Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Great Wall ще произвежда автомобили в България.


gogata

Recommended Posts

Отпред е малък ужас! По принцип адски се дразня от модата с рибешките усти (основно наложена от Ауди и Пежо), ама това е даже извратено!

 

Просто трябваше решетката да спре до бронята и бронята и предната маска да си е плътна пластмаса и всичко щеше да е ОК. Но някой дизайнер (вероятно не е и китаец) е решил да прояви творчество и е на път да докара до втрещение всеки човек с що годе нормално чуство за естетика.

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 348
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    43

  • johnnie213

    27

  • C2H5OH

    23

  • gogata

    17

Най-много писали в темата

Хич даже не е прототип, ами си е кола в производство:

Great-Wall-Voleex-C10.jpg

 

Иначе очакванията са за ето това: Voleex C30

Great%20Wall_Voleex%20C30.jpg

Great%20Wall_Voleex%20C30.jpg

 

Но това производство ще е в бъдеще. Сега С10 със сребърни зъби. А ето ви и ЦЕНА в Ливан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20х BGN ще е много за тази китайска прелест. Но ако предложат модел с климатик за 15х BGN и неоскъпяващ 10 годишен лизинг с месечна вноска под 150 BGN, ще разтърсят пазара. Доста хора с издухнани голфове 3 и пежа 306 ще се замислят сериозно. 150 лв месечно всеки би могъл да задели за нов автомобил. Това е социална политика, всичко друго е дрън-дрън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагай, за 15К въобще няма да се замислям, а ще ги пратя по дяволите. :)

 

Точно за бялото грозилище и лев не давам. Айде това второто сребристото поне мяза на кола. Отделно, че на китайско бих скочил, след като видя какво ще се случи с този автомобил след 10 години. Т.е. следващите 10 години за мен китайското е боклук дефинитивно. След тов аще коригирам мнението, ако....

 

За 15К има 2-5 годишни коли втора ръка - слънце. Които ще са по-комфортни, по-здрави, по-безопасни, по-красиви и т.н.

 

Въобще за мен продажбата на тези коли в БГ е обречена при частните лица. Който има пари, ще си вземе истинска кола. Който няма - ще купи втора ръка пак истинска кола. Такава е спецификата на пазара, мисленето на хората и т.н. Съдя по себе си и хората около себе си, де. Но претендирам да сме представителна извадка, защото пазара го потвърждава.

 

Таргета са служебните коли. Ако успеят да преборят там Дачия... Но аз лично бих взел Дачията без да погледна даже китайчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и неоскъпяващ 10 годишен лизинг

10 годишен? smile091 smile091 smile091 Надали това нещо би изкарало 10 години. Може би 10 годишните бройки от него, биха били даже по-малко от Дачия СуперНова или Соленца, или Ровър Метро които са останали в движение.

 

 

А и, за да бутне Дачия трябва да мине доста време, за да се докаже като по-надеждна от сегашните модели. Което някакси не го виждам да се случи. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 15К има 2-5 годишни коли втора ръка - слънце. Които ще са по-комфортни, по-здрави, по-безопасни, по-красиви и т.н.

 

... и без гаранция. А за хората с ограничен бюджет гаранцията е нещо много важно. В този ред на мисли една 3-5 годишна гаранция за китаеца ще бъде отлично решение. А китайците са доказали, че ако искат, могат да постигнат високо качество. 70% от световната индустрия като електроника, машини и инструменти е с произход Китай.

 

Надали това нещо би изкарало 10 години. Може би 10 годишните бройки от него, биха били даже по-малко от Дачия СуперНова или Соленца, или Ровър Метро които са останали в движение.

 

Така се говореше преди 10 години и за Hyundai и Kia, а корейците доказаха, че има корейско ниско качество и корейско много високо качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, като се замисля за това що е то гаранционно обслужване по български, спокойно мога да кажа "да ви ..... и гаранцията".

 

Иначе си прав, че корейците в момента правят едни от най-здравите (да не казвам най-здравите) коли. Има вероятност и китайците да се научат. Обаче:

 

1. Това ще стане минимум след 10 години. На корейците им трябваха около 15.

