата... не е нужно да те мачкат по моловете за да киснеш в сервиза постоянно ;)

Дори швабите си го казват... по-добрата кола е ... втората употрреба ;) (само да не е от Горубляне - бел.авт.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Тия двата джипа бяха миналата седмица в Русе ,на едно автоизложение. Вътре не са зле, кожи и добър дизайн. Интересни са. Пикапа май беше около 29000 лева, джипа тридесет и няколко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

http://www.greatwall.bg/top-kachestvo-o ... ropa-.html

 

Сглобен е първият автомобил. Не знам защо, ама хич не ми вдъхва доверие вида на работниците и по-скоро преобладаващата им тийнейджърска възраст. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези невероятни коли са отмъщението на дизайнера.

не знам на какви наркотици е бил клетия човек, но явно не са му понасяли особено добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.greatwall.bg/top-kachestvo-ot-edin-ot-nay-modernite-zavodi-za-koli-v-evropa-.html

 

Сглобен е първият автомобил. Не знам защо, ама хич не ми вдъхва доверие вида на работниците и по-скоро преобладаващата им тийнейджърска възраст. smile049

Ей, как стигате до такива генерални заключения без да се обосновете....направо ме кефите. smile035

Кажете НЕ на предразсъдъците бе! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайна би могъл трудно да се преглътне. :-k Ама факта, че болшинството от хората на снимката, представяни за работници от завода, изглежда като да се чуди дали не е време да обръсне девствения мустак, е доста по-притеснителен. smile048

 

Бисере, ти би ли си купил кола, сглобена от някой дето току що е завършил техникума? Щото аз - не. За мен по-добра обосновка от това няма, съжалявам. smile027 А и друго - на румънците им отне доста време да се научат да правят коли, макар като на нас, технологията да им беше дадена в ръцете. Та и тук ще е така, ако разбира се, успеем да произвеждаме толкова дълго нещо без да се оакаме. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко стана модерно да се тръби навсякъде "забравете предразсъдъците"

ами няма как да стане. все едно да изчезне расизма в САЩ, или да дойде демокрация в Китай.

 

дори и да се опитаме да загърбим произхода на това екстравагантно возило... аз лично не бих си взел кола с безумно име и още по-безумна физиономия. дачията изведнъж започна да ми се струва като бентли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бисере, ти би ли си купил кола, сглобена от някой дето току що е завършил техникума? Щото аз - не. За мен по-добра обосновка от това няма, съжалявам. smile027 А и друго - на румънците им отне доста време да се научат да правят коли, макар като на нас, технологията да им беше дадена в ръцете. Та и тук ще е така, ако разбира се, успеем да произвеждаме толкова дълго нещо без да се оакаме. smile092

 

До някъде съм съгласен с теб,но нека бъдем малко по обективни. Нормално е да си така настроен и те разбирам,но хайде отиди,качи се, огледай, тествай автомобила и нека тогава споделяме мнения! Инак само да лаем -нестава smile159

Аз в интерес на истината с тази марка автомобил съм запознат само на "картинка" и нямам право ни най-малко да критикувам,за това си трая,но пък се кефа, че се се правят у нас. Ти лично, ако си имал допир до тези коли, разкажи за впечатленията си и докажи ,че наистина са тотален боклук.

 

П.П

Пуберите,ако са подбрани,нищо не им пречи да зглобяват качествено. Просто в зглабането няма никаква философия и всеки един технически грамотен младеж би се справил. Така де...нужно е и ОТК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм допир, да. С кола произведена в Китай, предсерийна бройка за тест-драйв. И нещо ми подсказва, че като всяка една предсерийна кола за тест, върху нея е поработено повече и е обърнато специално внимание. И истината е, че останах приятно изненадан, въпреки не малкото неща, които не ми харесаха. Идеята ми, че тук контрола върху качеството надали ще е същия като този, приложен върху конкретната бройка. И предпочитам да не храня празни надежди, за да не се ядосвам излишно като/ако нищо не излезе на края. Все пак историята не помни нито един успешен случай на производство на автомобили у нас. И само времето ще покаже дали китайците ще нарушат тази традиция...при това след години.

