Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем , Фелиция 1997 , 1.3 Mpi Glxi


IvailoGG

Recommended Posts

Здравейте :) автомобила както съм написал е Фелиция 97' , 1.3 GLXi с газова уредба . Та проблема е следният : когато карам на бензин при рязко подаване на газ предницата така да се каже "забива" "потъва" или както и да е след което започва да ускорява нормално , при каране на газ няма такъв проблем , но мен все пак ме дразни . Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо и някой има ли идея как да отстраня този проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на проблем с бензиновата помпа, да не подава достатъчно гориво може би... но може и нещо по инжекциона - там обаче грам не отбирам :? Имам подобен проблем на Пежото, но то е с 2 двойни карбуратора и първо ще проверя помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно и Фаворита ми има същия проблем ... загрее ли мотора при задържане на средни обороти заглъхва и после се отпушва , но това поражда проблема , че с малко газ не може да се кара , а на спортното каране не съм фен и като се пусне газта оборотите за секунда падат до около 500 и после ги връща на 900 ... за сега не съм го водил на диагностика , но вържа ли газта и това ще стане .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно и Фаворита ми има същия проблем ... загрее ли мотора при задържане на средни обороти заглъхва и после се отпушва , но това поражда проблема , че с малко газ не може да се кара , а на спортното каране не съм фен и като се пусне газта оборотите за секунда падат до около 500 и после ги връща на 900 ... за сега не съм го водил на диагностика , но вържа ли газта и това ще стане .
твоя не е ли с карб
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно , и баща ми смята , че проблема е от дюзите аз обаче смятам да я заведа в Шкода за една диагностика , благодаря за съветите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в ЕураТек , единия от техниците ми каза , че най-вероятно малкия ми проблем е в някоя от дюзите , и че за такова нещо няма смисъл нито от диагностика нито от сваляне на дюзите . Препоръча ми да покарам известно време на бензин .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега моята фелиция е същата модификация чувал съм че дюзите се свалят и се носят да се почистят на ултразвукимало добър резултат дано ти помогна с това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега моята фелиция е същата модификация чувал съм че дюзите се свалят и се носят да се почистят на ултразвукимало добър резултат дано ти помогна с това
:smt017 ДАЖЕ ИМАХМЕ ТАКАВА МАШИНА В СЕРВИЗА

супир стават,но беше на лизинг и нямаше достатъчно работа за нея и я върнахме

но си откраднах флуида който чисти

и пак става :lol::P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твоя не е ли с карб

 

Зарад тоз моноинжекцион го взех да бъде донор за Формана , но сега разбирам , че от добре работещ карбуратор по - уабаво нема ... между другото в Аутодата има схема на свързване на лампа и ключе за self test и би трябвало да си признае каква е болката , но тъй или инак не смятам да отстранявам дефекта т.к. газовата уредба влиза в действие :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем е РЕШЕН след цял ден бъхтене и няколко кутий с фасове подкарах мръсната гад ... та всичко почна с почистване на дюзата в ултразвукова вана за 45 мин. и докато си пробвах обогатителя на изпарителя цъкнах контакт и тръгна яко бензин и що да видя на дроселовата клапа се утаило семейство паяци наркОмани влезли докато горивната система беше разтворена , но и това не беше белята ;)

След монтажа на дюзата нещата малко се пооправиха , но колата продължи да си прави каквото си иска ... подкархме газовата уредба с идеята , че инжекциона не играе на газ , но не там положението стана просто трагично - мени оборотите на всяко палене , заглъхва до степен угасване в движение и на финала пипнахме виновника - стъпковото моторче за малки обороти - няма никакви сигнали :evil:

Дотътрих я криво - ляво на бензин и се почна едно гооолямо вадене и разплиане на инсталацията на инжекциона , но след пълно прозвъняване се оказа , че всичко стига коректно до ECU -то и тогаз ми омекнаха коленете ](*,) що ли си взех беля на главата ](*,)

Та отворих ECU и гледам всичко лъщи и свети все едно сега излиза от БОШ ... претоплих всички спойки на куплунга на компа , измих платката с етерен шпрей , изправих едно краче / на което между другото идваше единия от 4 те кабела на моторчето ... беше заело стойка равнис / и на финала чух най - сетне очаквания звук на раздвижване на моторчето при подаване на контакт smile152

Сега колата просто не е същата - върви и на бензин и на газ като хала ;)

 

Ай smile159 , че малко се отплеснах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Здравейте! Понеже видях, че има тема точно за моя модел реших да задам едно въпросче и аз. Съжалявам, ако не съм улучил точно темата за пост-ване, ама съм малко нов :roll: Та...все пак да си задам въпроса: Карам Фелиция '97, 1.3 Mpi Glxi. Нямах ядове с нея, обаче изведнъж при палене започна да вие, като че не може да завърти стартера...все пак пали, но това виене много ме притеснява. Понеже не съм много вещ в техническо отношение надявам се да ми дадете поне някаква насока, пък ако не - здраве да е :)

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано аз не чувам или поне не така както при палене...подпитах един приятел той ми каза, че най вероятно е бендикса...ама все пак ми се иска да чуя и друго мнение. Между другото се пооправи...но си ме притеснява въпреки всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в ЕураТек , единия от техниците ми каза , че най-вероятно малкия ми проблем е в някоя от дюзите , и че за такова нещо няма смисъл нито от диагностика нито от сваляне на дюзите . Препоръча ми да покарам известно време на бензин .

 

Пробвай да сложиш нов МАП сензор и той прави проблем със забиване(датчика под дросел клапата на колектора), също така може да има и засмукване на неконтролиран въздух след дросел клапата (примрно скъсана гарнитура м/у колектора и главата), но това би довело и до леко притрисане на двигателя на ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.