Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Great Wall ще произвежда автомобили в България.


gogata

Recommended Posts

Попрегледах написаното по темата а и връзките с тестове при сблъсък и наистина.....китайските изпълнения в повечето случаи смесват двигателя с пътниците....Мислите които ми идват в главата са:

1. Нали се сещате, че ЕС няма да позволи в Европа да се карат подобни коли. Не знам какви са правилата в момента....и дали ги има, но ако ги няма, ще ги поставят, защото:

-->Има достатъчно умно хора, както В България, така и в ЕС, които няма да позволят да се избиват току така европейски граждани.... в нелепи инциденти при условие че има решение

--> Европейските автипроизводители нама как да не задействат своето лоби....защото какво остана да се произвежда в Европа...едни коли....

2. Не съм запознат с принципите на симулиране на катастрофи, но има една нотка на съмнение до колко тестовете не са леко "манипулирани". Просто не съм компетентен. И китайците са умни хора...и нямя да се пробват да навлизат в нов пазар, ако нямат продукт, който да покрива минимални критерии...

Е, това е!

С пожелание за приятен и успешен ден....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

На китайския братски народ не му трябва сигурен автомобил тъй като и бездруго са си милиард и нещо народ:mrgreen: . Явно в производството наблягат на нещо друго, но какво ли е то :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист по Crash тестовете, но май всички забравяте една интересна подробност, съвременните коли се гънат като кифли осморки :mrgreen: тъй като целта е колата да поеме удара, а пътниците в нея да останат живи. Друг е въпроса че след такова поемане на силата на ударата и най-добрият тенекеджия няма да може да изчука колата :mrgreen: Тъй че хората след такива удари просто сменят колите ..... а колите идват в Б-я ама това друга тема на разговор :mrgreen:

Ето и Crash тест на мерцедес от същата година:

 

И той се огъва, тъй че по това коя кола колко се огъва не можа да става въпрос за сигурност, въпроса е след всичкото това огъване какво мислят манекените вътре в колата :mrgreen:

 

Не знам, каква е тази интересна подробност за която говориш и кифлите "осморки", колега, но ти изобщо, погледна ли краш-теста? Мисля, че си гледал друго нещо... На Мерцедес-а освен кош-а нищо друго не се деформира, а на онази прочута марка автомобили, освен че предното стъкло е на сол, деформация има и по покрива и задната врата! Да не говорим, че предната врата отлетя, а двигателя сигурно е на мастото на водача... Тея "китайчета" се чупят като солети, а ти ги сравни баш с Мерцедес... Изумяваш ме! :mrgreen:

 

Кой какво е гледал незнам, аз от удари не разбирам.... ето и същите тестове на двете марки само че с точки в отделните категории, може да видите че разлика почти няма.

 

http://www.euroncap.com/tests/mercedes_ ... 7/308.aspx

http://www.euroncap.com/tests/Kia_Cee'd_2007/297.aspx

 

Просто искаш да искажа мнение, че по това как се гъне една кола не може да се съди дали е здрава или не, а трябва да се видят последствита след тези удари за манекените вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е важно как купето поема удара и за това колата се гъне толкова.

Все пак основната конструкция е подсилена доста и това осигурява "повечко звезди"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почнахме с тестовете, нека да ни споделя моя фаворит(пристрастен съм със сигурност)

http://www.euroncap.com/tests/mazda_3_2006/265.aspx

а защо не и това

http://www.euroncap.com/tests/mazda_6_2005/242.aspx

и какво като има по-малко точки от киа-та, за мене е по-сериозен автомобил,

киа тепърва ще се доказва.

Логиката е наистина да се мачка, но не при леки удари едно и не да се мачка кафеза за пътниците в никакъв случай второ. Също така да не забравяме и страничния удар и удара отзад, така често срещан и уж безобиден, та на един колега му сложиха да носи кора на врата 20 дена наскоро :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гриша Ганчев ще прави автомобили? :lol:

И то с китайци! :-k

Познайте резултата! smile163

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

След две години мълчание, в бившата твърдина на Москвич, колелетата Балкан и соковете Куийнс вече май наистина се готви нещо, с китайски привкус и българска доработка: :mrgreen:

 

http://www.speed-press.com/%D0%A1%D0%B3 ... geId=17263

 

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3482791

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Voleex е грозно копие на Yaris

Бе каквото - такова, важното е да е евтино, че да може да се осъвремени малко моргаджийския автопарк в България

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по-добре немски таралясник на 5-6 години от колкото китайско-българска каляска , па и джинките се интересуват от европейския пазар и не им пука какво караме у БГ ... зер си немат милярд и половина потенциални клиенти , ма с десет долара месечно има да им я изплащат поне два живота .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-6-годишните коли са ОК

 

Но ако китайската струва около или под 10000 лв, доста хора с каляски на по 15-20 години ще се замислят дали да не си купят нов автомобил на изплащане.

 

Китаецът най-малко ще има катализатор. Поне природата ще се поизчисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги ние и Ровър някакъв "Маестро" уж произвеждахме....

Нация техническа к`во ли не е ос..ла, пък после китайчетата ще са ни виновни, че колите им не стрували.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво са виновни ровърите? Още са в движение.

