Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

-грозна постъпка...


paparazzo

Recommended Posts

И аз изпреварвам в най-лява лента-рядко ,но се е случвало.И аз се лепвам с включени дълги и надут клаксон,радко,но се е случвало.Смятам и че колегите писали този пост са постъпили неколегиално,заемайки най-лява лента с ясното съзнание ,че възпрепятстват движещи се солидно по-бързо от тях коли движени от собствени егоистични подбуди.Има шофьори от по-старото поколение,дето се мислят за нещо повече от другите,има просто комплексирани типчета,има и злобари дето избиват нерви и всичките изпитват духовна нирвана като те засекат и набиеш спирачки от висока скорост.Ама най-опасните са тези дето не могат да карат,карат страхливо и тези с отвлеченото внимание дето те преебават доволно неочаквано и качествено и страхливо се отдръпват при свършен факт.Карането на автомобил,не е просто занимание-трябва да се слееш в движението,абсолютно безчувствено и прецизно

 

Аз съм колегиален към колегите по пътищата и го нямам тоз проблем,а тези,които го имат, да си помислят дали не са го предизвикали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • gogata

    4

  • BlackPearl

    4

  • FAV135

    3

  • Оги

    3

Най-много писали в темата

... лепи се за бронята ти все едно ще те прескача,...

 

Тези ги "лекувам" с леко натискане на спирачката. Колкото да ми светнат стоповете. Отлепят се веднага. :mrgreen:

Абе то и аз така, както и по други начини, ги лекувам, ама не е въпроса в това. Просто не мога да разбера логиката на лепенето броня за броня. Ако бързаш и се лепнеш за предния, а той инцидентно (заобикаляйки препятствие, избягвайки удар, виждайки дупка и т.н.) набие спирачките, не само, че няма да стигнеш по-бързо, ами напротив - ще се отвисиш да чакаш КАТ, а пък после докато оправиш колата...

 

И така и така съм афектиран на тема служебна Октавиа, да споделя и друго. Преди няколко месеца излизам от София. Включвах се от Околовръстното по Ботевградско. Никого не засичам, престроявам се в лявата лента и започвам да изпреварвам. На едно място тя се изнася в дясно (прави чупка), а от ляво остава защрихован с маркировка участък. И малко след това лентата отново се връща най-в ляво. Мястото е точно срещу Шел-а. Понеже знам от опит, че въпреки маркировката някои пердашат направо, по навик си погледнах в огледалото. И виждам една О1, бяло комби със син буркан на покрива (не беше включен) кара смело напред. Видях, че ще ме удари странично, набих спирачки и го пуснах да мине с цел избягване на удара. Успоредно с това му се разсвирих. В този момент онзи вече беше пред мен, маркировката беше свършила. И наби спирачки, започна да кара с 50. Викам си на акъла "наглец, хем ме засича, хем се прави на интересен и не ме пуска да продължа нормалното си движение. Дясната лента се освободи, чукнах мигач и се изравнявам с него. Оня пе..ал започна да настъпва газта, а отвътре трима (следователи или каквито ще да са) ме гледаха кръвнишки и жестикулираха. Напсувах ги (не се срамувам), показах им среден пръст и си рекох "като си толкова гявол, да беше видял какво ми пише на задния капак, преди да се перчиш с 1.9 ТДИ). За малко се задържахме един до друг докато "общувахме", след което сръчках моята любима (колица) и й викам "дай да им покажем де зимуват раците". Минах пред тях, а на ония ще му избият буталата да не ме пусне. Настигнахме колона в дясната лента. Не му набих спирачки, ама пуснах газта и започнахме да караме с 60. Оня се мъчи да се подава а от ляво, а от дясно, 'ма няма де да иде. Светка, мига, на мен ми дреме - аз изпреварвам колона и съм в правото да се движа в лявата лента. Минах светофара на Богров и от там газ, газ и пак газ, че нямаше коли. Онзи се мъчи да ме гони, да ме изпреварва от дясно, 'ма на найци. Свих по подбалканския, гледам в далечината, че онзи тръгва на там, ама от зор щеше да изпусне завоя. После не знам къде е отбивал, защото бяха далеч напред със 190... Не казвам, че се гордея с постъпката си, но не може да работиш в "системата" и да си мислиш, че си хванал Господ за шлифера. Има правила и те са за всички :!: Званието не дава право на никого да застрашава останалите участници в движението и да извършва маневри, които са 100% предпоставка за ПТП...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... лепи се за бронята ти все едно ще те прескача,...

