Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Един по-сероизен поглед върху нафтата


werz

Recommended Posts

Интересни занимания си намират някой хора. Ако е реално, евала и не се чувствам пр......н, сипвайки на Лукойл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър тест, с нетърпение очаквам резултатите при тестовете с добавките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно.

Виждал съм подобни неша и преди. И направени от лаборатории.

В действителност на подобен тест вярвам повече, отколкото на рекламите на този и онзи.

Вярвам че никой човек, не би си рискувал авторитета за да манипилира резултатите.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар , че не съм на дизел много ми бееше интересен материала.Излиза , че мошенниците са повече от съвестните( фирми де ) :mrgreen: .Кой знае какви резултати ще се получат при подобни изследвания на бензините-октаново число, примеси, вода и т. н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много коректен този "тест"!Не може да сравняваме обикновенно дизелово гориво с такова с добавки и да очакваме чудеса!

Граничната температура на филтруемост при студен филтър(CFPP) по заводски данни на Лукойл е -15С.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да спомена,чепреди 2,3 зими-когато по едно време темпертурите паднаха минус 17 само Лук Ойл вървеше.Всичко друго спираше по пътя(включително и аз с моя В-Пауър) :(

 

Камиона съм го карал с Алпин + доба2ка-е няма-паля-след 2 мин светва компа и автоматично го загася-докато с ЛУК нямах никакви проблеми-даже и без добавка.

 

Сега обаче не сме преди 3 год-трябва да очетем,че по БДС Шел В-Пауър го дават до -24-26 градуса,а нормалния им до -19-доколко е вярно се вижда-дано не падат само много температурите,че тогава........... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно.

 

Като цяло тази проба си противоречи доста с моя опит. На мен ми е спирала дизеловата астра на -17 с Shell V-Power. С OMV ми е работила гадно колата на малко над -10 миналта зима. Само с Еко съм нямал проблеми и забележки, да не говорим че колата върви по-добре с него и чади по-малко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега обаче не сме преди 3 год-трябва да очетем,че по БДС Шел В-Пауър го дават до -24-26 градуса,а нормалния им до -19....

 

Ися, не си прав! Според БДС е било -18 (по спомен), но след приемането ни в евро съюза умниците в парламента са приели европейските критерий и нафтата трябва да издържа до -12 (цифрите са ми по спомен!) Ако има заинтересовани ще изровя статията в къщи. От миналата година е, но от тогава промяна няма :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер интересен тест. Чакам с нетърпение теста с добавките :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега обаче не сме преди 3 год-трябва да очетем,че по БДС Шел В-Пауър го дават до -24-26 градуса,а нормалния им до -19....

 

Ися, не си прав! Според БДС е било -18 (по спомен), но след приемането ни в евро съюза умниците в парламента са приели европейските критерий и нафтата трябва да издържа до -12 (цифрите са ми по спомен!) Ако има заинтересовани ще изровя статията в къщи. От миналата година е, но от тогава промяна няма :(

 

Пепи,

Сигурно си прав,щом го казваш-просто познавам управителя на Шел Добрич (вече е управителка) и преди месец като ходих да питам дали вече са със зимна нафта ми извади документи със спецификация на самите дизелови горива (В-пауър и обикновен) Там пишеше,че трябва да издържат при такива температури!

 

А нашта държава.................... :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....просто познавам управителя на Шел Добрич (вече е управителка) ...
ма сменил си е пола ли? :lol::lol::lol:

а по повод теста, мисля си, че трябва по-честичко хората да правят такива неща - щом като самите фирми не могат да си спазват собствените изисквания на системите по качеството.... :evil: ма то и да направиш теста, да докажеш, че ти наливат бълвоч вместо гориво - какво - някой ще си го премести в другия крачол...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно.

 

Като цяло тази проба си противоречи доста с моя опит. На мен ми е спирала дизеловата астра на -17 с Shell V-Power. С OMV ми е работила гадно колата на малко над -10 миналта зима. Само с Еко съм нямал проблеми и забележки, да не говорим че колата върви по-добре с него и чади по-малко. :)

Може би "ЕКО-К" (както пише на пробата), не е съвсем истинско "ЕКО"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би "ЕКО-К" (както пише на пробата), не е съвсем истинско "ЕКО"?

 

Еко-К ми навява на Еко-Кинитрон, което си е точно това. :roll:

На моята Фабиа се усеща слабо подобрението, но на дизеловата Астра, която имахме преди, като мина от ОМВ (обикновен) на Еко дизел все едно +10 коня. :D Според баща ми, който кара Мицубиши Аутлендър с VAG 2,0 PD-TDI и фабричен Rallitronic power-box с ОМВ Алпин и Шел В-Пауър върви по-малко. Най-добре му се струвало с Обикновен Шел. Казах му да зареди два пъти от Еко, ама още не ми е дал feedback.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам за вас но на мен ми прави впечатление много лошото качество на нафтата като зареждам моята КИА.

масово се продава нафта разредена с вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еко май не са каквото бяха, вече има разлика от кой обект точно зареждаш, примерно ва ботевградско шосе не са както бяха преди 1г.,Alpin Diesel наистина е много добре, но е и доста по-скъп, а и OMV обикнвен май пак става/горе долу като еко-то е в момента/. Склонен съм да вярвам на теста .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.