Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реален разход


werz

Recommended Posts

Добре си карал. И на мен ми дава обикновено подобна средна скорост, това си е поддържане на 160+

 

Как ги постигате тези разходи при това каране?! Почти същия маршрут като на колегата по-горе, но от Созопол до София (Лозенец), вечерно/нощно каране с нула трафик, поддържане на постоянна скорост около 140 без никакви спирания и ускорявания, напълно празна кола.

 

gV0fC5T.jpg

 

Ако поддържам 160 км/ч 7,5-8 раход не ми мърда.

Редактирано от s1000rr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • Отговори 587
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Izolini

    60

  • shaft

    38

  • PRR

    28

  • b3lq7a

    25

Най-много писали в темата

На 24ти ходих до Пазарджик. На отиване нулирах около Пежо на излизане от София и после преди да сляза от магистралата. Доста натоварено движение, почти не успях да карам на темпомат. Резултат: 132 км/ч средна скорост, разход 6,0 л/100

post-235-0-69074100-1451138096_thumb.jpgpost-235-0-81094900-1451138099_thumb.jpg

На връщане магистралата си беше направо празна, само два пъти на слизане към София пипнах спирачката, през цялото останало време на темпомат. Нулирах борда на качване на магистралата, после нулирах на Църна маца. Резултат: 137 км/ч средна скорост, разход 6,8 л/100

post-235-0-89283300-1451138549_thumb.jpgpost-235-0-42617500-1451138338_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последните 19к км (изминати за 1 година, 36 зареждания) - 5.85/100 при ~50/50 градско/извънградско. Само градско 6,5-7,5л/100, само извънградско (смесено магистрала и междуградско) - 4,5-5,5л/100, като при по-спокойно каране (в ограниченията) на междуградско съм падал до 4/100, че и под 4/100!

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мк1 1.9 тди 131кс

 

Пробег-2537 км

Средна скорост-36 км/ч

Среден разход - 7.2 л

 

40/60 градско/извънградско с добавка за горивото на Bardalh.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

След ъпдейта, за който писах в темата на ЕТ в "Бял списък" колата и извън града върви убийствено. Днес до Павел баня, с 250 кг пътници и багаж, 219 км от гараж до гараж, стигнах за 2:03 часа със 107 км/ч средна скорост (на няколко пъти по магистралата вдигах и поддържах над 200 без никакво усилие, а под 150 не съм свалял, чакам освирквания за нарушаването на ЗДвП), но разхода ми е малко висок - 6,3/100 по борд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След ъпдейта, за който писах в темата на ЕТ в "Бял списък" колата и извън града върви убийствено. Днес до Павел баня, с 250 кг пътници и багаж, 219 км от гараж до гараж, стигнах за 2:03 часа със 107 км/ч средна скорост (на няколко пъти по магистралата вдигах и поддържах над 200 без никакво усилие, а под 150 не съм свалял, чакам освирквания за нарушаването на ЗДвП), но разхода ми е малко висок - 6,3/100 по борд.

Фииу!!! Мръсник!!! Лошо караш!!! Това да не ти е магистрала на магистралата!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, ако Пепино я чипоса, очаквам: Няколко пъти вдигнах и поддържах 250 без никакъв проблем, а под 200 не съм свалял...

Хулиган, за теб само SDI и то без намеси, с 13-ки джанти и гуми 155, плюс камъче под педала на газта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След ъпдейта, за който писах в темата на ЕТ в "Бял списък" колата и извън града върви убийствено. Днес до Павел баня, с 250 кг пътници и багаж, 219 км от гараж до гараж, стигнах за 2:03 часа със 107 км/ч средна скорост (на няколко пъти по магистралата вдигах и поддържах над 200 без никакво усилие, а под 150 не съм свалял, чакам освирквания за нарушаването на ЗДвП), но разхода ми е малко висок - 6,3/100 по борд.

Няма начин, независимо дали по Тракия (както предполагам) или по под балканския, да се постигне такъв разход при такива скорости. Не знам какъв е двигателя, но дори и дизел да е, пак няма как да стане. Лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин, независимо дали по Тракия (както предполагам) или по под балканския, да се постигне такъв разход при такива скорости. Не знам какъв е двигателя, но дори и дизел да е, пак няма как да стане. Лично мнение.

 

Недей да го твърдиш така :) Пробвай го - аз с моята бившата - 1.9 TDI постигах такъв разход без проблеми ;) София-Бургас, 5 човека в колата - под 150-160 не съм падал - разход 6 с климатик. София - Биелско-Бяла (Полша) - пак стабилно каране по магистралите, не съм жалил скоростта където мога максимално, денонощно каране и включен климатик - 5.66 - 4 човека и багаж.