 

П.П. Не знам дали съм обективен. Това е доста разтегливо понятие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нещо скъпички ми се виждат като за китайски коли. Незнам как мисли да ги продава Гришата, ама специално малката я гледах около 15к - че за толкова се взима и Шкода или Дачия, дето колкото и да е, са си евтинки рено и vag....

 

Аз лично за да погледна китайчето трябва да е под 10к. Иначе е непродаваемо, поне за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нещо скъпички ми се виждат като за китайски коли. Незнам как мисли да ги продава Гришата, ама специално малката я гледах около 15к - че за толкова се взима и Шкода или Дачия, дето колкото и да е, са си евтинки рено и vag....

Аз лично за да погледна китайчето трябва да е под 10к. Иначе е непродаваемо, поне за мен.

:smt017

Освен това за 15 хил. предполагам може да се купи много, много добра кола втора употреба от доказана марка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо трябва вечно да се оплюва предварително всяко едно начинание в България. По-добре е да си имаме много мобилни оператори и банки и по възможност по 5 абонаментни плана и 2-3 кредита с които да си купуваме огромни плазми произведени в Китай и "прекрасно" направени апартаменти кутийки от пишман строители, източващи ДДС - жалка картина. Това не е градивна критика, водеща до по-добри резултати, а просто чешене на езици. Все пак този завод открива доста работни места и представлява реално производство, даващо някакъв поминък на населението в този район на България. Покрай него ще се съживят и доста други производства. След като реалното производство стартира и мине достатъчно време, тогава могат да се дадат някакви реални оценки относно качество, цена и т.н.

 

Сроковете за доставка на резервни части от ЕТ за Шкода са меко казано неприемливи - 3 седмици в най-добрия случай (говоря от личен опит от две поредни поръчки), предполагам и при другите вносители е същото. Литекс моторс обещават доставка в рамките на 24 часа. Цената от 15990 лв за Voleex C10 е доста приемлива за оборудването с което се предлага в момента. Има вероятност при пускане на произведените в българския завод бройки цената да падне - това зависи от много неща.

 

Най-евтината Шкода Фабия в момента, която виждам е Фабия Бейсик 1,2 НТР / 44 kW / 60 к.с., 5М за 14071 лв, която се предлага в промоция като складова наличност, която не виждам с какво е по-добра.

 

Всеки има право да харесва или не дадена стока, но нека да имаме търпение и дадем възможност и време на тези автомобили да се докажат преди да се дават такива крайни оценки!

 

Всички тези приказки съм ги чел и слушал хиляди пъти за автомобилите Дачия. Но с течение на времето си намериха нишата и по всичко личи, че продажбите им вървят доста добре.

 

Мислете малко по-позитивно и оптимистично, колеги! Китай е новата най-велика в икономически план световна сила от която зависят и ще зависят все повече икономики. Не мисля, че са направили грешка с решението си да открият завод в България. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Най-евтината Шкода Фабия в момента, която виждам е Фабия Бейсик 1,2 НТР / 44 kW / 60 к.с., 5М за 14071 лв, която се предлага в промоция като складова наличност, която не виждам с какво е по-добра...

С цената, с реномето, с качеството, с популярността...

Българо - китайските коли може и да са добри, аз не отричам, но кой знае всъщност дали са... И затова може би трябваше да са на по - достъпна цена. А и българите по принцип сме свикнали да ни прецакват - със сметката за телефона, с цената на петрола, с цената на гражданската..., та защо да си мислим всъщност, че всичко ще е ОК...

Иначе е много хубаво, че има нов завод, че хората ще бачкат, ще има нови салони за дилърите, т. е. още работни места - това е супер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм харесал много Hover/Haval H6. H5 е малко крива картинка в муцуната и задницата, но Н6, който щял да се произвежда другата година у нас - много ми харесва! :)

Ето примерни снимки:

ss-haval-h6-gw-1-458x304.jpg

gw-h6-1904-1-458x288.jpg

greatwall-h6-lp-china-4-458x305.jpg

 

Само да имам възможност и ако е около 25-27 000лв (но не и повече) с екстрите в нея - защо не, не ми се виждат много за джип? :) Джип за тези пари, бил той и китайски, пак е джип. Гледам по Русия ги карат доволно много и доволно безразсъдно - това доказва, че са що-годе добър производител, а още повече сглобката у нас ще е и българска, което е страшно добре пред турска, според мен.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цената, с реномето, с качеството, с популярността...