 

Тези ги "лекувам" с леко натискане на спирачката. Колкото да ми светнат стоповете. Отлепят се веднага. :mrgreen:

 

Аз пък със задния фар за мъгла. :mrgreen: Моя е в самия стоп само от едната страна ама хваща яко дикиш. Особено на магистрала в лявата лента само да е светнал некой и го гледам на огледалото как се укротява забързо :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... лепи се за бронята ти все едно ще те прескача,...

 

Тези ги "лекувам" с леко натискане на спирачката. Колкото да ми светнат стоповете. Отлепят се веднага. :mrgreen:

 

А аз със задния фар за мъгла, който ми е в левия стоп. :mrgreen: Много яко хваща дикиш на магистрала когато изпреварвам и се е засилил некой с 200 да светка отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... лепи се за бронята ти все едно ще те прескача,...

 

Тези ги "лекувам" с леко натискане на спирачката. Колкото да ми светнат стоповете. Отлепят се веднага. :mrgreen:

 

А аз със задния фар за мъгла, който ми е в левия стоп. :mrgreen: Много яко хваща дикиш на магистрала когато изпреварвам и се е засилил некой с 200 да светка отзад.

А на Фелицията са два фара за мъгла отзад и изглеждат точно като стопове, така че "изгонването" става и без натискане на спирачка ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да си кривим душата и да се правим на много примерни водачи.

В София, за да се придвижиш до работа и обратно,неизбежно се правят нарушения при толкова много коли,недобре регулирани кръстовища,ремонти,дупки,неопитни шофьори и т.н.

Аз всяка сутрин ,качвайки се на Цариградско от към алея Яворов посока Плиска ,до Окръжна болница,карам най вдясно в бус лентата щото в другите не може да се движиш,не се престройвам в средната за да не спъвам движението.

Просто всеки търси някакъв начин да се измъкне от лудницата,иначе няма оправия,при положение ,че няма друг начин за транспорт достоен за бели хора.

Но пък по магистралата да караш наляво,надясно,да си избиваш комплексите,при тези скорости това е престъпление!!!! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

biser.or - само ми е интересно ако и той беше решил да ти приложи наказание в последния момент?!!

Като ти пречи защо не намали?!!

werz - аз не знам някъде да е казано, че в лявата лента с предимство са по бързите?!!

Или по светкащите или мигащите?!!

Това, че някой си карат със 120 не им ли дава право да изпреварват коли?!!

А знаеш ли след такива мигания шофьора, който притискаш ако е лабилен бърза да се прибере веднага пред изпреварвания - това интересув али ги по-бъзрзо движещите се?

А по-бързо движещите се съобразяват ли се някога с хора подали сигнал, че ще изпреварват или започват да мигат от 200 метра, че идват вместо да пусне газта малко да изчака маневрата и да си го мине без проблем после?

А по бъзрзо движещите се интересув али ги, че при такова засичане понякога се налага да спреш маневрата и да намалиш от 130 до 60 за кратко време?

 

Съгласен съм, че е пълно с дебили , но замислете се с постъпките, които сами казвате, че съжалявате ма те ония били еди какви си и си го заслужавали.

Е вашите постъпки не виждам нещо да се различават от техните.

Нлаи разбирате, че с тезата око за око до никъде няма да стигнем.

Това, че е идиотска ситуация в момента в държавата поражда точно такива изблици на саморазправа.

И естественно изблици на гъзарлък и висша форма на педерастия ( важи и за мъже и жени).

И това не зависи от колата която караш - може да се срещат повече марки с дебилно лайняни физиономии и идиотско възприемане на действителността.

Тъпото е, че бездействието на някой други органи също с много ляв наклон на поведение не си вършат работа и дават чувството на колегите си по ляво поведение на още по-смели постъпки и издигането на егото им.

Та на цялата тая простотия дето избълвах, аз освен да псувам вски ден все повече педали не виждам какво друго мога да направя.

