Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия vRS+


ok3

Recommended Posts

Само богопомазаните господа от Англия могат да им се насладят. От лимитирана серия на vRS са - и за съжаление в БГ не се предлагат [-X .

Пак ми се струват теснички долу. Пак могат да насинят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Срещу не чак толкова много пари бензинката спокойно би могла да стане 270-280 якички катъра...... Като Голф ГТИ Р модел.

Ако си имах бензинова РС ка - щях сериозно да се замисля дали да не я разбишкам. По детски така, на стари години.

А ако имах дизелова - нямаше да я пипам.

170 коня са напълно достатъчни..... При тоя въртящ момент. :D

И с едно магаре на борда.

Тогава щях да направя мноооого магарии - сигурация!

Само че щеше да ми хвръкне книжката - за някакъв си месец! Точките щяха да се изнижат като зърната на кехлибарена броеница!

Но возилото щеше да си струва!

А иначе повечето теми съм ги зачел.....

Но съм отговорил само на най-интересните.

Които мен ме интересуват де.... Те иначе всичките са интересни и полезни.

Но човек като види такъв син змей..... И неволно си го пожелава!

Човешко е все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Еееееее, чак пък толкова голяма разлика..... Не ми се вярва да има. Помпата, разбира се, ще е друга, също и дюзите, както и турбината..... Ще подбера К03 с по-голям диаметър. 025 - тя май беше с най-голям дебит. Или дори мога да сложа К04. На кулера може да му сложа и водно охлаждане - за да не го сменям.... Пък и отпред малко трудно се сместват по-големи кулери. Сега ще кажете - ама това са едни 10-12 хилки отгоре! Да, така е, отгоре са! Но лайфът си има цена!

Иначе блоковете, буталата, биелите и коляновите - би трябвало да са си същите. Макар че определено си струва с последния да си поиграе човек..... Че да не му се притеснявам да не вземе да изтрещи при 7000 оборота. А екуто май си е достатъчно добро и това, което е в РС ката.

Тъй че 80 коня отгоре..... Ще ги имам.

Но ще трябва и в шасито да вложа още мангизи - а и време. Че не знам как ще се отразят 280 коня, или малко повече, на това шаси. Във всички случаи стабилизаторите - ще трябва да са по-дебелички. И тампоните ще трябва да са други. А и спирачните апарати също.....

И ето ти ги и тук още 5-10 хилядарчици - като на шега.

Но може пък да си струва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 - 12 хил + 5-10 хил - са си едни 20 хил.лв.

 

Я си продай твоята кола - дай тези 20 хил.лв и си купи нещо готово стоково ! Или ако нямаш кола сега - парите които си отделил за кола + тези 20 000 лв - повярвай ми - ще е много по-добре.

 

Струва ли си да се дават толкова пари за едни 70-80 коня ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 - 12 хил + 5-10 хил - са си едни 20 хил.лв.

 

Я си продай твоята кола - дай тези 20 хил.лв и си купи нещо готово стоково ! Или ако нямаш кола сега - парите които си отделил за кола + тези 20 000 лв - повярвай ми - ще е много по-добре.

 

Струва ли си да се дават толкова пари за едни 70-80 коня ?

 

:smt017 Много скъпи 80 коня ще ми дойдат!!! :-k

Скоро един познат си взе от Германия Голф 4 R32 280 к.с. Не ми каза точната цифра, ама каза "..абе искаха и 8 000 евро..." , ама като го знам не ги е дал......

така, че smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за сериозно и качествено направена кола..... А не за нещо от типа - "абе с пръдня боя съм направил", или "абеееее, тука вързах едни жички и едни тръбички, ама ги вързах с изолирбанд, или със свински опашчици.....". Ето такова нещо като видя - и ми прилошава. И аз самият не съм навит на такива неща.