2. Тук говорим за китайски дизайнвани коли сглобявани в БГ. :) Т.е китайците могат и да се научат, ама Ганьо едва ли :)

 

Бе незнам, аз такова животно не бих купил. По лоша комбинация едва ли може да се измисли.....може би ако двигателя беше съветски :) Иначе стискам палци да върви пройзводство с пълна пара - да ги продават там на арабите или на който искат, важното е да се прави нещо в тая държава, че всичко живо иска търговец да го играе, да седи у офиса и да ..... секретарката. Евала на Гришата, че се опитва да направи нещо реално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайците имат бум на автомобилната промишленост в последните 10 години и след недоносчетата Brilliance BS6, Geely CK, Chery Amulet, LandWind, които убиха куклите при краш тест, вече има 2-3 генерация автомобили, китайски разработки, които гонят европейските модели по качество и сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tози модел изглежда по-добре:

 

Great Wall Florid

post-4544-138453297656_thumb.jpg

post-4544-138453297659_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изведнъж дачиите започнаха да ми се струват красиви, бързи, надеждни и добре сглобени smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За здравина и т.н. не знам, обаче няма такова крадене на дизайн. Това горното е досущ Тойота Аурис (май така беше), задницата на онова сребристото по- горе ми прилича малко на Шеви Круз... бях видял едно китайче дето беше одрало външния вид на Ц клас-а на Мерцедес... срама нямат тез хора. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе новото си е ново /поне за периода на гаранцията/, нищо че е китайче - всичко ще зависи от цената, която надявам се да е доста атрактивна, след като продукта е разтоварен от мита и транспортни разходи. Колкото до варианта 2-ра ръка - в момента търся за жена ми 7-8 г. кола, която на цена се връзва около 1/2 от предполагаемата за българо-китайското творение, но колкото повече обикалям и гледам по автокъщите, толкова по-хубава и запазена изглежда 15-годишната ми Фела. Просто пазара на употребявани коли у нас особено за хора с по-ограничен бюджет е олеле-мале... а да обикалям европата за кола нямам в момента нито средства, нито време и предполагам има доста хора в моето положение, които биха избрали новото при изгодна цена и лизингови условия. Така че пожелавам успех на това начинание и го подкрепям, дано не се окаже само поредния сапунен мехур като Ровър и другите преди него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таргета са служебните коли.

Абсолютно, така е. Което ми напомня, че това, че нямам служебна кола от 10 години изобщо не е минус. Наскоро разбрах за модела автомобил на шефа на една много голяяяма западна фирма у нас - познайте какво е - един най-обикновен VW Passat без екстри. А познайте - щом него го возят с Пасат, какво ли ще се купи на бате Х, който е служител във фирма Y с една година стаж? Естествено, че някоя Дачия с платняна тапицерийка на вратите. Е - дано поне да си монтира яка музика и да е любител на Траш метъла, за да не различава зверските звуци при движение и да се кефи. Незнам дали обаче при китайчето ще е възможно дори така. То не става така, днес решаваш че можеш и утре започваш да правиш "хубави евтини и здрави" автомобили, има си тайминг ;)

 

15 хиляди левчета, да дадеш, за да си возиш автобиографията в евтин китайски сандък?!?!?. За повечето народ от форума мисля, че Шкода е автомобилен производител със 100-годишна история, а не "евтин Фолксваген" и затова сме тук. Причинете да караме или да сме карали Шкоди не е "евтиността" със сигурност.

Да ама на лизинг било, с гаранция било.. дрън-дрън.

Надявам се някой карал Хюндай Пони и подобни недоизмислици да си даде мнениет, защото корейците едва отскоро произвеждат качествено автомобили.

Аналогията с електрониката и текстила - има хубаво китайско и лошо китайско мисля, че няма основание тук ,

;)

 

в момента търся за жена ми 7-8 г. кола, която на цена се връзва около 1/2 от предполагаемата за българо-китайското творение,

А я да се върнем малко назад, 7-8г кола, такива ли търсехме едно време, Фаворита ми(бежовия) беше произведен 1989г и беше 14 годишен, вършеше си работата, гледай конкретни модели преди-след фейслифт, а не 7-8 години фиксирано. Понякога може да изскочи нещо запазено на 9-10 години. Иначе си прав, че големи кокошарници има по автокъщите, но и маниера на каране и многото служебни коли напоследък, води до това, че човек не може да подбере запазена втора употреба - всичко е карано "като чуждо" и до последно . От служебните, ако попаднеш на някоя жена и то наш набор, да си е пазила колата, иначе по принцип и мъжете и жените така се "радват" на служебките, че.. просто само за скраб стават след това. Буквално имаш "консуматив". Консуматив ама за 15 хилки... ;)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите маркови коли са ОК, ако можеш да ги поддържаш! Баща ми не знае къде стои резервната гума, камо ли да си сменя сам нещо по колата. Знае да налива бензин и масло, течност за чистачки. Няма и физическо време да клечи по сервизи, защото работи. Да кара кола на старо не е опция за него. Затова си взе нова корейска кола с 5 години гаранция. Всеки нормален човек би избрал този вариант, само българите се врем по трошките на Европа и разбираме от всичко по тях, ама пуста детска мечта да имаме BMW или MB... пък макар и на 10-15 години smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

evin, не съм много съгласен - с новите коли, често пада голямо висене по сервизите. Все пак ако си голям директор и наистина имаш много работа - да - връчваш ключовете на шофьора и той да я прогонва по сервизите, ама ако нямаш шофьор и си избереш някоя "хитра" марка от рода на Шевролет, работата става сложна - хем нямаш кола, че е в сервиз, хем изваждаш пари допълнително, а и нервите които късаш - тях никой не ги брои нали.