Аз не мога да си позволя с анти наказателни мерки да им противодействам , защото започвам да ставам точно като тях.

Сигурно не дай си Боже някой ден такъв някой мое и да ме отнесе, но какво ще променя като аз го предизвиквам.

Смятате ли, че по този начин превазпитавате иидиотите или напротив - озверявате ги още повече.

Или случаката на Юли - да знам дразнещо е имал си възможност "надвил" си ги, смяташ ли че няма да го направят същото?

Тая простотия няма край и жалкото е, че се увеличава и не виждам как само с писане тоя беше с еди каква си кола и глей какво направи.

Дай да им го върнем или само да порицаваме?

И какво от това?

Аз промяна не виждам - по-скоро виждам все повече хитретци, които си мислят, че като те предреди вечерта ша му стигне оная работа до гъза, че да се самообслужи.

И като му направи забележка се започва, че той бързал - е аз не бързам - аз просто съм излязъл на разходка и да се преча на по-бъзрзите.

И приказките -аз вече почнах да карам като другите, защото останових, че така стигам по-бързо.

Прекрасно - обаче по-тая логика след известно врме това няма да работи, защото всички ще започнат да предреждат и да хитруват.

И до кога така?!!

Не смятам да коментирам никого да поучавам или да насърчавам.

Моля, цитираните от мене да не приемат мненията ми като нападки конкретно.

Просто изразявам личното си несъгласие с такова поведение и от страна на ляво няклонените неандерталци и на тези опитващи се по подобни на техните или по-други начини да им покажат как те не са прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм водач-който има един навик-дали за добро,или лошо не примигвам,не светкам и не се карам,когато някой ме засече,или тъгне да изпреварва насреша ми и ме принбуди да намаля!Когато си карам дори и с Фабията-понеже аз си карам кротко-120-140 винаги пускам десен мигач когато зад мен са по-бързи а нямат видимост....

 

Много ми е тъпо-когато някои "кавал" застане зад мен и почне да свири,да свети и да "маха".Особенно ако сум с буса-който е ограничен на 90.

Явно тези хора са или ТЪПИ,или НЕКАДЪРНИ да ряазберат разликата между камион(бус) и лек автомобил-а именно,че с 1я се изпреварва по трудно и на определно място-подходяща права,а с колата,бързо и за това ти трябва по-къса отсечка!

Ето затова-аз като съм с товарния автомобил-когато настигна по-бавно движещ се и намаля-понеже нямам условия да изпреваря веднага и зад мен се образува колона-все пак аз съм 1ва кола зад бавнодвижещия се-заставам така,че докато азне изпреваря-друг да не мине(разбира се ако видя,че зад мен е бърза кола,която може за кратко време да мине-отколкото аз да мина го пускам).

 

То да въртиш геврека не е лесно-трябва колега верц да разчиташ ситуацията и намеренията на другите учасници в движението.Трябва да обръщаш внимание на позиционирането им и "стоиката" им на пътя и така да си правиш изводи що за водач стой на пътя,или на кръстовището в града!

 

А за колегите с БМВта-един път имах безрасъдството да се вържа на такъв водач-въпреки,че във фабията бяхме 4 човека(1я беше сестра ми)-а в бавареца бяха също 4 (3ка купе беше баварата)-карахме в мокро време-ноември-аз бях с летни гуми (1вата год след като взех колата)-простотия от моя страна,че му се възрах на бързия извънземен баварец-извод:Катастрофа с около 180 и 4 човека в болница(от страна на Бмвто-така се отаркаля,че вратите му се откачиха) :cry: -това е една от постъпките с която хич не се гордея,понеже ако не се бях хванал на хорото-4 човека нямаше да имат проблеми и да лежат в болница!

След този случай-се гоня само ако в колата са "баровци"-ако има дете оставям го да си ходи по пътя..........

Не е хубаво да се гониш по родните пътиша,но понякога се налага да поставиш "баровците" с големите лъскави колички на мястото им!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А един такъв с бус където ми примигна с десен мигач да го изпреварвам в условия на намалена видимост, не беше съобразил, че иззад завоя може би ще изскочи един голям камион, и в такава беля щеше да ме забърка, че добре че беше сухо времето, и че и трите превозни средства , които участвахме в тази моментна ситуация, бяха чисто нови и спирачките им бяха технически изправни.