Р32.... Да де, но колко струва тя като нова? Май не е по-малко от 67-70 бона. Тоест, за какво говорим - цената е горе-долу същата, както и ако си купиш РС ка - и си поиграеш с нея. Да не кажа, че играта с РС ката ще излезе по-скъпа.

Защото като гледам тук какво са направили някои хора от колите си..... Ами бая пари са вложили. Бегача, като го гледам - колко му е излязло всичкото това, което е вложил по колата си? Може би не чак 20 хилки - защото вероятно се занимава от доста време с това, пък и му е станало хоби. Но аз сега ако почна тепърва да се занимавам със Шкодчо - със сигурност няма да падна под 15 хилки. А това си е цифра. И едва ли бих я дал - дори и да я имах.... Защото имам и други, по-належащи харчове.

Иначе моята кола да я продам..... То това хубаво, но тя още е лизингова, тъй че няма как да я продам. Пък и моите изисквания към колата ми са съвсем други - не за много мощност, а за икономия. Аз съм с моторчето ВХЕ, 105 кобилки..... Което е с апетит 4.1-4.5 литра - когато я карам кротко Октавиана, разбира се. Тъй съм си направил сметката - защото многото жребци ще искат и много зоб. Разбирай гориво..... А при тия цени на горивата - ох, нещо не мога да се съблазня. Удоволствието си е удоволствие - но нещо много солено ще ми излезе.

Пък и навремето каквото съм си играл - съм си играл. А сега съм се зарекъл много да не бърникам под капака - освен при крайна необходимост. Автомобилчето и така си е хубаво..... И си изпреварва, и си се набира. Защо да го пипам тогава? Е, 20-30 кончета няма да са ми излишни - и ще мисля за това през следващата година, когато я изплатя колицата.

Но за момента - не се замислям толкова.

Макар че съм достатъчно напред с материала, и техническите моменти изобщо не ме притесняват. Виж, финансовите са по-притеснителни..... А и това, дали такова нещо ми е необходимо.

А и друго се питам, в тоя ред на мисли - къде има у нас пътища, та човек да кара продължително с над 160? И колко са тези пътища? Ако се съберат накуп - едва ли ще се получат и 200 километра.... Реално - е така.

Тъй че нека оня, дето все се скъсва да обещава - да вземе да оправи пътищата. Ако му стиска де.

Пък тогава може и да помисля за по-мощна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ги казвам как са нещата, Дуде. Познанията ги имам..... Сърбежа - също.

Да не кажа, че навремето доста съм се занимавал с това.

Още отпреди всичкото в двигателите да го направят така, че да минава през ЕКУ то....

Защото ако човек разчита на това, че ще флашне паметта на ЕКУ то, ще вкара там нова карта, и ще му дойдат ей така, безплатно, ХХ или ХХХ на брой кончета - без нищо друго да пипа - това ми звучи несериозно. В дългосрочен план.... Защото не една турбина или колянов вал са си заминали по тоя начин - като не се пипа желязото. Или хардуера.... Аз съм компютърджия - та така му казвам.

Парите обаче..... И да ги имах, щях сериозно да се замисля дали да ги дам. Иначе отделни елементи - спойлери, седалки, фарове..... си струва да се купят. Но с малкото 105 конно моторче - всъщност защо са ми всичките тия екстри?

Не че едни хубави седалки нямаше да ми дойдат добре..... В тоя ред на мисли.

Но пак казвам - хубаво е цветът да е по-тъмен.... Тъй ще е по-гъзарски.

И тогава салонът няма да мяза на тинейджърски курник от махалата - а ще мяза на тежка и стабилна кола.

Макар че и друго си мисля - ако още отначало си бях взел РС ка - еееее, тогава нямаше да се удържа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви можеш да станеш достоен заместник на Професор Вучков.

Замисли се да водиш предаване.

Такива размисли и страсти отдавна не бях чел, сам се питаш, сам си отговаряш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви можеш да станеш достоен заместник на Професор Вучков.

Замисли се да водиш предаване.