Така е, ама колко бройки произведохме и защо бързичко приключи офанзивата? Да не говорим, че бяха морално престарели когато одисеята започна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера карах по смърънгасяните непочистени улици зад една китайска пръдня.На 5-тата врата освен резервната гума стоеше и надпис с огромни букви "ABS".Ta същия този при всяко натискане на спирачката започваше пируети ту наляво,ту надясно.Суматия автомобили щеше да помели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво са виновни ровърите? Още са в движение.

Така е, ама колко бройки произведохме и защо бързичко приключи офанзивата? Да не говорим, че бяха морално престарели когато одисеята започна.

 

Питай Жан Виденов защо затвори заводът

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен количката ми харесва. Има китайско и китайско. Знаете. Не ги подценявайте. Наистина се надявам да започнат производство. Ще се развият и спомагателни бизнеси. Производство на части. И все пак ще е "български" автомобил. Някои разправят ,че ще има и ESP което става задължително за колите произведени в ЕС. Ама Волийкс май не е сред моделите дето ще се правят тук? Тези ще се правят тука: седаните Florid и Coolbear, SUV-ът Hover 5 и пикапът Wingle.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво са виновни ровърите? Още са в движение.

Така е, ама колко бройки произведохме и защо бързичко приключи офанзивата? Да не говорим, че бяха морално престарели когато одисеята започна.

 

Питай Жан Виденов защо затвори заводът

 

Защото се купиха части и уж завод, а се докарваха залежали и идеята беше пране на парички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно така. Работата се разсъхна, защото в ония години нашенските управници бяха заети да препират парите от оня строй през една определена банка. И по инерция задължиха с договор Ровър да работят с точно тази банка (за да имат контрол над финансовия поток). Просто си караха по инерция от миналото, мислеха, че трябва и могат да контролират и сучат от всичко.

 

Да, ама точно англичаните винаги са били много алергични на тема нашенските служби. И решиха, че не им е проблем да прекъснат проекта.

 

Влизал съм в завода, малко след като сделката се разсъхна. Жалка история - машините увити в найлони си прашасваха. Предполагам после видни Ганьовци са се облажили от продажбата им.

 

Хора които бяха в инженерния екип по строежа на завода твърдяха, че линиите са били сравнително модерни за времето си. И със съгурност достатъчни за да правим нисък клас автомобили. Както правят румънците например.

 

Дано се задвижат работите с китайските джипове. Аз лично не бих си купил, но това си е пройзводство което генерира БВП и заетост. То е ясно, че няма да ни дадат да правим ферари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.gwm.com.cn/en/voleexc10.asp

 

Разгледай оборудването.

 

http://www.zr.ru/a/257260

 

crash test на GW Hover 3. 3,5 звезди по euronap, тук ще се прави Hover 5.

 

Нека дойдат и да извадят нещо реално. Едва ли ще е толкова лошо, колкото всички казват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе ста'ат - за нещо чистак ново под 10 бона, което ще караш 3 до 5 г макс. Въпроса е ще можеш ли да после се отървеш от него, като му вземеш и някой лев :) Също много важен момент ще е гаранционния сервиз - ето примерно Кия дръпнаха доста пред другите в това отношение и в следствие дори реномето им се промени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то преди 10 години като гледахме гнилочите Тико, Есперо и Рейсър по улиците и си мислехме, че Корейците никога няма да се научат да правят коли. Но къде е днес Киа с 7 години гаранция? Преди това същото е било с японците. След войната никой не е искал японска кола, щото още не са знаели как се правят. А до преди 10 години японска кола беше синоним на вечност.

 

Въпроса е, че на Европейците автомобилостроенето им е основен бизнес. И германците както са се настръхнали напоследък, нищо чудно да въвеждат всякакви ограничения.

 

Щото то ако и китайците почнат да правят добри коли, Ханс ще трябва да се хване да гледа крави. А Ханс е свикнал да върти гаечен ключ срещу 4000 евро заплата в Щутгарт.....

 

А като прибавим и факта, че европейското автомобилостроене в последните 10 години върви устремно надолу като надежност...... Май момента в който ще се срещнат с жълтурите сами си го доближават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ханс отдавна е заместен от Ахмет smile091

 

Един виц, може би го знаете:

 

Германия, 2053 година, двама полицаи спират автомобил за проверка и взимат документите на шофьора.

Единият са пули и вика на другия:

- Ахмет, ела глей тоя кво странно име има. Мюлер!

 

А за "жълтурите" - корейците дръпнаха много много напред, след като почнаха да разработват европейски платформи в Германия (Hyundai i30 и Kia Ceed, Hyundai ix35 и Kia Sportage). Баща ми има i30SW 1.6CRDi 115 коня, а тъща ми хечбек 1.6CRDi 90 коня и съм супер впечатлен от здравината им и качествената изработка. Шкодата изглежда евтинджос в сравнение. i30 и ix35 имат пет звезди от ENCAP, 10 възглавници стандартно, Евро 5, 5 години гаранция, много висока остатъчна стойност, трупат сериозен имидж...

 

Съвсем скоро и китайците ще почнат да правят качествени и сигурни "евро-модели" и на европейските производители съвсем ще им се стъжни живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.