Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

UPdate на софтуера на двигателя


simichoil

Recommended Posts

Нещо което много ме дразни и мен в О2 - и аз го имам това лекото притърсване на моменти - все едно колата е спряна на отбивка и покрай мен минава ТИР (усещането е същото само че по-слабо) или има силен вятър навън. Честно казано това доста ме дразни когато изчаквам при запален двигател. На Фабия-1 1.9 ТДИ (поне и това имам де) това притърсване го няма и никога не съм го усещал. Да, усеща се че е дизел колата и си има една постоянна вибрация в купето но не като на О2 на моменти да се усеща повече и на моменти по-малко. Това дали е нормално ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪВСЕМ ПРЯСНА ИНФОРМАЦИЯ ОТ ЕТ!!! ПРИ СКОРОШНАТА МИ СМЯНА НА МАСЛА И АЗ СЕ ОПЛАКАХ ОТ ПОДОБНО НЕЩО - ПРИТРИСАНЕ (1.8 TFSI) И СЕ ОКАЗА, ЧЕ И ЗА ДИЗЕЛА И ЗА БЕНЗИНА ИМА ЪПГРЕЙД НА СОФТУЕРА НА МОТОРА!!! ПРИ МЕН ГО НАПРАВИХА И ЗАСЕГА НЕ ГО УСЕЩАМ ПОВЕЧЕ. СЪВЕТ - ПИТАЙТЕ В ЕТ ЗА СМЯНАТА НА СОФТА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моя изцяло съм го сменил и пак го усещам.Според мен тампоните-окачването на мотора е меко за да няма вибрации и поради това влиза в резонанс -наслагват се кинетичните отклонения и се усеща това трепване за момент,Гледал съм ваг-кома -оборотите спят и вс.параметри са ок но разклаща :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема го има и при мен,но не всеки път ми прави впечетление.Зависи си от човека,едни много се заслушват,други не.

Пък и нашата О2TDI не е от най-безшумните,така че газ до дупка,поне за това я бива,другите да ни дишат прао smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪВСЕМ ПРЯСНА ИНФОРМАЦИЯ ОТ ЕТ!!! ПРИ СКОРОШНАТА МИ СМЯНА НА МАСЛА И АЗ СЕ ОПЛАКАХ ОТ ПОДОБНО НЕЩО - ПРИТРИСАНЕ (1.8 TFSI) И СЕ ОКАЗА, ЧЕ И ЗА ДИЗЕЛА И ЗА БЕНЗИНА ИМА ЪПГРЕЙД НА СОФТУЕРА НА МОТОРА!!! ПРИ МЕН ГО НАПРАВИХА И ЗАСЕГА НЕ ГО УСЕЩАМ ПОВЕЧЕ. СЪВЕТ - ПИТАЙТЕ В ЕТ ЗА СМЯНАТА НА СОФТА.

 

 

Еееее на мен току що ми изтече гаранцията....и както не съм в България - ако отида в тукашните сервизи не ми се мисли каква сума ще ми искат за да ми сменят софтуера....

Замислил съм си закупуването на един VAG-COM но не знам точно какъв да взема...Бихте ли ме ориентирали горе долу какво да търся понеже виждам в нета най различни модели.....

 

За сведение ето един два :

 

http://cgi.ebay.de/Diagnose-Interface-fuer-VW-Audi-Skoda-VAG-COM-409-1-USB_W0QQitemZ120312335785QQcmdZViewItem?hash=item120312335785&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A1|240%3A1309&_trksid=p3286.c0.m14

 

 

http://cgi.ebay.de/OBD-2-2x2-Diagnose-Kabel-VW-Audi-Seat-Skoda-VAG_W0QQitemZ350102966698QQcmdZViewItem?hash=item350102966698&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A1|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

 

http://cgi.ebay.de/CAN-BUS-VAG-OBD-OBD2-Audi-VW-Seat-skoda-Reader-Scanner_W0QQitemZ320284856874QQcmdZViewItem?hash=item320284856874&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A1|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

 

 

Бихте ли ме посъветвали какво да гледам когато си избирам такова нещо....виждам че на някои пише 409.1 на други разни други неща. Също с какъв софтуер се работи понеже тези модели които са на УСБ се вързват към компютър предполагам и ще има нужда от софтуер...

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ъпгрейд на софтуера на колата не би трябвало да важи гаранционен срок :roll: . Но знам ли, може и да таксуват някакви пари за отнетот време.

Прегледай тук има много информация по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислил съм си закупуването на един VAG-COM но не знам точно какъв да взема...Бихте ли ме ориентирали горе долу какво да търся понеже виждам в нета най различни модели.....