После каква ми е файдата че се показа от кабината и започна да се извинява???

Така че преценката за пътя трябва да бъде единствено собствена.

А за изпълненията по магистралата, никой не дава медали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти не разчитай,че предния ти дава мигач да го изпреварваш [-X

На мен ми се е случвало да ме забулдят адски успешно така, а и аз съм успявал да прецакам. То става, като "мечешка услуга". Много от случаите, на които съм искал да помогна с пдосказка, че може да ме изпревари, изпреварващия се забавя, отсечката е къса и в почти 2/3 от случите се появява някой "рилски спортист" за капак в насрещното...

 

п.п. другото нещо, което спрях правя е на пешеходна пътека ако се возя отпред, да подканвам пешеходеца да пресече, при положение, че не карам аз. Така сме щели да направим много пъти сакатлък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата стана леко тегава, но нека и аз да кажа:

1. Понякога ме хваща страх, като си помисля колко простотии съм свършил .... Само Бог ми е помагал, та съм се отървавал... Дано ме пази и занапред!

2. Мисля си, че съм получил наказанието си .... и то когато съвсем не бях виновен...

3. Като се лепне някой на бронята, отстъпвам .... по възможно най-бързия начин.... като гледам да не попреча на тия дето са отдясно. (като има колона е най-гадно....няма къде да избягам). Като видя, че некой ме застига....още отрано гледам да му се махна от пътя. Не доближавам никога предния на по-малко от 30 метра на магистрала...

4. Мисля си:

- заслужавам ли да пострадам, защото някой е решил да се прави на пилот- Не. (съдейки по себе си, най-безумно съм се държал, когато е било най-опасно и най-малко съм познавал колата си)

- заслужава ли оня, дето е яхнал 270 - те коная да постада, защото е решил да се изрепчи - Не. Само си помислете, че за да го "поставите на място" направите така, че оня, нищо че е виновен се прибие и умре. Ми аз тогава няма да мога да спя! Като чета писанията на много хора тук, съм сигурен че това важи и за тях.

5. Мисля си също, че като човек види четири отворени еарбега.... изведнъж поумнява....ако ги види де...

6. А може би с възрастта съм станал страхлив и дебел? За второто със сигурност.... :D

 

С пожелания за хубав ден, и весеи празници....

New: Живото каране не е като "Need for Speed". Няма клавиш "Esc", който да натиснеш като стане кофти или да рестартираш играта (започнеш от последния Save), когато намачкаш мантинелата

New: "Животите"* са ограничени до един!

*Думата живот няма множествено число в българския език

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласно закона ,трява да се движим възможно най-вдясно на пътното платно, дразнещо е когато не се спазва и понеже сме българи всички си умират да го правят от гъзария да карат вляво като турските гастербайтери на магистралата през лятото, да ама тук платната не са равнопоставени и изпреварването е отляво.Да, прилагам номера с бронята и фаровете(забелязах че ксенона прави път ) ,вече в повечето случаи си карам в ограничението 130км/ч (137 някъде на стрелката) но има много хора които ей така не те пускат и не си разчитат изпреварването и те засичат.Карам в лявата лента когато е свободна особено покрай Пазарджик понеже другата е супер зле от към настилка,но няма случай в който да не съм пропуснал някой,колкото до гъзарията ,не ме е толкова яд че карат бързо,яд ме е че го правят неразумно и без да го могат,това на което учих жената и останалите млади шофьори е ,че бързо по лесно се научаваш отколкото бавно,да не говорим ,че на шоф.курсове НЕ те учат как да шофираш ,а как да караш в града със знаци и светофари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехе, абе ще си кажете кривиците всичките знам аз,