Дано баща ти наистина да не му се случва и да е късметлия, но това ходене по огледи за каското и т.н.(защото от едно спиране в мол имаш поне 3 вдлъбнатини по вратите), масла в сервиза(в който ти "отливат малко масло и ти доливат" и т.н. безбройни примери има по форумите) си е голяма разправия.

А нова кола, която прави по-малко от 25 хилки на година според мен няма смисъл. Колите са за каране, не за стоене на паркинга ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки нормален човек би избрал този вариант, само българите се врем по трошките на Европа и разбираме от всичко по тях, ама пуста детска мечта да имаме BMW или MB... пък макар и на 10-15 години smile012

 

Я иди в Германия и ги наречи "ненормални". Там гледки от рода Голф 2/3/4 и Ауди 80/А4-Б5 са си реалност :) И понеже знам, че ще се скъсате да ме убеждавате, че не е така, вижте цените на едно 10 годишно А4 в mobile.de. Под 4000 евро няма нищо, а цените средно минават 5-6 хиляди евра! Но немците са хора практични.

 

Въпрос на разбирания. Аз отговорно твърдя, че подръжката на един 10 годишен Голф 4, който е каран човешки и е на под 200к е не по-скъпа от на една нова Дачия/Шкода или корейска кола. Точно обратното. Всички резервни части на новата са по-скъпи, но за сметка на това по-некачествени :) Консумативите и те са по скъпи.

 

Новата може да има гаранция, но гаранцията в БГ съвсем не е без пари. Плащаш всички консумативи, демек не плащаш само работата - а тя в БГ е сравнително евтина (на фона на ЕС например). Отделно каското на една нова Дачия е 2, 3 пъти по-скъпо от 10 годишния Голф, данъка може и 3-4, че и 5 пъти по висок да се окаже. Айде сега да сложим и оскъпяването от лизинга...

 

Въобще като биеш чертата, сигурен съм, че не излиза по евтино да караш нова Дачия/Фабия или Кия, вместо 10 годишен Голф например.

 

А като сложим и факта, че абсолютно доказано, новите коли посещават по често сервиза (изключвам корейските) - абе нова кола от ниския сегмент има смисъл само за служебна.

 

Много пъти съм сядал да премисля тази комбинация и оптималното за частно лице в сегмента 10-20к лева никак си не се получава в полза на нова кола. Оптимално като разходи, комфорт, возия, безопасност, здравина и прочие....

 

Съзнателно навсякъде корейските ги слагам малко по отстрани - наистина съм учуден от здравината на последните поколения. Точно колкото фирми като VW, Пежо, Тойота и прочие свалиха качеството, точно толкова корейците дръпнаха напред в тоя параметър. Да им се ненадяваш. Проблема с корейката обаче е какво я правим като изтече гаранцията - колата е напрактика непродаваема, а подръжката след това е като на японска кола (по отношение на цените). Демек караш - хвърляш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10-годишен автомобил под 200х км е нещо невероятно за Германия :)

200х км ги правят за 4-5 години

Само у нас автомобилите са на по 97х км - средно в Горубляне smile091

 

А за непродаваемостта на корейките - пробвай да си купиш изгоден 4-6 годишен Hyundai - такъв няма. Държат брутално високи цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е съвсем друг въпрос. Аз пък съм бил свидетел, как на "нова" кола от шоурум и се връща километража преди продажба! Циганската област в българския мозък не я коментираме.

 

Отделно, че 200к километра карани в Германия се равняват като сътресения на 20к в София, ама това е друга тема :)

 

Относно Хюндая - Пак казвам и аз съм изненадан от здравината на корейските машини в последно време. Но не толкова, че да си купя нова такава. :) Втора ръка пък съвсем.

 

А в китайска - само насила можеш да ме качиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ги пуснат в продажба, ще взема три бройки веднага.

Една за мен,една за жената и една за щерката.

Голям фен съм на китайките и китайската автомобилна промишленост. smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала бисере за куража :)

3 броя?