 

 

Предполагам си с новата октавия значи си с CAN bus и ти трябва vag-com 704.1(около 140 лева) или по нов .

 

Ако си със старата може и с 409.1 (около 40 лв) ама нещо много не налита да чете грешките по еърбеците и вади един куп предупреждения да не би да ти бил незнам кав си контролера и брррррр......(704.1 на аутоскан направо си ги чете).

 

Така въпроса е доколко ти трябва и какво ти трябва точно.

 

VAG-COM (vcds маи се казват новите версии) е диагностична програма и само чете натрупаните грешки в даден контролер(климатик, двигател, АБС и т.н.) и сответно ги трие. Може да се четат данни в реално време от контролерите обороти, налягане и т.н. Аз съм си играл с 409.1 и 704.1.

 

А VAG-CAN доколкото знам (около 140 лева с кабел) е програма за четене на кода на имобилаизера, превъртане на километража и чете и пише в екуто на двигателя -предолагам с това може да се смени софта на колата което хич не е просто а и остава въпроса откъде ще вземеш модифицирания софт като искат по 1000 лева за да го сменят с чипосан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е..... аз неведнъж съм си казвал че много бързам...и сега така стана. Поръчах си 409.1 и пристигне днес....и май съм се понабутал, понеже наистина съм с О2 - нищо де....поне го намерих евтинко.... :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
СЪВСЕМ ПРЯСНА ИНФОРМАЦИЯ ОТ ЕТ!!! ПРИ СКОРОШНАТА МИ СМЯНА НА МАСЛА И АЗ СЕ ОПЛАКАХ ОТ ПОДОБНО НЕЩО - ПРИТРИСАНЕ (1.8 TFSI) И СЕ ОКАЗА, ЧЕ И ЗА ДИЗЕЛА И ЗА БЕНЗИНА ИМА ЪПГРЕЙД НА СОФТУЕРА НА МОТОРА!!! ПРИ МЕН ГО НАПРАВИХА И ЗАСЕГА НЕ ГО УСЕЩАМ ПОВЕЧЕ. СЪВЕТ - ПИТАЙТЕ В ЕТ ЗА СМЯНАТА НА СОФТА.

 

Привет.

 

Извадих темата отново защото послушах съвета на Боби - вчера намерих време да се обадя в сервиза и да споделя и аз за подобно притрисане... приемчика, с когото говорих, беше много отзивчив и разбра от две думи за какво става въпрос и ме покани да намина днес към сервиза... е почаках малко, но предвид зимата и отеснелия сервиз им влизам в положението на хората...

 

...резултатът обаче си заслужаваше чакането:

 

1. Сменен софтуер на мотора... много приятно усещане след това - двигателя работи не една, а няколко идеи по-меко и равномерно... ускоряването и еластичността също се подобриха - все едно съм сменил въздушния филтър... покарах доста след смяната... спирах много пъти и слушах дали пак няма притрисане... и според мен проблема изчезна...

 

2. Сменен софтуер на музикалната кутия - audience - пак много доволен след това... беше се появил един странен бъг - като избера някоя от вече запаметените станции вместо да засвири кутийката почваше отново да сканира и след няколко секунди все пак засвирваше тази станция... странна работа... сканирането се прекратяваше преждевременно с натискане на същото копче... и така... някои станции си ги натисках по два пъти... хе-хе... днес обаче нещата си дойдоха на мястото - всичко както си му е редът... и най-хубавото - нито една запаметена настройка не се беше загубила... всички станции са си по местата... настройките на еквалайзера също...

 

С две думи - вече съм ъпдейтнат!

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яяяяяяя, какъв е този ъпдейт за няколко идеи по-мека работа на мотора? Само за 2,0 TDI ли е или има и нов софт за 1,9 TDI ?

Някой знае ли нещо ? :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яяяяяяя, какъв е този ъпдейт за няколко идеи по-мека работа на мотора? Само за 2,0 TDI ли е или има и нов софт за 1,9 TDI ?

Някой знае ли нещо ? :o

бих добавил, само за Octavia II или има и за Octavia I ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

 

Колеги, просто звъннете по телефона в сервиза, поискайте да ви свържат с някой от приемчиците (мъже!) и попитайте дали има нов софтуер за вашия мотор - ще ви поискат само номера на рамата и веднага ще ви кажат каква версия ви е софта в момента и дали има нужда от ъпдейт...

 

Тук няма делба на Октавия 1 или 2, нито пък за вид на мотора - може да се окаже, че на предната смяна на масла или друго са ви ъпдейтнали и всичко е ОК...

