Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво е Intake Flap Motor?


TIG

Recommended Posts

Светна ми Engine light на таблото и от ЕТ ми извадиха тази грешка:

 

19557 P3101 035

Intake Flap Motor -V157

Open circuit/short-circuit to ground

sporadic

 

Техника от ЕТ каза, че не могат да го повторят, така че нямало да ми сменя нищо, ако се повторело да отида и ще ми го сменят. Та въпроса ми е, какво аджеба е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това на атмосферна бензинка ли е?

 

да не е тая клапичка за въздуха да ти прави късо? някакво контактно проблемче, може би...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапа V 157 служи за регулиране притока на въздух към двигателя .Тая клапа я монтират на дизеловите мотори , една от основните и функции е като гасиш мотора клапата спира въздуха и така мотора гасне без да се тресе :) Ако колата ти е в гаранция ходи да тия сменят ,че като се скапе стават мизерии , обикновеннно влизат мръсотии в моторчето и то се скапва . И успех с диагностиката в ЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапа V 157 служи за регулиране притока на въздух към двигателя .Тая клапа я монтират на дизеловите мотори , една от основните и функции е като гасиш мотора клапата спира въздуха и така мотора гасне без да се тресе :) Ако колата ти е в гаранция ходи да тия сменят ,че като се скапе стават мизерии , обикновеннно влизат мръсотии в моторчето и то се скапва . И успех с диагностиката в ЕТ

тая клапа може и да е с вакуум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за SDI става дума. Мерси много колеги :) А може ли от това една две сутрини сега, като запаля, и двигателя се самофорсира до 1500 оборота за секунда и да пада обратно на 900? Не ми се беше случвало, нищо не свете, мисля че може да не държа ключа на старт достатъчно дълго... Все пак си пали от воле всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за SDI става дума. Мерси много колеги :) А може ли от това една две сутрини сега, като запаля, и двигателя се самофорсира до 1500 оборота за секунда и да пада обратно на 900? Не ми се беше случвало, нищо не свете, мисля че може да не държа ключа на старт достатъчно дълго... Все пак си пали от воле всеки път.
нормално е
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На SDI мотора , клапата е електрическа и ако наистина дава проблеми : отворена верига , късо към маса или към плюс и т.н. трябва да се смени по - скоро щото следващото което ще изгърми е моторната електроника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На SDI мотора , клапата е електрическа и ако наистина дава проблеми : отворена верига , късо към маса или към плюс и т.н. трябва да се смени по - скоро щото следващото което ще изгърми е моторната електроника

колега cobra_11-просто допълних за клапата

Въпреки,че нямаш много мнения,често помагаш много компетентно във форума по електическите въпроси,за което благодаря от името на целия форум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Продължение:

 

След като се повтори още 3 пъти, в ЕТ все пак ще ми го сменят. Става въпрос за клапа и цената е 550 кинта без труда... Добре, че съм в гаранция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да си се оплача по темата.

 

В ЕТ ми дъжаха колата 5 дена и ми я върнаха само защото им прозвънях ушите. Колата не е оправена. Били сменили клапата, ама не била тя - някъде по ел.системата било, но не знаели къде. Ще ми звъннат, когато получат отговор от чехите (!!?) какво да правят. Дотогава можело да сио я карам спокойно...

 

От тогава мина една седмица и се чудя дали да им звънна? Приемчикът ми каза, че ще ми звъннат до ден два и поръчката ми не е приключена, така че да съм спокоен. Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България колега трябва да си нахален. Ако трябва им звъниш всеки ден и ги притеснявай, пък каквото стане. Да се надяваме , че ще ти решат проблема.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ходих в събота. Казаха ми, че проблема е или по кабеляците, или в ECU-то! Да отида в сряда и ще ми направят пълно замерване по кабелите, че се е налагало да сменят наскоро и ECU от това. А то било над 2000 лева. Така че още нямам инфо. Ще пиша какво става със сигурност :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.