Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за горивен филтър на О2 1,9 ТДИ


pesho_b

Recommended Posts

...

Отплеснахме се от темата, но все пак.

 

Тъкмо идвам от гаража. Свалих задните седалки, след това отворих шофьорската врата и - нищо :roll:. Помпата се чува, когато дам на контакт и работи приблизително докато изгасне лампата на подгревните свещи :).

 

Така е. Помпата се чува при контакт. :oops: Просто сега само отворих вратата и се ослушах като гущер в мъркуч. И нема никой. А иначе обикновено влизам сядам и паля, та затва и си мисля че качва автоматично с вратата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е, че при 1.6MPI, 2.0MPI, 1.6FSI, 2.0FSI и 1.8T помпата заработва при отварянето на шофьорската врата.

Води се предварителен цикъл и трае няколко секунди.

След него в кръга за ниско налягане (0.5 - 6.5 bar) остава нагнетено гориво.

Има много оплаквания, че при повреда на ключето на шофьорската врата паленето е затруднено и става 2-3 секунди след пускане на стартера.

 

За другите двигатели нямам информация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама той филтъра в случая е "филтърен елемент" аз не мога да го напълня него. Мога да го сложа и тогава да сипя нафта докато се напълни кутията на филтъра. Поправете ме ако греша.
Колега,след като смениш филтъра просто дай 2-3 пъти на контакт и пали двигателя смело.При по-старите дизели които не са помпа -дюза(като SDI ) вече е желателно филтрите да се пълнят,ако на човек не му се занимава с обезвъздушаване :) .Успех.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е, че при 1.6MPI, 2.0MPI, 1.6FSI, 2.0FSI и 1.8T помпата заработва при отварянето на шофьорската врата.

Води се предварителен цикъл и трае няколко секунди.

След него в кръга за ниско налягане (0.5 - 6.5 bar) остава нагнетено гориво.

Има много оплаквания, че при повреда на ключето на шофьорската врата паленето е затруднено и става 2-3 секунди след пускане на стартера.

 

За другите двигатели нямам информация...

ма човека пита за дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=214743&cat=500

 

Тук ли се намира горивния филтър? Мога ли да си го сменя сам или да ходя до ЕТ, гаранцията е изтекла вече. Сменял съм досега на дизел(Ситроен С15) без турбо, след което се обезвъздушава с една помпичка, но не виждам такава около двигателя.

Сменяй не бой се,я кажи на колко пари го купи,аз купувам на Champion на 53лв,инач няма какво да объркаш,само внимавай уплътнението както те е посъветвал колегата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите. Отказах се от смяната на филтрите. :( Не зависи от мен. Ще се сменяват на 60К с маслото.
Пиши каква е цената после.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то ще е след 1 година това "после". Сега стана на 45К. А цената на всички филтри и масло на 30К беше около 350 лв.
Това е цената в ЕТ аз питам за цени по магазините не ми се дават 350лв
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.