Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

прекъсва та се скъсва!!!


hdd

Recommended Posts

Здравейте колеги имам Шкода Фелациа 1.3 MPI(пълна инжекция) '99г. проблема е следния: като е студена и подам рязко газ заглъхва,а като загрее проблема изчезва.Я да видим сега вашите мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали не сте сложили някой Brisk и кабели за 10 лв? ;)

а ниските обороти държи ли ги стабилни? колата само на бензин ли е или и на газ? ако е с газ, прави ли ги тези номера и на газ?

кога е сменян въздушният филтър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на бензин , няма газ , в. ф-р е сменен , а при мен няма такива евтени кабели. Като загрее се оправя , само че в града ( не е София) трудно загрява - малки са разстоянията, а сега си е студеничко вече.

Мен ме съмнява РС -то .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , махни капака над дросела , почисти си дросела , откачи буксата на МАП сензора и нея почисти ,обикновенно заленясва и накрая закачи един тестер . Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по колата е сменено почти всичко свещи,верига,датчици,на стенда не даде никаква грешка чистени дюзи и пак прекъсва казвайте какво да правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , махни капака над дросела , почисти си дросела , откачи буксата на МАП сензора и нея почисти ,обикновенно заленясва и накрая закачи един тестер . Успех

всички букси са чисти не са окислени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замери и стойностите на температурния датчик като е студен

пробвах с чисто нов датчик пак е същото не знам само дали не трябва да се чистят грешки след това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

к'во стана бе колеги никой нищо не пише айде че вече се скъсва от прекъсване и адски много ме дразни ](*,) искам да си smile103 спокойно с 6000 об/м. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

к'во стана бе колеги никой нищо не пише айде че вече се скъсва от прекъсване и адски много ме дразни ](*,) искам да си smile103 спокойно с 6000 об/м. smile012

 

Ако си се заглеждал в оборотомера червената зона почва на 5500 об/мин , така че това е мишън импосибъл ;)

Ако искаш спортен автомобил ... вземи си Ферари :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако си се заглеждал в оборотомера червената зона почва на 5500 об/мин , така че това е мишън импосибъл ;)

Ако искаш спортен автомобил ... вземи си Ферари :mrgreen:

Значи моята нещо е дефектна ... зоната на здрача започва от 6500 smile151

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си автоматичния смукач дали работи и огледай за някой пробит или сцепен маркуч на вакума

Веднага бих го проверил ... стига да имаше smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега абсолютно същото го имах на стария опел, глъхнене при рязко подаване на газ като е студена, иначе топла беше ок.

и аз като теб смених кабели,свещи,капачка,ламбда сонда,бенз. филтър,добавки,чистене на дюзи, чистене на дросел и мпх,температурен сензор, проба с друг дебитомер и еку и ЯДЕЦ скъса ми нервите преди да я продам.

така и не разбрах какво и е на тази кола.

по мое мнение целия бъг идваше от еку-то защото опелите има функция да си ресетват еку-то през период от време и точно колата започне да се бори с проблема,да се опитва да се подобрява и ресетва еку-то и пак се влошава и после пак почне постепенно подобрение до следващото ресетване и т.н. и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , иди да я прочетат на комп или пък я прегледай сам ако имаш VAG-COM и OBD кабел ... със сигурност ако има проблемен датчик ще го е записало като грешка и след това сверяваш с кодовете в Аутодатата и си готов ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , иди да я прочетат на комп или пък я прегледай сам ако имаш VAG-COM и OBD кабел ... със сигурност ако има проблемен датчик ще го е записало като грешка и след това сверяваш с кодовете в Аутодатата и си готов ;)

Успех!

На комп я закачих още като я взех (само че не в ЕТ) не даде никаква грешка и след това се започна смяна на филтри,датчици и т.н... и нищо.Само компа не съм бъзикал ама там ме е страх щото цифрата е сериозна :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компа се бъзика последен , когато всичко е проверено , пък и в него има 3 чипа на кръст и ако някой е мръднал не работи въобще ... в повечето случаи почистването на дросела върши работа ... ако е чистен се проверява положението на потенциометъра на дроселовата клапа - нормално е в положение така , че главите на ботчетата да закриват изцяло шлиците / на Фаворита мърдах тоз потенциометър и в положение на по - затворен дросел демек завъртян към купето дава такъв ефект / и накрая моторчето за ниските обороти няма достатъчен ход , но при него има и друг момент - след отпускане на газта оборотите пропадат за секунда и после се вдигат до нормалните ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

smile113 проблема се оправи със смяна на темп. датчик на термостата (син),но не знам дали трябва да я закачам пак на комп :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.