Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

проблем с турбото


stefan666

Recommended Posts

дебитомер,агр-клапан или управлението му,замърсена геометрия и колектори

първо закачи на ваг-комче

пробл.не е в турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи замърсена геометрия

даваше грешка - свръх налягане, при което се задейства сервизен режим ??!!??

 

Замърсената геометрия е натрупани сажди при направляващите лопатки. Поради това не могат да се мърдат и съответно при по-високи обороти турбото вдига свръхналягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя че може и клапана който я движи да е поръждясал и ефекта пак е този,той гние отвътре и променя хода ,и по този начин геометрията остава в едно положение ,налягането се вдига и ...........Можеш да свалиш клапана и на ръка да видиш как се движи геометрията. ;) Ако те лъжат ,че за да провериш дали се движи геометрията трябва да свалиш колекторите -не се връзвай ,става за 20 мин.,ако е блокаж обаче е друга бира. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.