Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия рс


LACHO

Recommended Posts

Здравейте на всички.Аз съм нов във форума и да ви питам какъв цол джанти най малък ще влязат на апаратите на рс и дупките пак 5 по 112 ли са.Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, ако е за влизане, 16ка влиза-само че не можеш да караш с нея нормално защото е твърде близо до апарата.Иначе 17 по 7,5 ,18 по 7,5,19 по 7,5,20 по 7,5.Може и по 8 .но при ограничение на Ет.За да ти е сравнително точен километража ти трябва 225,45/17 или 225 40/18 или 225 35 19 или 225 30 20 гума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само че не можеш да караш с нея нормално защото е твърде близо до апарата.

 

И защо не мога да карам, когато джантата ми е много близо до апарата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само че не можеш да караш с нея нормално защото е твърде близо до апарата.

 

И защо не мога да карам, когато джантата ми е много близо до апарата?

страх го е сигурно колегата ;)

някое камъче да не застане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Намерих едни 17 ки на хубава цена и да питам пак че не разбрах дупките 5 по 112 ли са и нормално си стават от ауди и vw nali?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро да не му прегреят спирачките

 

smile188

При мен разстоянието между джантата и апарата е 4-5mm. Прегряване не съм усетил. Още повече, че разстоянието между диска и джантата е повече от 4-5cm, т.е. охлаждане си има. Проблем е баланса, че ако се сложат повече от 5gr тежести опират в апарата :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите апарати пък са на милимети от стоманените ми зимни джанти и нямам никакви проблеми! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което пише моята книжка е да не се кара с 16ки джанти!Просто всеки по запознат знае,че апарата трябва да има свободен въздух за охлаждане,неслучайно спортните джанти са и с уникален дизайн подпомагащ охлаждането,а и почти всяка кола има специални спойлери и отвори за охлаждане на спирачките.Принципно съм противник дори на предните афтърмаркет брони и раздувки поради огромната опасност да се повлияе сериозно на ламинарният поток и от там на охлаждане на спирачки и аеродинамика.Естесвено винаги ще има разбирачи аргументиращи се с това,че те не са усетили проблем-възможно е и вие да не усетите,но слагането на джанти ,които едвам влизат, ограничава сериозно капацитета на вашите дискови спирачки.Общо взето е неоправдана цигания и оправдания от типа-ама гумите/джантите са по-евтини,са просто глупави smile108b

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Общо взето е неоправдана цигания и оправдания от типа-ама гумите/джантите са по-евтини,са просто глупави smile108b

 

A аргумента "комфорт" как ти звучи? Само не казвай, че 17ките са по-комфортни от 16ки или 15ки :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави комфорта, важното е да има ламинарен поток :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

???

 

Такива коментари водят до оттеглянето на хора с опит от писане във форума. werz може да не е крайна инстанция, но колата му е сравнително... крайна. Не много хора тук, могат от личен опит да отговорят на темата.

Комфортът, като такъв, е въпрос на лично мнение - аз предпочитам да се чувствам "комфортно" в острите завои, а не точно, когато колата трябва да си свърши работата - да се лигави. Моята О2 се сбогува тотално с двата комплекта 15ки и сега е с 16 зима, 17 лято.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига сте се "хапали"

междудругото -оригинално джантите на Октавията минават на милиметър от апарата.Нямат охлаждане ли :?: :?: :?: :?:

да ви кажа разбирковци,че джатните се правят от алуминий-за да се охлажда по лесно главината,диска и апарата-какво пречи като е близко :?: даже помага :!: :!: :!: :!:

много повече оказва влияние дизайна на дж. за охлаждането,отколкото на какво разтояние е до апарата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това с алуминия и прочее съм съгласен при болшинството задни дискови при шкода, но един вентилируем диск, ако не се обдухва добре, особено при по- спортно каране... за ламинарния поток не знам, ама не е много добре ;)

На О2, ако не се лъжа, малките решетки ниско на бронята водят въздух отвътре между джантата и калника, а снегобранчето (тенекето зад диска) има също специфична форма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз след слагането на 17-ките си харесах и едни страхотни 18-ки smile001

 

Между другото, когато минах от 15" на 17" си мислих, че комформа много ще се влоши, но да ви кажа съвсем честно не намирам никаква разлика, само дето колата спира много по-добре /което идва от широчината на гумата/ и е по-стабилна smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм си харесъл,но много ниска ктава гумата :-k

много трябва да се пази

А по въпроса от 15 на 17-най големиа плюс според мен е ,че значително се намали страничното олюляване в завой -на задницата :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.