 

Един телефон и всичко ще разберете ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах , свързаха ме с МЪЖ, ама ...трябвало да се иде там да се види наличната версия на софтуера и евентулно да ти качат новата. Ще се ходи някой ден в ЕТ. Имало и за 1,9 TDI нов ъпдейт.

На мен лично ми стига и само една идея по-мека работа !!! ;)

 

А дали тръгването от място става по-лесно ? Вибрациите и буботенето при потегляне??? А, Кала ?...., а тя твоята беше DSG - ти не си ги усетил ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали тръгването от място става по-лесно ? Вибрациите и буботенето при потегляне??? А, Кала ?...., а тя твоята беше DSG - ти не си ги усетил ... :D

 

Няма вибрации и буботене при мен :lol:

 

Потеглям си ей така smile050

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах , свързаха ме с МЪЖ, ама ...трябвало да се иде там да се види наличната версия на софтуера и евентулно да ти качат новата. Ще се ходи някой ден в ЕТ. Имало и за 1,9 TDI нов ъпдейт.

На мен лично ми стига и само една идея по-мека работа !!! ;)

 

А дали тръгването от място става по-лесно ? Вибрациите и буботенето при потегляне??? А, Кала ?...., а тя твоята беше DSG - ти не си ги усетил ... :D

 

Е добре де, аз звънях и ми казаха че нямало такава процедура. Ако съм имал проблем да си запиша час и да видат какво и било на колата. Нямало процедура искъм ъпдейт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

paralichko,

 

ти поне живееш в София. Запиши си час , като отидеш се оплакваш от нещо като претръпване понякога ... :mrgreen: , закачат те на компа , виждат версията ..., ако е старата -качват новата и се кефиш. Ако си с новата - ще ти кажат , че всичко е наред и поживо - поздраво...!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един въпрос който не е свъзан много с темата.Може ли някои да ми каже 2.0TDI дали е с 8 или 16 вентила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един въпрос който не е свъзан много с темата.Може ли някои да ми каже 2.0TDI дали е с 8 или 16 вентила

http://www.skoda.de/index.php?typ=Limou ... W&adaten=1

С DPF - 8, без DPF - 16, както е видно от дойчовския линк :roll:

http://www.skoda.de/index.php?e=1-24-1-10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един въпрос който не е свъзан много с темата.Може ли някои да ми каже 2.0TDI дали е с 8 или 16 вентила

http://www.skoda.de/index.php?typ=Limou ... W&adaten=1

С DPF - 8, без DPF - 16, както е видно от дойчовския линк :roll:

http://www.skoda.de/index.php?e=1-24-1-10

НЕ Е ТОЧНО ТАКА

С 8клапана е Скаута-мотора е на базата на стария с 1 разпределителен вал

това дали е с филтър за твърди частици или не -няма значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите БМП за новия суперб и БММ за октавия са едновалки.Доколкото знам това са единствените помпи дюзи,които остават в гамата на ФАГ и имат чувствително по ниски цени на консумативите.

Относно поста на бега4ката-Октавия идва с 3 2л тди двигателя AZV,BKD,BMM,като първите 2 са сътветно 136 и 140 коня 16клапанови,а последния е 8клапана 140 с филтър за твърди частици и е в производство от 2007г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означения на типа двигател-това са означенията на едновалките.Може да си провериш двигателя по талона-на секция D.2 1Z AA>>>,като стрелките са ти вида двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хе,аз моя си го знам

но не знам да има октавия с 20 тди с тези мотори-aze и bkd СА САМО МОТОРИТЕ КОИТО СА 2000

моя е бкд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите БМП за новия суперб и БММ за октавия са едновалки.Доколкото знам това са единствените помпи дюзи,които остават в гамата на ФАГ и имат чувствително по ниски цени на консумативите.

Относно поста на бега4ката-Октавия идва с 3 2л тди двигателя AZV,BKD,BMM,като първите 2 са сътветно 136 и 140 коня 16клапанови,а последния е 8клапана 140 с филтър за твърди частици и е в производство от 2007г

сега след фейслифта ,може

Имах в предвид до сега

в ценовата листа не ги виждам :roll: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи се концентрирай и пиши така,че да мога да те разбирам-всички ПД ПДФ мотори след 2007 ,а май и изобщо са 8клапана с изключение на 170коня.Не съм се задълбочавал във фактите,но едновалките са по тихи ,харчат незначително повече и вървят по-малко(слухове).Вървят слухове и ,че разликата между 140 8клапана и 170 16 са само глава и инжектори и след стандартен ремап 8клапанките ставали 210-220 коня,като и вървят слухове,че БКД и БМН са с еднаква глава,а БММ и БНН били еднакви по всичко останало.Но естествено във Варна има човек,който може да питаш за 2,0лтди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.