Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Та .. реших че събота е хубав ден да си оправя кошницата (Щурек) и заедно с другите дреболии (заминала мембрана на ускорителната помпа - благодаря, Krankenstein! :mrgreen: ), малко неразбории с тоците и още това онова - реших че може би мога и сам да си сменя мембраните на изпарителя.

 

Изпарителя е Ловато, вакуумен, от доста време насам не мога да му хвана края с настройките на ниските обороти, всеки ден стават по-ниски та газ, едва ги закрепям над 500. Общо взето се налага да ги подкачвам всеки ден вече, а винта вчера влезе до край и повече не мога да си играя така.

 

Въпроса ми е за някакви важни неща които бихте препоръчали да не забравям при смяна на мембраните, как и откъде се почва, някакви особености...

и изобщо, всъщност трябват ли специални познания или може и сам да се справи човек с това начинание...

 

Също така... виждам че е мазан изпарителя с нещо като лепило, може би поксипол по сглобките - ще си го изчегъртам някак, но после с какво да лепя ако се наложи?

Публикувано

като слагаш новите мембрани им намажи краичетата(там където уплътняват) с грес.иначе издишат и ти бяга вакума и газта(от личен опит го знам!)

Публикувано

Не мисля,че греста е удачен вариант,защото е агресивна към гумените изделия,можеби вазелин!?Нали целта е да преплъзва леко гумата между притяггащите се детаили за по равномерно разпределяне.

Публикувано

Абе с нищо са не маже бе :evil: К'ва е тая грес :roll: к'ви са тез възелини,силикони,макарони и хептен подобни щуртий.Освен мембраните се сменят и гумените клапанчета за високото и ниското налягане .

Ремонтен комплект за вакумно ловато включва:

3-бр. мембрани

2-бр. клапанчета

Казвам го защото понякога краднат клапанчетата и дават на ората само мембраните тия гадове. smile037

Публикувано

с грес се маже задния капак - този с болта на който се хваща испатителя към стойката му , от към дебелата мембрана че ръждясва и променя натиска на пружината - (ръждата я надига) по- добра рагбота би свършила една телена четка и малко грунд. в кръга на шегата - един познат (голям ТЪрикат) ми развиваше теория че като намаже мембраните с грес те ставали по- меки и колата харчела по- малко ?!? според мен това са глупости.

Публикувано

Благодаря!Научих още нещо. :cry: smile162

Публикувано

Адаш смени първо малката мембрана с клапана и пружината/тя е за високото/ преди да сложиш голямата с клапанчето/за ниското налягане/ с манометър за гуми замери налягането с пусната газ. Трабва да е от 0.5 до 0.8, при положение че е 0.7-0.9 смени пружината на високото с по-мека да получиш 0.6 и не на последно място маркуча който излиза от изпарителя трябва да е около 25см. маркуча след пройника винаги трябва да е до 2/3 от големия. Нормално е болта на тройника за 1-ва камера да е отвид 2.5-3обр. а за втора 2обр.

Публикувано

ок! само това с маркучите няма да стане, доста далече е изпарителя... Но може и да се опитам да го преместя някъде... трябваше да е възможно по-ниско, нали?

Публикувано
ок! само това с маркучите няма да стане, доста далече е изпарителя... Но може и да се опитам да го преместя някъде... трябваше да е възможно по-ниско, нали?

 

008612867.jpg

 

Те това е мястото на изпарителя ... ако е там няма нужда да го местиш търси другаде проблема ;) ... между другото тоз изпарител на Фаворита ми в началото правеше също проблеми на Формана и го смених с нов и се оказа , че имаше доста сериозно запушване на входния щуцер от клапана .

Успех!

Публикувано

при мен е точно от другата страна, по диатонала :mrgreen: точно зад десния фар

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.