Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia II 2006 g.


redji_74

Recommended Posts

Здравейте! Карам Octavia II от 2006 г. Вече е на 140 000 км. и нямам никакви проблеми. Доволен съм. Майстор от Шумен обаче ми каза, че на 180 - 200 хил. км. пукали глава. Дали има такъв случай и сред Вас? Благодаря Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Карам Octavia II от 2006 г. Вече е на 140 000 км. и нямам никакви проблеми. Доволен съм. Майстор от Шумен обаче ми каза, че на 180 - 200 хил. км. пукали глава. Дали има такъв случай и сред Вас? Благодаря Ви.

 

Браво, за 2год.-140хил.км.................!!!!

Явно колата е служебна,така че какво ти пука,че ще спука ...,глава?(май се получи рима..?) :?

 

 

П.С. Дай адреса на майстора в Шумен,щото малко такива има дето са ремонтирали,(виждали), О2 на тия километри. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Дай адреса на майстора в Шумен,щото малко такива има дето са ремонтирали,(виждали), О2 на тия километри. :mrgreen:

 

Аз също съм убеден че на много квартални майстори октавия 1, октавия 2, фейслифтове, СR двигатели... малко неща им говорят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се забавлявам от такива легенди на кварталните майстори. Те колко Октавии 2 са поправили и колко О2 има в БГ на по 200 хиляди, че чак и статистика вадят. ТЕОРИТИЧНО всичко е възможно, на практика - ЕДВА ЛИ.

Между другото да не става въпрос за едно комби 1.9 дизел. Мисля, че скоро една събота сутрин си говорихме в ЕТ, докато чакахме да отвори сервиза. Аз сменях въздушен филтър с една черна О2, а ти (на "ти" го карам) беше за смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За главите и тяхното пукане :) има писано в последния брой на Ауто Билд - там питат "Има ли дизелов проблем VW?" А както знаем от там идват двигателите на Шкода. Там обаче говорят основно за 2-литровите - че понеже са алуминиеви, а пък помпа-дюза пакета се закрепва само с един болт и след време поразбивали алуминиевата глава. Потвърждения няма - не че могат и да си позволят да има. В началото на предлагане на двигателя също е имало проблеми, но те са отстранени.

 

П.П. Но пък ми поставиха домашно да разбера дали и "старите" 100кс 1.9 PD са алуминиеви.... че едно такова се мъдри под капака на нашата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя на колата ми е 1,9..-105 коня.Колата ми е лична.Патувам често,всеки ден а маъсторите са от "SS EKSPES".Тишо се казва майстора.Уважаваме и се познаваме с него отдавна.Без малко да се замисля за продаване и заменяне с новия СУПЕРБ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са глупостите на кварталния майстор,същото като за турбото на 2.0 TDi че се било разваляло,не му вярвай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.