 

Ако хвърлиш един бърз поглед на темата Škoda - нови модели ще се разубедиш сам. Там по същия начин са остро критикувани и оплюти всички нови модели на Шкода без дори хората, които са го направили да се базират на някакви реални наблюдения, тестове, резултати от продажби и т.н. Та такива сме си българите - като махленски клюкарки, важно е да има нещо по което да се плюе та да си "убиваме" времето. smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та такива сме си българите - като махленски клюкарки, важно е да има нещо по което да се плюе та да си "убиваме" времето. smile035

Е, ние си коментираме сега... За да има обективно мнение, трябва всичко да обсъдим - плюсове, минуси... При това, което знаем засега, мнението ни е такова, после може да се промени (подобри или влоши). А и ние не сме плюли много - само споменахме, че май скъпа ни се вижда, на което алтернативите са еди какви си - за един по - приемливи, за други по - малко. Аз например ако искам да "плюя", бих подхванал дизайна, заради бруталните му копирания на други марки. Та така де - кой "плюе" - говорим си само - лошото е цената, хубавото - работните места, неясното - качеството и т. н.... Вълнуваме се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко стана модерно да се тръби навсякъде "забравете предразсъдъците"

ами няма как да стане. все едно да изчезне расизма в САЩ, или да дойде демокрация в Китай.

 

дори и да се опитаме да загърбим произхода на това екстравагантно возило... аз лично не бих си взел кола с безумно име и още по-безумна физиономия. дачията изведнъж започна да ми се струва като бентли

 

тези невероятни коли са отмъщението на дизайнера.

не знам на какви наркотици е бил клетия човек, но явно не са му понасяли особено добре

 

http://www.greatwall.bg/top-kachestvo-ot-edin-ot-nay-modernite-zavodi-za-koli-v-evropa-.html

 

Сглобен е първият автомобил. Не знам защо, ама хич не ми вдъхва доверие вида на работниците и по-скоро преобладаващата им тийнейджърска възраст. smile049

 

Тука става въпрос за "произход", "отмъщение на дизайнера", "работници в тинейджърска възраст", "крадене на дизайн" и т.н. все такива едни странни доводи. Пак казвам абсолютно същото е и в темата за новите модели на Шкода.

 

CitiGo наистина е изключително грозно.

А в новия индийски Рапид...няма нищо рапидско...

 

skoda_rapid_aci.jpg

 

Лелеееее.... Това да си седи в Индия, дано го скрият от света... Баси грозното.... Рено.

 

Поздрави

 

Статия и снимки на индийския седан, незаслужено получил името на иначе толкова прекрасното купе от 80-те. И видео за същия седан.

 

Това са фактите и мисля, че е излишно да продължавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо странно не виждам в доводите на тема дизайн и произход - дизайна е доста краден, а "китайско" в повечето случаи е нарицателно за не чак до там качествена стока(макар в последно време да правят и читави неща китайците). За тийнейджърската възраст съм склонен да приема забележката, но това няма да ми промени мнението.

 

Иначе много се радвам, че икономиката ни се развива по този начин, откриват се работни места и тн. Още повече бих се радвал ако произвеждаме нещо читаво(ако щат и капачки за буркани да правят в Ловеч, ама да са читави!), за да се запази тази тенденция.

 

Искам да попитам всички, които така "яростно" защитавате марката, дали ще бъдете от първите закупили си Великата стена или просто и вие също си чешете пръстите/убивате времето :?: :-k Реторичен въпрос, мисля че отговорът му е ясен. smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Тука става въпрос за "произход", "отмъщение на дизайнера", "работници в тинейджърска възраст", "крадене на дизайн" и т.н. все такива едни странни доводи. Пак казвам абсолютно същото е и в темата за новите модели на Шкода...

Дизайна на новите модели на Skoda на мен лично много не ми допада, но не е краден (а и ще се промени коренно в бъдеще, което е знак, че не само на мен не ми допада). А за дизайна на китайските коли, ще говорим ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.