Защото сме идиоти, много по-лесно се кара в крайно лява лента, пробвайте да карате в средната, когато лявата е задръстена да видите как ще сте в постоянен страх за изскачащи пред вас отляво без мигач без нищо. И какво е това непрекъснато сменяне на лентите, "правене" на 3 ленти там където са маркирани 2 и свиркане и светкане ако не спазваш "тези неформални правила". B;ackPearl , накара ме да се замисля и друг път ми е хрумвало - наистина какво става ако идиота който дисциплинираме вземе че се пребие и наистина си прав, че после чувството ще е гадно. А най-странното е че ако срещата със същия *** доведе до проблеми с хората в твоята кола е твърде вероятно на онзи да не му пука. Няма решение на проблема - идиоти по пътищата - много ни е ниско нивото на култура, съзнание, няма и принуда кой да наложи. Напоследък съм забелязал, че почти никой не свирка, когато види нарушение на друг. Просто сме свикнали, ама това е лошо. Да ви кажа - имал съм случай, когато ако шофьора беше свирнал нямаше да се ударим. - Просто оня отсреща беше сляп, неориентиран, но не и глух. Така че - иска ми се да чувам повече клаксони - така де - разрешени са ако предотвратяваш ПТП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да въртиш геврека не е лесно-трябва колега верц да разчиташ ситуацията и намеренията на другите учасници в движението.Трябва да обръщаш внимание на позиционирането им и "стоиката" им на пътя и така да си правиш изводи що за водач стой на пътя,или на кръстовището в града!

Кара се с мисъл ,а не с мускули-прав си.Относно товарните коли-наясно съм със ситуацията,карал съм камион и ми ясно.Обаче при товарните коли качеството на човека зад волана е много по-критично,защото влияе много повече на пътната обстановка-не ти ли даде да го изпревариш няма как това да стане.Примерно,който се е движил от Мездра за Ботевград знае за какво става въпрос като се съберат 5-6 тира в колона и първия кара по баира с 20,защото е претоварил или машината му е твърде слаба или с проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти ли даде да го изпревариш няма как това да стане

 

Има култов филм на Спилбърг - "Дуел".. ма лапетата с шарените играчки не са го гледали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти ли даде да го изпревариш няма как това да стане

 

Има култов филм на Спилбърг - "Дуел".. ма лапетата с шарените играчки не са го гледали ;)

 

Всъщност филма който го е направил режисьор :mrgreen:

 

Но там камиончето беше много "маломощно" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не е точно прост но умело се прави на такъв,ама от дребни тарикати

Очарован съм как се е променило движението във Варна с камерите и другите неща,не бях ходил от преди да ги сложат,много по културна е станала работата,за съжаление само там е така и нещата са каккто казва един познат "тука мога да си карам както си поискам като няма кой да ме спре,глоби и т.н. да ме видиш обаче в чужбина колко примерен шофьор съм..."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най се дразня от скъпи джипове който пуснали аварйните карат по средата на пътя все едно са нещо повече и другите трябва да им правят път и да се набутват по канафките а още повече ме из дразни един такъв с x5 вчера полицаите не му обърнаха а зад мене спряха един човек защото караше без светлини

п.п ако карах голям камион щях им кажа аз на таях кой е по-голям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен, нищо не може да се направи по въпроса, поне на този етап. Осем години съм водил дело срещу таксиметрова компания (вече достатъчно подробности изписах относно моите неволи), създали са толкова стабилни връзки на различни нива в правораздавателната система, че все ти излизаш виновния. Бакшишите се мислят за много велики само защото фирмата им стои зад гърба и винаги могат да повикат подкрепление по радиото. Онези с белезите и големите джипове пък само присвяткат и се навират пред тебе, защото при един евентуален инцидент (да не дава господ) примерно челен удар между примерно Toyota Tundra и моята фабийка, познай кой ще има повече щети???

Но те съвсем съзнателно търсят конфликта, защото са убедени че нищо не можеш да им направиш. В една друга тема от нашия прекрасен форум писах доста гневни изказвания, и се получи един доста поучителен диалог. Често си го препрочитам, с цел анализ. В България когато спазваш буквално правилата за движение на моменти дори изглеждаш смешен. Ето аз се зарекох Една седмица да не правя абсолютно никакви нарушения, и на места започнаха да ме освирват и да ме псуват. И виждам че освен че изглеждам смешно глуповат, с нищо не допринасям за безопасността на движението. НЕ СЪМ ПРОТИВ ПРАВИЛАТА нека колегите не ме разбират погрешно но мразя да ме правят на глупак не само на пътя но където и да е. Затова намерих друго решение, просто си изместих работното време на моя офис с час и половина напред. Т.е. тръгвам ного рано около 06:00, когато не е започнала лудницата и докато гъзарите още спят, и затварям около 15:00 - 16:00 преди да започне вечерното задръстване.

