Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Great Wall ще произвежда автомобили в България.


gogata

Recommended Posts

В началото на идната година китайската автомобилна фирма Great Wall има намерение да започне строителството на свой завод в Ловеч, съобщи automedia.bg.

 

Това ще бъде собствен завод на китайците за производство на автомобили, предназначени за европейските пазари. Съобщението е на изданието Automotive News Europe, където се цитират и представители на българските власти.

 

За новия завод на Great Wall в България вече било известно, че ще бъдат инвестирани 80 милиона евро и появата му ще създаде 1500 работни места.

 

Все още не се дава информация за моделите на Great Wall, които ще се произвеждат в България, нито сроковете, в които това производство ще започне.

 

В средата на тази година фирмата Great Wall съобщи, че има планове да инвестира през следващите три години около 1,45 милиарда долара за строителството на нови заводи за производство на своите модели и още половин милиард долара за развойна и изследователска дейност.

 

Източник - http://www.dnes.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

Брей к'ви инвестиций са решили да правят хората :roll:

Добра идея, стига онез "от горе" да не направят някоя спънка :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, най-после ще мога да купя на жената нова кола, дето няма да ми е жал после като я строши :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата марка китайски автомобили произведени в БГ,ще се казва

"GREAT SHITS" :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е един разумен ход. България е едно добро място за навлизане на европейските пазари.

Дано не се разсъхнат нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е смятаите щом китаиците почнаха да си изнасят произовдството тук ....

 

признавам си тези не ги бях чувал

ама бая модели имат

http://www.gwm.com.cn/eng/html/models/models.asp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали няма да се получи нещо като производството на Rover преди години във Варна - започна производството, задръстиха си паркинга с нови коли, седяха си там 2години сигурно, а сега и цеха разпродадоха и май ще го събарят???

Има няколко които се движат още из Варна (едната май е подарък на Карин дом) и чесно казано бая са изгнили.

Освен това понже имам един Москвич - ловешка сглобка - колата няма никакво антикорозионно покритие - направо боята върху голата ламарина.

Ако това ще ни е производството според мен по-добре да не правим нищо. Поне няма да се излагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер лоша новина, явно ще има повече жертви по пътищата

 

http://www.google.bg/search?hl=bg&q=chi ... 0%B5&meta=

 

при 60км за да се сгъне така, скоро няма да се научат да правят автомобили, а явно ние ще сме опитните зайчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали няма да се получи нещо като производството на Rover преди години във Варна - започна производството, задръстиха си паркинга с нови коли, седяха си там 2години сигурно, а сега и цеха разпродадоха и май ще го събарят???

Има няколко които се движат още из Варна (едната май е подарък на Карин дом) и чесно казано бая са изгнили.

Освен това понже имам един Москвич - ловешка сглобка - колата няма никакво антикорозионно покритие - направо боята върху голата ламарина.

Ако това ще ни е производството според мен по-добре да не правим нищо. Поне няма да се излагаме.

 

Ровъра никога не се е произвеждал във варна. просто беше източване на пари. направиха се поточни линии за събиране, а внесаха залежали части като прибрава комисионна и зглобиха малко коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали няма да се получи нещо като производството на Rover преди години във Варна - започна производството, задръстиха си паркинга с нови коли, седяха си там 2години сигурно, а сега и цеха разпродадоха и май ще го събарят???

Има няколко които се движат още из Варна (едната май е подарък на Карин дом) и чесно казано бая са изгнили.

Освен това понже имам един Москвич - ловешка сглобка - колата няма никакво антикорозионно покритие - направо боята върху голата ламарина.

Ако това ще ни е производството според мен по-добре да не правим нищо. Поне няма да се излагаме.

 

Ровъра никога не се е произвеждал във варна. просто беше източване на пари. направиха се поточни линии за събиране, а внесаха залежали части като прибрава комисионна и зглобиха малко коли.

 

Нямах впредвид че е произвеждан а че е сглобяван :oops: мисля си че в Ловеч също ще е само сглобка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пикапа успях да го мярна в Бургас, не е чак толкова зле, но като качества на пътя, и след като изгледах и доста краштестове в мрежата, започнах повече да се плаша отколкото да се радвам...