 

Това им е хубавото на шкодите - постигат много нисък разход с доста прилична скорост ;) Многократно съм се убеждавал в това нещо, а даже във форума имаше многократни хващания на бас, че е постижимо това нещо ;)

 

Това му е хубавото на дизела на VAG (затова се прославиха така яко) - настъпваш колкото искаш, поддържа си скоростта, върви си страхотно - а пък харчи смешно :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин, независимо дали по Тракия (както предполагам) или по под балканския, да се постигне такъв разход при такива скорости. Не знам какъв е двигателя, но дори и дизел да е, пак няма как да стане. Лично мнение.

post-235-0-88254100-1461815433_thumb.jpgpost-235-0-11191700-1461815441_thumb.jpgpost-235-0-79282200-1461815437_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20% нагоре-надолу са постижими според стила и опита на шофьора... Ако не е барал много спирачката и така е поддържал равномерно темпо, разхода е напълно реален. Сега има опция да дава и 5% грешка борда, но пак си е постижим, а и Ицо е със 7ст ДСГ и на 7ма е на ниски обороти с висока скорост. Аз с 2.0тди с чип съм с подобен разход, при подобна средна скорост... На снимките съм с средна 80кмч, 3ма човека и багаж 50на50 магистрала и планински път!

post-7686-0-40444900-1461823271_thumb.jpg

post-7686-0-12248000-1461823318_thumb.jpg

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви гледам разхода започвам да си мисля, че моите коли имат сериозни проблеми  :eusa_think:

Аз пък не се и замислям - с това софийско градско по трасето на третия лъч на метрото ...... - 9 на сто!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 97х км и имам още поне 20х км до смяна на оригиналните дискове... Всичко е до стил на каране ;) а тоя снимания разход е с 200кмч по магистралата и после в колона и обратно пак така(по завои на жена ми и става лошо) до Рилския и обратно. Иначе ето колко гори с до 120кмч извънградско!

post-7686-0-74254400-1461831357_thumb.jpg

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно засечено посока София за общо 350км с гориво ОМВ с изнервящо спокойно каране.

- двама човека + багаж

- климатик

- 40км междуградски

- 300км магистрала

- 10км градско

По магистралата със 150 темпомат +/- 20км/ч ( '-' заради камери и '+' изпреварвания)

Разход по борд: 6.9/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Октавията:

С някои пропуски в записките - за 53000 км, 30 % градско /70 % извън градско, като извън града скоростта ми е според условията - 5,46.

Минимален разход за пробег от 693 км - 4,51.

Максимален разход за пробег от 359 км - 7,44.

Правил съм си експерименти - около 40 км извън града с 90 на темпомат на 6-а и съм свалял до 3.6/100, но това се постига трудно...

 

Много отдавна спрях да гледам каталожния разход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен София-Бургас с малко градско, средна скорост 85 км/ч - 7,21/100. Миналото лято когато правеха ремонтите на Тракия, 160 км/ч на круиз, като на няколко пъти съм поддържал около и над 200 за 20км за целия маршрут.

Средната ми скорост е от зареждане до зареждане.

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама чакайте малко... Искате да карате стадо от тия високите по два метра коне и да ядат като два катъра - как да стане???

 

С Ицо сме карали еднакво количество магарета - 105 - за 150-170-200+ ако искате ходете до колата, няма как “назобено“ добиче да връща горивото, а това, че за две секунди е малко по-бърза от 105к.с. Все тая е за България, но си яде както си трябва, а няма къде да се карат тия коне...

 

Поздрави

 

ПП: Между другото и за големите двигатели е същото - сега съм с 2.2 “комин-на-релси“ и извън града е мъка - 7.х по борд от 80км/ч до 120км/ч е еднакво, а на колонка е 7.5-8 - разлика от около литър има. Ако карам със 130-150 - 8.9-9 държи без да му мисли. Но това е друга марка, камион, технологията е друга и са 155 коня автоматик с тегло малко под два тона...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, само си чешате езиците със тези разходи които са много относително нещо за всеки шофьор, атмосферни условия,състояние на автомобила и други. Важно е ,че колкото им сипем нищо не връщат. Примери за това колкото щете, при мен автомобил различен от Шкода е давал извън града от 5.2 на 100 до 22.5 на 100 а автомобила е 2200 кг и 299кс.със безстепеннен автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни неща се пишат тук.

@Белята правилно ли разбирам че караш с 200 по магистралата и твърдиш че стилът ти на шофиране е щадящ спирачките?

И аз понякога карам с 160 или 170+ ама не твърдя, че щадя спирачките.

Относно разхода или иначе казано по темата имам линк в подписа.

@Шафт - теорията ти за конските сили не е съвсем вярна макар и не при Шкода, а при Хюндай. Служебната и30 като я карам със 160-170 е с разход 7,7-7,9 това по борд разбира се, реално сигурно е и повече. 1.6 дизел 90 коня с 6 скорости.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни неща се пишат тук.

@Белята правилно ли разбирам че караш с 200 по магистралата и твърдиш че стилът ти на шофиране е щадящ спирачките?

И аз понякога карам с 160 или 170+ ама не твърдя, че щадя спирачките.

Относно разхода или иначе казано по темата имам линк в подписа.

@Шафт - теорията ти за конските сили не е съвсем вярна макар и не при Шкода, а при Хюндай. Служебната и30 като я карам със 160-170 е с разход 7,7-7,9 това по борд разбира се, реално сигурно е и повече. 1.6 дизел 90 коня с 6 скорости.

Съгласен съм... Не се ограничава само до това, но и до ефективност на всички възли и теглото, разбира се...

 

Скоростната кутия явно е с по-къси предавки, което предполага по-високи обороти, което докарва повече разход. Аз ако имах шеста на джипа, щях да съм безсмъртен в разхода направо... При 120км/ч на 5-а е на около 2200 оборота и горе долу 7/100 си ги държи...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.