Но добре че ходя често навън, че някакси си почивам от тукашната простотия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресен пример от днес - влизам в еднопосочна улица (Гогол) от правилната страна, насреща ми Рено Лагуна. Пича вътре ще се скъса да свири и свети, обаче не му направих път - да не е влизал в забранена улица. Зад мен се събраха още 2-3 автомобила и се започна едно съвместно благославяне на женската рода на тоя с Реното, а той излезе, почна да размахва служебна карта от ДАНС, като не пропусна да си отметне палтото, за да му се види и кобура. :evil: Постояхме няколко минути, питахме го дали ще се гърмим или само ще се арестуваме, задето сме влезли от правилната страна на улицата, след което този човек, "служещ на Родината", безславно даде на задна и изчезна. :mrgreen: Това ако се беше случило в нормална държава, тоя нагъл червей щеше да си загуби работата на секундата :| !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

goga точно за това говоря, проблемът идва от злоупотребата с власт и от всеобщото чувство за безнаказаност, когато някой има някакъв роднина някъде...

Тази сутрин имаше дебат по телевизията, не си спомням кой канал точно, само го слушах, за 19 годишно момиче убито от дрогиран шофьор на пешеходната пътека, дали са му 3 години пробация икато ги изкара безпроблемно все едно нищо не е направил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно твърдя че съм интелигентен човек с цивилизовани възгледи. Но идиотията, която цари по пътищата, може да докара нервна криза и на бивол в старческа възраст, започвам да не знам докъде ще стигне всичко това. Днес карам по улица Козяк в сочения за елитен столичен квартал Лозенец, посока улица Сребърна. Карам с 40 км/ч по улица, която принципно заради спрелите коли е широка толкова, че две по-широки коли се разминават с мъка. Зад мен кара Suzuki Grand Vitara, опита се да ме изпревари два пъти по неясни причини и при наближаваща на 20 м кола в насрещното. Пред мен спира някаква Фиеста, аз пускам левия мигач и я заобикалям, в следващата секунда последва подпиране отзад от джипката, която се опитва да ме изпревари докато си правя маневрата... На всичко отгоре се оказа, че субектът в джипката ми беше силно ядосан (на мен?!). Моите уважения, но предвид ситуацията, в която живеем, единствено липсата на арматурно желязо ме спря да вкарам този участник в движението в гипсово корито... Искам да попитам две неща:

1. Къде по дяволите е така наречената полиция с така наречените си средства за наблюдение и защо всъщност съществува тази така наречена институция?!

2. Що за животни живеят в тази държава, защото "хората" по улиците почват да приличат на примитивни организми?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи-движението в София е АД. И то не само в пиковите часове ами и събота и неделя... особено на входовете на града. Проблемите са много, от недостатъчните часове за кормуване минем през кофти пътищата, и стигнем до просташкия ни манталитет. Последното в момента има идеална почва за развитие. Защото малоумниците на жълтите павета не мислят как да се регулират светофарите на най-натоварените места, според трафика, и още хиляди полезни неща, а мислят къде да сложат камери и да крадат още повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а мислят къде да сложат камери

 

Не знам какво имаш против камерите. Аз съм твърдо за тях - колкото повече, толкова по-добре. За пример мога да ти дам Варна - камери дал господ и всичките работещи :P . Карах ежедневно из града цяло лято(когато, освен варненци, града е пълен с още толкова пришълци, дошли с колите си от страната и чужбина :D ) и рискови ситуации почти нямах, щото хората си получават честититките по пощата като се направят на мъже зад волана :mrgreen:. Така че, очаквам с нетърпение в София да има една работеща мрежа за видеонаблюдение и работеща система за събиране на глобите от нарушенията. Българина трябва да му бръкнеш (дълбоко) в джоба, за да започне да се държи адекватно - жалко но факт. С всичко останало в поста ти съм на 101% съгласен :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.