я, вземи им сложи едни гребла и ги пусни като таксита до Русе smile091

 

майтапа на страна...

българина е недоверчив и не дава току-така няколко таузен лева.

ще трябва доста време да мине, докато се докажат тия китайчета.

пък и от друга страна - нали е мноооого важно до имаш кола с емблема на

Мерцедес или БМВ, пък ако ще да е и двадесет годишна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе я стига с тези коментари колко годишна е колата. Всичко е до потдръжка. Вече очаквам някой да каже, че Мерцедес W124 е по- пиклив от моделите им от 2000-2005 година. Ние, които си караме 25-30 годишните шкодички като ежедневка, да ги хвърлим и да вземем от тези китайски кошници ли? :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам що, ама си мисля, че прекалено сте песимисти. Добре де, и какво като е китайска. Ауу чакай, че се сетих на Гогата за поста

10 годишен? smile091 smile091 smile091 Надали това нещо би изкарало 10 години. Може би 10 годишните бройки от него, биха били даже по-малко от Дачия СуперНова или Соленца, или Ровър Метро които са останали в движение.

А и, за да бутне Дачия трябва да мине доста време, за да се докаже като по-надеждна от сегашните модели. Което някакси не го виждам да се случи. smile049

Кога за последно видя Логан на 250к км? Щото аз оня ден му доливах антифриз на едно такси и се уплаших откровено:

1. От разширителния съд бликаше керемидена на цвят суспензия. Изчакахме я да се наизблика и доляхме антифриз. Ся, ясно че е карал с вода. Все пак е таксиджия. Ама пък за 3 год. да натрупа толкова ръжда, че самото казанче да е станало оранжево на цвят.... :-k

2. Човекът пита дали работи компресора и аз му предложих да му проверя всички гуми. Така и така все още извираше от охладителната суспензия. Помпайки задните гуми ми направи впечатление позагнилите вежди. Учудих се, погледнах напред, за да видя да не би да бъркам автомобила. Не беше нито Опел, нито беше моята Фела. Беше същото такси Дачия Логан, от което извираше охладителната суспензия. Питах таксиджията, и той ми каза "Оооооо тоя модел е така. Я погледни около пълначката на газта. А тя горката се крепи на честна дума и около нея още 2 пръста в диаметър гнилоч. За 250к км. За 3 год.

 

Та как се доказват румънците? Следващия път може и малко снимки да направя, за да не съм голословен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, Дачия имаха проблеми с корозията с първите модели Логан. След това оправиха нещата. Иначе, на базата на твоя личен опит като шофьор, предполагам прекрасно знаеш че 250 000 км са много, ама мнооого разтегливо понятие. Смисъл, че за една пазена кола може да са малко, за друга - не толкова пазена, може да са финалния път към Надин(или много преди 250 вече да е заминала на вторични).

 

Иначе да, имам наблюдения върху няколко Логани от първите(тези с проблема с корозията), които бяха привикани в сервизите на Рено Нисан(имаше такава сервизна акция из цяла Европа преди време), проблемните повърхности(по спомен - арките на калниците, около задното стъкло и пода на багажника) бяха обработени и с това сега нямат проблеми. Въпросните 3 или 4 логани са служебни, гонят 200 хиляди км и са им сменяни само консумативи(в това число накладки, дискове, и разни дребни части по окачването) и ремъци. И единственият им дразнещ проблем са скърцащите механизми на седалките. smile049. Имам и познат с Логан Комби, който гони 150 хиляди и няма проблеми.

Повечето бакшиши или хора, каращи неуДачии за служебни автомобили са доволни от тях и като цяло са се доказали като надеждни и непретенциозни автомобили. Поне досега като съм питал таксиджии, които са ме возили, не е имало недоволни. Същото важи и за другите им 2 модела - евтини, непретенциозни, здрави...и грозни. Тъй че, струва ми се, че си вадиш заключения от единични случаи.

 

Много са малко съвременните автомобили(ако изобщо има такива яки добичета все още), които биха издържали 250 хиляди км здрав бой, поправки с тел и чук, и каране с вода(ръждата по разширителния съд, за която говориш). Няма какво да се лъжем.

 

Не ги защитавам, просто имам известни наблюдения и смятам, че на базата на тях съм що годе обективен.

 

 

 

Sevi79, извинявай, ама дизайна на Логан не е грозен. :lol: Той е много грозен. smile092

 

smile027

 

 

Пък дано китайците съумеят да направят нещо, доближаващо се до тази здравина. И нашите хора в завода в Ловеч не си оставят ръцете в него. Ако стане ще съм доволен(няма да си купя китайче де...нито Дачия). s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.