Такива размисли и страсти отдавна не бях чел, сам се питаш, сам си отговаряш :)

 

А от някъде постовете изтичат ли изтичат, преди 10 поста оставаха само 4 до 60, а сега вече остават само 5 :smt034 :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като му трият безсмислените глупости и те намаляват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трийте, няма лошо. Но гледам, че преди да изтриете - четете.

И се замисляте...... Замисляте се, нали?

А на мен това ми е и целта. Пък и не е нужно само да се пишат сериозни и кратки постове.... Добре - техническата част я има. А оная другата част - емоцията, да речем? И за настроението трябва да се работи - че инак става пълна скука.

Но като става въпрос и за техническите подробности - ами човекът и за тях си е дал сметка. Черният Перл, имам предвид.

Маховик, кулер, турбина - които като ги купуваш на парче, и накрая ще се хванеш за главата! Или за изтънелия джоб - което е почти същото.

Докато ако ги купиш вградени в колата - излизат по-изгодно.

А за по-силната кола - съгласен съм, с две ръце съм за! Ама българинът защо все гледа да се направи на майстор - защото по-силната кола е повече пари. А така - измайсторяваме нещо, което не е много скъпо, пък и е с подръчни средства - и ето, успяваме да натрием носовете на тези с луксозните коли. Които са си купили яки коли..... Ама нашата върви повече.

Пък си е и тръпка - да бърникаш под капака. Да не говорим за това, че се ограмотяваш технически.

Обаче в дългосрочен план какво става - правим си кефа де, спор няма. Но набутваме много ПАРИ, ВРЕМЕ и НЕРВИ в колата. Нарочно ги пиша нещата с големи букви..... Защото всичкото си го плащаме - по един или друг начин.

И затова като за момента съм решил да си карам 105 те кобилки..... Кротичко. Е, когато е необходимо - може и не толкова кротко. Но във всички случаи - ще лапат малко овес.

Пък ако някоя готина седалчица или джантички ми хванат окото..... Ще му мисля.

А ако река да го засилвам Шкодчо...... Ще го сменя с друг Шкодчо.

Макар че и тоя страхотно ме кефи.

Но нали казах - 170 те комънрейл кончета не е нужно да се засилват. Те и така са си силни.....

А за професор Вучков - ееееее, ласкаете ме, колеги!

Мерси за което!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегааааа - един друг момент, над който ви предлагам да помислите.

Или може и да сте мислили - не знам. Но има смисъл да си поблъска човек главата.

И даже моментът не е един - а са два.

1 - охлаждането на кулера.

Има далавера кулерът да се направи с водно охлаждане, тоест охлаждането да си е с антифриза на двигателя, тоест да си има кръг и към кулера. И така тоя кулер може да бъде и по-компактен. Наистина, конструкцията ще трябва да е съвсем друга....

Но може би може да се приспособи нещо отнякъде?

Макар че най-простото решение е - да се пръска отпред, върху него вода, от едно допълнително резервоарче. Но ще трябва да се залива вода на всеки 200-300 километра.....

Тоя номер навремето съм го правил - и беше доста ефективен. Но и досаден..... Защото да слизаш и да пълниш бакчето през два часа - не е далавера!

2 - турбото с променлива геометрия е много добро решение, ноооооо.... Не е върховно надеждно. Или хайде, ако надеждността е сравнително добра - то каква е скоростта на затваряне на лопатките? Дали е оптималната? Тоест, с каква скорост и колко точно всъщност сработва актуаторът?

И дали не е по-голяма далавера да се направи някакъв механизъм, който да го прави това нещо - затварянето и отварянето?

На 170 конния мотор май нещата ставаха със стъпков мотор..... Ако не ме лъже паметта. А няма ли и други решения - по-бързи, по-прецизни и с повече резерви за турбината?

Което може би не е много по темата - но все пак има нещо общо с онази красавица, която е на снимките в началото на поста.

И преди да хейтвате, или както там се казва - помислете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.