Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Great Wall ще произвежда автомобили в България.


gogata

Recommended Posts

Ханс отдавна е заместен от Ахмет smile091

 

Вица е готин. Но не е баш така. Наистина турците в Германия са много. Но ги държат в нискозаплатения труд. В автопройзводството не ги допускат или поне не масово. Причината е че там добавената стойност е много голяма, реципрочно заплащането. И си го пазят за "бели" хора. Нормално. :) Влизал съм в завод на Мерцедес, само Ханс и Мюлер видях :) Може да има някой чистач или хамалин турчин, но на линията са Ханс и Мюлер.

 

Освен това от няколко години има много сериозно втвърдяване в политиката към тях. Ограничават им правото да гласуват и лесно да стават немски граждани. А и все пак да не забравяме къде се е пръкнал Хитлер.

 

Проблема обаче е по скоро друг. Въпрос - какво ще стане когато 30% от китайците/индйците слязат от велосипеда и се качат на автомобил??? Отговора е - бензин/нафта по 4лв ще бъде само на промоция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

Ханс отдавна е заместен от Ахмет smile091

 

Вица е готин. Но не е баш така. Наистина турците в Германия са много. Но ги държат в нискозаплатения труд. В автопройзводството не ги допускат или поне не масово. Причината е че там добавената стойност е много голяма, реципрочно заплащането. И си го пазят за "бели" хора. Нормално. :) Влизал съм в завод на Мерцедес, само Ханс и Мюлер видях :) Може да има някой чистач или хамалин турчин, но на линията са Ханс и Мюлер.

 

Колега, ще ме извиняваш, ама точно тука си доста далеч от истината... Като влезеш в централния завод на Опел в Рюселсхайм вътре почваш да се питаш дали всъщност не си в Истанбул, а Ханс и Герхард са 10ина процента вероятно. В BMW в Мюнхен ситуацията е доста по-различна, в Щутгарт при Mercedes и Porsche вероятно също, но изключението само потвърждава правилото - в Германия в заводите на масовите производители вече работят предимно турци и араби. Което всъщност не е задължително на всяка цена да бъде лошо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много поляци работят рамо до рамо с турците също. Та като ми кажат с насмешка, че шкодата я сглобяват чехи и словаци, веднага се сещам за Ахмет, Мюмюн и Яцек, които сглобяват VW в Германия smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

От тази новина най-хубавото е, че индустрията започва да изисква и насърчава образованието да създава кадри. =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много поляци работят рамо до рамо с турците също. Та като ми кажат с насмешка, че шкодата я сглобяват чехи и словаци, веднага се сещам за Ахмет, Мюмюн и Яцек, които сглобяват VW в Германия smile091

Бил съм в завода на шкода в Млада Болеслав.И там в халетата работят доста хора, които не са чехи.Сега в момента съм в Белгия, и тук почти не можеш да срещнеш белгиец-масово араби и тъмнокожи.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко Оф-топик:

Тази година на ДАКАР имаше за първи път автомобил на Great Wall та даже и завършиха 22ри (което си е успех). Да не говорим, че имаше етапи където бяха в първите 6. Сега сигурно ще скочите, че виждаш ли тия автомобили нямат нищо общо със серейните... Да така е но колко марки могат да подготвят кола за Дакар?!

 

http://www.dakar.com/dakar/2011/us/stag ... html#ancre

 

И предполагам, че представянето на марката на рали ДАКАР не е случайно а е анонс за по-сериозна рекламна кампания... и нищо чудно да е във връзка с планираното производство тук....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам отсервизирането на Great Wall в пустинята се извършва чрез... замяна с нов джип smile091

Докарали са 10 бройки от Китай, все един ще стигне до финал

Това в кръга на шегата разбира се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заблуждавайте - в Китай, както и в Турция освен "еднодневките" се произвеждат и много висококачествени продукти, друг е въпросът колко от тях стигат до нашия пазар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Пичове евала за форума. Намерих темата като търсих информация за Great Wall. Тук има форум за колите и завода край Ловеч. Направих го с приятели, понеже се кефя на инвестицията у нас и че най-накрая някой прави нещо голямо. Можете да намерите инфо за всички модели дето ще се произвеждат (по официална информация) там, както и снимки на строежа на завода всяка седмица - постоянно расте:

 

Great Wall в България, Litex Motors форум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Нова Година гледам в Бургас един черен 5-местен пикап от тази марка. Никак не е зле.
с Ловешки номер!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Нова Година гледам в Бургас един черен 5-местен пикап от тази марка. Никак не е зле.
с Ловешки номер!

Ъхъ. С Ловешки, ама едва ли е сглобен там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Всичко опира до реклама и цена. Даже по-скоро само до цена. Но това:

index.php?action=dlattach;topic=7.0;attach=79;image

index.php?action=dlattach;topic=7.0;attach=83;image

 

ми харесва малко повече от това:

 

logan_s.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива, добро съчетание между Ситроен C4 отпред и Тойота Ярис отзад :) Но определено става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива, добро съчетание между Ситроен C4 отпред и Тойота Ярис отзад :) Но определено става

 

И страничната линия на BMW 1 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред е малък ужас! По принцип адски се дразня от модата с рибешките усти (основно наложена от Ауди и Пежо), ама това е даже извратено!

 

Просто трябваше решетката да спре до бронята и бронята и предната маска да си е плътна пластмаса и всичко щеше да е ОК. Но някой дизайнер (вероятно не е и китаец) е решил да прояви творчество и е на път да докара до втрещение всеки човек с що годе нормално чуство за естетика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.