 

Интересното от сайта им е, че серийно произвеждат лимузина, ако е на добра цена, новозабогателите мангали по селата ще се скъсат да я купуват smile111

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лелеее, абе 120ката май доста по-малко се сгъва дори от тези кошници... :roll: Да не ги правят алуминиево фолио за печене, вместо от стомана бе.... :mrgreen: или от рециклирани торбички :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То човека си го казва във второто клипче

Сигурноста е същата като при 20-30 годишен европейски автомобил

 

само за сравнение (че ми стана интересно)

http://ie.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU

и все пак сме шкода форум

http://ie.youtube.com/watch?v=BIX9PBgiTbo

http://ie.youtube.com/watch?v=DSqZqKvlaNk&NR=1

 

еи това ше ви хареса

http://ie.youtube.com/watch?v=_gQR2F9XIx0&NR=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е смятаите щом китаиците почнаха да си изнасят произовдството тук ....

 

признавам си тези не ги бях чувал

ама бая модели имат

http://www.gwm.com.cn/eng/html/models/models.asp

 

Еми производсво в ЕС. Ако я правят в Китай за внос в ЕС плащат мита и се оскъпява, а така не. В Б-я и труда е евтин - ето ти супер климат за бизнес. Всички големи автомобилни производители се тресат от финансова криза, китайците в същото време строят заводи в Европа. :roll:

По-горе гледам скептични коментари, нищо лично ама като трестант 3 г и 100 х.км гаранция и 30 % по-ниска цена от аналогичен конкурент и народа ше се избие да ги купува. Това китайците го могат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

да ви пусна и на CEED-а crash test-a да видите как се представя и той

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабията доста добре се държи при удар със 60, абсорбационнната зона се деформира, но купето не помръдва. Обаче след един такъв удар за дълго влизаш в бокса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите може да са ужасни, но идеята е убийствено добра, дай Боже да се осъществи. Нали се досещате по време на криза какво означава да произвеждаш максимално евтини коли за масовия потребител? Това си е златна мина, пък и ако се получи, ще е първият завод за китайски кочини, пардон, коли, в Европа въобще :)

Сериозно, без да омаловажавам факта, че колите ще са кошмарни като цяло, идеята я бива, особено на този неблагопирятен за икономиката етап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне предполагам че бъдещите собственици на китайски коли, като изгледат няколко клипчета с краштестове на тяхната любима марка и винаги ще спазват ограничението на скоростта, защото като гледам тези коли как се гънат като формичка за кекс, карането им със скорост над 60 си е просто търсене на силни усещания. След време живот и здраве ще прочетем повече инфо в greatwallclub-bg.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А спомняте ли си култовото Деу Тико?

Доста се караше навремето!Цената му беше около 5-6000$. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сама за сравнение краш-тестовете на 120/Garde/Фав/Фелиция

не се споменава с каква скорост са правени, но действително изглеждат мноооого по-добре след сблъсъка :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еееех DAewoo Tico, имах колега в университета, на който му го бяха подарили по случай че стана студент, какви спомени от разни изпълнения имам с тази кола...имаше таксиджийски коли на по милион километра без сериозни ремонти по двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист по Crash тестовете, но май всички забравяте една интересна подробност, съвременните коли се гънат като кифли осморки :mrgreen: тъй като целта е колата да поеме удара, а пътниците в нея да останат живи. Друг е въпроса че след такова поемане на силата на ударата и най-добрият тенекеджия няма да може да изчука колата :mrgreen: Тъй че хората след такива удари просто сменят колите ..... а колите идват в Б-я ама това друга тема на разговор :mrgreen:

Ето и Crash тест на мерцедес от същата година:

 

И той се огъва, тъй че по това коя кола колко се огъва не можа да става въпрос за сигурност, въпроса е след всичкото това огъване какво мислят манекените вътре в колата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист по Crash тестовете, но май всички забравяте една интересна подробност, съвременните коли се гънат като кифли осморки :mrgreen: тъй като целта е колата да поеме удара, а пътниците в нея да останат живи. Друг е въпроса че след такова поемане на силата на ударата и най-добрият тенекеджия няма да може да изчука колата :mrgreen: Тъй че хората след такива удари просто сменят колите ..... а колите идват в Б-я ама това друга тема на разговор :mrgreen:

Ето и Crash тест на мерцедес от същата година:

 

И той се огъва, тъй че по това коя кола колко се огъва не можа да става въпрос за сигурност, въпроса е след всичкото това огъване какво мислят манекените вътре в колата :mrgreen:

 

Не знам, каква е тази интересна подробност за която говориш и кифлите "осморки", колега, но ти изобщо, погледна ли краш-теста? Мисля, че си гледал друго нещо... На Мерцедес-а освен кош-а нищо друго не се деформира, а на онази прочута марка автомобили, освен че предното стъкло е на сол, деформация има и по покрива и задната врата! Да не говорим, че предната врата отлетя, а двигателя сигурно е на мастото на водача... Тея "китайчета" се чупят като солети, а ти ги сравни баш с Мерцедес... Изумяваш ме! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.