Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за горивен филтър на О2 1,9 ТДИ


pesho_b

Recommended Posts

http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=214743&cat=500

 

Тук ли се намира горивния филтър? Мога ли да си го сменя сам или да ходя до ЕТ, гаранцията е изтекла вече. Сменял съм досега на дизел(Ситроен С15) без турбо, след което се обезвъздушава с една помпичка, но не виждам такава около двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи : отвивам болтовете, вадя стария, слагам новия, сипвам нафта докато се напълни, затварям. Така ли е? Да не оплескам нещо :mrgreen: По реното си пипам без притеснения :mrgreen: ама тази кола... И после как се обезвъздушава или не се? По ми е удобно да си го сменя сам, не в ЕТ, въздушните филтри също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме в ЕТ да се занимават да пълнят горивния като го сменят...

 

И аз така мисля. Щом има ел помпичка тя би трябвало да заработва преди всяко палене и може би е излишно пълненето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам, при Октавия 2 горивната помпа за ниско налягане заработва още при отварянето на шофьорската врата.

А горивния филтър би трябвало да е в нейния кръг.

Докато посегнеш да запалиш и вече трябва да се е напълнил филтъра :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз като отида в петък да купя филтрите ще ги питам. Преди 1-2 седмици колата стана на 45К и са сменили само масления, така е по книжка. Ама предвид прахоляка в който живеем и хубавото гориво, реших да сменя и останалите филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа аз какво правя, като сменям горивен филтър...пълня го с някоя от добавките за дизел, примерно с Castrol TDA, допълвам с чиста нафта. Слагам уплътнителите, завъртам на контакт, чакам 5 секунди след угасването на подгревните свещи, и паля. Добавката я слагам в концентриран вид за да прочисти по-добре дюзите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам, при Октавия 2 горивната помпа за ниско налягане заработва още при отварянето на шофьорската врата.

А горивния филтър би трябвало да е в нейния кръг.

Докато посегнеш да запалиш и вече трябва да се е напълнил филтъра :roll: .

 

Не съм забелязал такова явление при О2 . Такова имаше при Бора , Голф 4 (бензин) . Следователно трябва да е валидно за О1 . Мое мнение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам, при Октавия 2 горивната помпа за ниско налягане заработва още при отварянето на шофьорската врата.

 

Това май е само при бензинките :roll:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarlk написа:

Аз доколкото знам, при Октавия 2 горивната помпа за ниско налягане заработва още при отварянето на шофьорската врата.

 

 

Това май е само при бензинките Rolling Eyes.

 

Поне според мен няма логика на Румстъра да го има, а на О2 не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarlk написа:

Аз доколкото знам, при Октавия 2 горивната помпа за ниско налягане заработва още при отварянето на шофьорската врата.

 

 

Това май е само при бензинките Rolling Eyes.

 

Поне според мен няма логика на Румстъра да го има, а на О2 не.

 

Не знам. При бензиновата Октавията на pepi ясно се чува помпата като отвориш шофьорската врата. При мен, с дизеловото моторче от прахосмукачка :mrgreen:, нищо не се чува. :roll: Само казвам какво мисля, съвсем не е задължително да съм прав ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя Румст е дизел и много ясно се чува моторчето как качва като отворя вратата, затова казвам. Не знам, трябва да го чуваш и ти. :roll:

 

Едит: За да се убедиш че и при тебе е така и ако ти се занимава де, пробвай да се ослушаш като отваряш вратата със свалени задни седалки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си - не знам дали има разлика при дизелите :oops: .

Но тук следва една много важна подробност - трябва да се откача акумулатора при смяна на горивния филтър, при положение, че помпата се задейства толкова лесно :!: .

Защото ако някой отвори вратата при свален филтър... :x

Или има защита при отворен преден капак :roll: ...

Малко вероятно - нямаше да може да се пали двигателя при това положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Отплеснахме се от темата, но все пак.

 

Тъкмо идвам от гаража. Свалих задните седалки, след това отворих шофьорската врата и - нищо :roll:. Помпата се чува, когато дам на контакт и работи приблизително докато изгасне лампата на подгревните свещи :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам, при Октавия 2 горивната помпа за ниско налягане заработва още при отварянето на шофьорската врата.

 

Това май е само при бензинките :roll:.

помпата заработва при контакт :!: на автоматиците помпата на кутията заработва като се отвори вратата-нея чувате младежи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама той филтъра в случая е "филтърен елемент" аз не мога да го напълня него. Мога да го сложа и тогава да сипя нафта докато се напълни кутията на филтъра. Поправете ме ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.